We hebben je stufi stopgezet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:43 schreef Jhali het volgende:
heb stufi en zorgtoeslag allebei nog niet? the hell?
JEZUS ik schrokquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
We hebben je stufi stopgezet.
GrGr Duo webcare
Banken vieren weekend... Maandag heb je het dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:47 schreef Jhali het volgende:
stufi duurt wel lang, al bijna 4 uur :/
Nee, ik wacht er al 7 maanden op.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef spacer730 het volgende:
Zojuist ook m'n stufi binnengekregen, maar geen aanvullende beurs terwijl ik die tot nu toe nog altijd heb gekregen. Als reden geeft de DUO site:
Als de inkomensgegevens over 2013 van je ouders nog niet bij ons bekend zijn, kunnen we je aanvullende beurs nog niet berekenen. In dit geval staat er nog geen ouderbijdrage van je ouders op je Bericht Studiefinanciering.
Mij is nou niet echt duidelijk wat ik er aan kan doen om toch de aanvullende beurs te krijgen, iemand een idee?
wel vreemd dat sommigen het gisteravond al hadden.. vriendin van mij had 'm vanochtend om 10 uur. dacht dat dat allemaal automatisch ging. maar ja zal wel kloppen want m'n termijn lesgeld is er ook nog niet afquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Banken vieren weekend... Maandag heb je het dan.
Mooi blijft dat altijd die mensen die echt gèen enkele cent meer overhebben in de dag voor de stufiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:16 schreef Franknfurter het volgende:
Tijd voor de maandelijkse stressfiësta!
Heb ik in het begin ook wel eens gehad. Met honger f5'en op je zolderkamertjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mooi blijft dat altijd die mensen die echt gèen enkele cent meer overhebben in de dag voor de stufi
Vraag me altijd af hoe dat gaat als er bij hun thuis iets stuk gaat
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Franknfurter het volgende:
Heb ik in het begin ook wel eens gehad. Met honger f5'en op je zolderkamertje
Vooral heel veel haast gemaakt met het aanvragen van roodstaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Daarna maar snel begonnen met maandelijks een paar euro opzij zetten?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:32 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Vooral heel veel haast gemaakt met het aanvragen van roodstaan.
Chronisch gebrek aan geldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:34 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Is dat gewoon een chronisch gebrek aan geld of een verrotte planning met uitgaven?
Ik heb ook van die gasten in de klas. Vanaf ~25e tot begin van de volgende maand eten ze iedere dag luxe broodjes in de kantine, bier, broodjes bal, van alles. Om daarna tot de volgende stufi te huilen dat hun geld op is.
Echt dit. En Riviera Maisonquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef Franknfurter het volgende:
Tijd voor sushi, kaviaar, kleding, alcohol!
Pijnlijke realiteit: ik haal een kopje koffie bij de koffiezaak en heb daarna geen geld meer om luxe te doenquote:
Ik ga een keer naar een interieur winkel en de rest van de maand moet ik bedelen bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:41 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Pijnlijke realiteit: ik haal een kopje koffie bij de koffiezaak en heb daarna geen geld meer om luxe te doen
Het is allemaal de schuld van de overheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga een keer naar een interieur winkel en de rest van de maand moet ik bedelen bij de supermarkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |