Ow was het maar zo'n feest... helaas loopt het hier uberhaupt sociaal nog niet op rolletjes haha laat staan met de vrouwen al mag ik nog niet echt klagen van mezelf. Inmiddels weer 4,5 maanden vrijgezel dus tjah.. hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Aan je usernaam te zien verwacht ik weinig problemen?

En in die 4.5 maand is er dus weinig actie geweest tussen de lakens in huize bull?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ow was het maar zo'n feest... helaas loopt het hier uberhaupt sociaal nog niet op rolletjes haha laat staan met de vrouwen al mag ik nog niet echt klagen van mezelf. Inmiddels weer 4,5 maanden vrijgezel dus tjah.. haha

Dat valt wel mee toch? Of sta jij al zo lang droog?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
4.5 is niets vergeleken met t gemuddelde hier

Ik krik t gemiddelde idd wel omhoog. Tenminste qua relatieloosheidquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Of sta jij al zo lang droog?

Daarvan denk ik juist dat het gemiddelde weer erg hoog ligt. Dat wel. Ook omdat de meesten verdwijnen zodra ze wel een relatie hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik krik t gemiddelde idd wel omhoog. Tenminste qua relatieloosheid

Er lopen hier veel lui rond die er al maanden of jaren ronddwalen.En degene die je zelden meer ziet zijn t vaak gewoon even zat. Tenminste, zo zie ik t hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daarvan denk ik juist dat het gemiddelde weer erg hoog ligt. Dat wel. Ook omdat de meesten verdwijnen zodra ze wel een relatie hebben.

Jullie hebben beide wel gelijk denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er lopen hier veel lui rond die er al maanden of jaren ronddwalen.En degene die je zelden meer ziet zijn t vaak gewoon even zat. Tenminste, zo zie ik t hier

Ja...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:03 schreef complicate het volgende:
Mannen die nog in 2014 de deur open doen voor een vrouw en haar laat zitten door de stoel voor haar te houden

quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er lopen hier veel lui rond die er al maanden of jaren ronddwalen.En degene die je zelden meer ziet zijn t vaak gewoon even zat. Tenminste, zo zie ik t hier
 Hehe ik ben 1 van die lurkers
  Hehe ik ben 1 van die lurkers  

is dat grappig? Mijn ex was een hork, ben juist wel blij met een attente vriend :pquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:03 schreef complicate het volgende:
Mannen die nog in 2014 de deur open doen voor een vrouw en haar laat zitten door de stoel voor haar te houden

Zolang ze het maar niet elke keer doen heb ik er geen problemen meequote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Is dat grappig? Mijn ex was een hork, ben juist wel blij met een attente vriend :p

Dat betekent dat ze gepijpt willen wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:03 schreef complicate het volgende:

de gulden middenweg inderdaad. Elke keer houdt hij na bijna twee jaar zelf ook niet vol. Maar mijn ex was zo dat als ik boodschappen had gedaan en mijn armen vol had dat de boodschappen bijna vielen, ik m moest vragen even te helpen en hij vervolgens enkel het bovenste doosje pakte om vervolgens weer weg te lopen. Dat is t andere uiterstequote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze het maar niet elke keer doen heb ik er geen problemen mee
Af en toe die galantheid is leuk

Soms wel leuk hoor. Het hoeft niet altijd, maar ik kan het op zich wel waarderen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:03 schreef complicate het volgende:

Dat is wel heel erg lomp inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
de gulden middenweg inderdaad. Elke keer houdt hij na bijna twee jaar zelf ook niet vol. Maar mijn ex was zo dat als ik boodschappen had gedaan en mijn armen vol had dat de boodschappen bijna vielen, ik m moest vragen even te helpen en hij vervolgens enkel het bovenste doosje pakte om vervolgens weer weg te lopen. Dat is t andere uiterste
Gewoon kwestie van aanvoelen wat gewaardeerd wordt

quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
de gulden middenweg inderdaad. Elke keer houdt hij na bijna twee jaar zelf ook niet vol. Maar mijn ex was zo dat als ik boodschappen had gedaan en mijn armen vol had dat de boodschappen bijna vielen, ik m moest vragen even te helpen en hij vervolgens enkel het bovenste doosje pakte om vervolgens weer weg te lopen. Dat is t andere uiterste
Gewoon kwestie van aanvoelen wat gewaardeerd wordt

Belachelijk he?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:03 schreef complicate het volgende:

"
 "

Wat een mensenkennis Faxert, wowquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze gepijpt willen worden

"Ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt, vandaar dat ik me vandaag als een gentleman gedraag."quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:33 schreef habitue het volgende:
Ik weet nog dat ik een keer op date de portier van de auto open hield voor haar. Zij helemaal wow thanks

"Raak er maar niet aan gewend"

Misschien zit daar wel een causaal verband inquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat zeuren de mannen erover dat vrouwen verslobben na een tijden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |