Ja door dat IBAN geneuzel geloof ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:53 schreef JoelBaka het volgende:
Ik zag ergens op de ING site staan dat het rond 13.00 erop staat. Wel heel apart dat het vroeger om 08.00 er al op stond en nu 5 uur later pas T_T
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door JoelBaka op 23-05-2014 12:51:43 ]
Vorige maand al laatste termijn afgeschreven, dus nu cashen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:50 schreef Jiang153 het volgende:
Staat erop bij mij nu
helaas gaat er over een paar dagen weer collegegeld vanaf
Volgens mij is dit mijn laatste termijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vorige maand al laatste termijn afgeschreven, dus nu cashen.
Heb je minder dan 48 maanden prestatiebeurs ontvangen voor het hbo? Dan heb je nog recht op studiefinanciering voor een mbo-opleiding.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:06 schreef cjan het volgende:
hoi,
Weten jullie of ik nog recht heb op een prestatiebeurs op het MBO als ik al 3 jaar prestatiebeurs op het HBO heb gekregen en daarmee ben gestopt?
Nee als het goed is heb je alle termijnen al voldaan, dus stufi van deze en volgende maand kan je opsparenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet het juiste topic, maar weet iemand of er deze maand ook collegegeld wordt afgeschreven?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nee als het goed is heb je alle termijnen al voldaan, dus stufi van deze en volgende maand kan je opsparen
Maximaal lenen + collegegeldkrediet?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bij mij nog niet
Wil weer die 1050 op me bank zien
nee aanvullend van 4 maanden waar ik recht op heb alleen was het inkomen van mijn ouders van 2012 nog niet berekend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |