abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139794749
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Helemaal niet
Leg uit?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139796621
Ik snap zelf ook niks van vrouwen maar het gaat altijd wel makkelijk hoor. :')
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 10 mei 2014 @ 22:52:24 #78
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_139799169
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap zelf ook niks van vrouwen maar het gaat altijd wel makkelijk hoor. :')
Niemand geloof ik. Ik ook niet en dat is maar goed ook :P
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:53:55 #79
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139805326
Hallo hallo,

Na een interessant avondje gisteren ben ik benieuwd naar perspectieven van verschillende mensen. Heb er zelf m'n FOK-blokker even voor uitgezet ;- )

Potentiele scharrels op een diep niveau leren kennen (en zeggen waar het op staat) voordat je seks met haar hebt, of erna? Is ervoor uberhaupt mogelijk?

Volgende vraag, als een vrouw vlak voor de daad vraagt hoeveel bedpartners je gehad hebt, hoe gaan jullie daar mee om?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_139812302
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hallo hallo,

Na een interessant avondje gisteren ben ik benieuwd naar perspectieven van verschillende mensen. Heb er zelf m'n FOK-blokker even voor uitgezet ;- )

Potentiele scharrels op een diep niveau leren kennen (en zeggen waar het op staat) voordat je seks met haar hebt, of erna? Is ervoor uberhaupt mogelijk?

Volgende vraag, als een vrouw vlak voor de daad vraagt hoeveel bedpartners je gehad hebt, hoe gaan jullie daar mee om?
Herformuleer je eerste vraag eens. Hij is nogal vaag nu. Op je tweede vraag zou ik een ruwe schatting moeten maken, simpelweg omdat ik het zelf niet meer precies weet. Ik zou er verder niet over liegen, als het antwoord haar niet aanstaat had die kennelijk onzekere muts met haar buitengewoon slechte timing die vraag niet moeten stellen. Nogal een afknapper ook voor het moment supreme. Who fucking cares?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_139812846
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Herformuleer je eerste vraag eens. Hij is nogal vaag nu. Op je tweede vraag zou ik een ruwe schatting moeten maken, simpelweg omdat ik het zelf niet meer precies weet. Ik zou er verder niet over liegen, als het antwoord haar niet aanstaat had die kennelijk onzekere muts met haar buitengewoon slechte timing die vraag niet moeten stellen. Nogal een afknapper ook voor het moment supreme. Who fucking cares?
Jij slet :P
pi_139813234
Als een vrouw dat vlak voor de daad zou vragen zou ik zeggen

Inclusief die van gister?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139815248
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit ook, ja. Soms kom je irl iemand tegen die leuk overkomt, maar als je diegene dan via whatsapp of zoiets spreekt, sta je soms versteld van de retardness die dan opeens naar voren komt.
Zo herkenbaar dit, soms snap je niet hoe dat kan, lijkt wel een compleet ander persoon dan.

En anders voordoen dan je bent, helaas vaak genoeg meegemaakt, leuke foto's op de site, zie je haar in het echt, veel ouder, (meestal ;)) paar pondjes extra, instant afknapper.
pi_139815474
Herkenbaar ja. En helaas is het ook vaak andersom ;(
pi_139820180
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo herkenbaar dit, soms snap je niet hoe dat kan, lijkt wel een compleet ander persoon dan.

En anders voordoen dan je bent, helaas vaak genoeg meegemaakt, leuke foto's op de site, zie je haar in het echt, veel ouder, (meestal ;)) paar pondjes extra, instant afknapper.
Beetje oppervlakkig wel.
pi_139820804
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Beetje oppervlakkig wel.
Not sure if trolling :o :P.
pi_139824039
quote:
Hallo hallo,

Wat bedoel je met "op diep niveau leren kennen"? Gaat het hier om een "soulmate" :') :P

Ik vind persoonlijk dat alles bespreekbaar moet zijn en timing moet uzelf aanvoelen. Voor sommige vragen bestaat er niet zo iets als "the perfect timing/moment", neen, soms moet je gewoon "springen "omdat het op dat moment moet en niet anders kan , zeker als je met vragen zit...

Verder gewoon zo eerlijk mogelijk zijn/blijven over het aantal bedpartners. Ik zou het niet waarderen als een man zou liegen dat die maar 5 bedpartners heeft gehad, terwijl het eigenlijk 50 zijn :r .
Ik denk dat meeste mensen/vrouwen die dat willen weten -aantal bedpartners- het vrouwen zijn die meestal niet graag met een mannenhoer in bed willen duiken. :) Trouwens waarom zou jij het aantal niet vertellen?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139824185
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "op diep niveau leren kennen"? Gaat het hier om een "soulmate" :') :P

Ik vind persoonlijk dat alles bespreekbaar moet zijn en timing moet uzelf aanvoelen. Voor sommige vragen bestaat er niet zo iets als "the perfect timing/moment", neen, soms moet je gewoon "springen "omdat het op dat moment moet en niet anders kan , zeker als je met vragen zit...

Verder gewoon zo eerlijk mogelijk zijn/blijven over het aantal bedpartners. Ik zou het niet waarderen als een man zou liegen dat die maar 5 bedpartners heeft gehad, terwijl het eigenlijk 50 zijn :r .
Ik denk dat meeste mensen/vrouwen die dat willen weten -aantal bedpartners- het vrouwen zijn die meestal niet graag met een mannenhoer in bed willen duiken. :) Trouwens waarom zou jij het aantal niet vertellen?
Ik zeg het gewoon niet of hou het vaag, vind het ook totaal niet relevant, wat boeit het?
pi_139824253
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Not sure if trolling :o :P.
Ik vind het nogal apart dat je ih datingtopic vaak mensen beticht van oppervlakkigheid als mensen je afwijzen op je uiterlijk terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet?
pi_139824468
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vind het nogal apart dat je ih datingtopic vaak mensen beticht van oppervlakkigheid als mensen je afwijzen op je uiterlijk terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet?
Dan mis je de insteek die ik bedoel. Het gaat erom dat mensen je "bewust" voorliegen en anders voordoen dan ze zijn en niet om het feit dat ik ze "afkeur" op uiterlijk. Daarnaast als ik ze afkeur, zoals je dat zo mooi noemt, dan ga ik er al niet eens mee op date ;)
pi_139824476
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik zeg het gewoon niet of hou het vaag, vind het ook totaal niet relevant, wat boeit het?
Ja en nee...

Zou jij het goed vinden om seks te hebben met een vrouw die al met 50 mannen bed heeft gedeeld?

Ik zou dat persoonlijk niet willen dus dan kan het wel relevant zijn, omdat je dan weet hoe de ander persoon denkt over seks. Iemand die het makkelijk doet met iedereen/veel partners, dat is toch relevant om te weten ?

MAAR dat komt dus omdat mensen anders denken over seks, voor sommigen is seks maar seks terwijl het voor anderen seks iets "betekenisvol" is, niet zomaar uit lust.
Dus kan dat toch relevant zijn om te weten hoe de ander het ziet. Maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen die een ONS hebben dat minder boeien. Dus of het relevant is of niet, zal afhangen van wat je zoekt/wilt e.d.

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 11-05-2014 13:59:18 ]
pi_139824826
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en nee...

Zou jij het goed vinden om seks te hebben met een vrouw die al met 50 mannen bed heeft gedeeld?

Ik zou dat persoonlijk niet willen dus dan kan het wel relevant zijn, omdat je dan weet hoe de ander persoon denkt over seks. Iemand die het makkelijk doet met iedereen/veel partners, dat is toch relevant om te weten ?

MAAR dat komt dus omdat sommige mensen anders denken over seks, voor sommigen is seks maar seks terwijl het voor anderen seks iets "betekenisvol" is, niet zomaar uit lust.
Dus kan dat toch relevant zijn om te weten hoe de ander het ziet. Maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen die een ONS hebben dat minder boeien. Dus of het relevant is of niet, zal afhangen van wat je zoekt/wilt e.d.
Ik vraag er nooit naar, vind het ook niet interessant. Het gaat me erom dat je op basis van het antwoord een waardeoordeel over iemand geeft. "Dan betekent seks niks voor diegene" Iemand die 30 is en altijd vrijgezel is geweest zal ongetwijfeld gemiddeld veel bedpartners hebben gehad, betekent niet dat seks voor diegene minder betekent dan voor iemand die 10 jaar relatie heeft met 1 persoon.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:08:24 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139824925
Over t algemeen vinden mensen met weinig bedpartners tbelangrijker vinden dan mensen met veel bedpartners.
Niet omdat seks voor hen minder belangrijk is of minder betekenisvol. Maar omdat ze zien dat mensen meer zijn dan enkel seks en de hoeveelheid bedpartners.
pi_139824937
quote:
Hallo hallo,

Het zal vast wel kunnen, maar ligt aan de personen denk ik. Het zal voor veel mensen wel gecompliceerd worden om lust en liefde te scheiden denk ik.

quote:
Optie 1) Genoeg. :7
Optie 2) Eén te weinig. ;) *) 8-)
pi_139824966
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan mis je de insteek die ik bedoel. Het gaat erom dat mensen je "bewust" voorliegen en anders voordoen dan ze zijn en niet om het feit dat ik ze "afkeur" op uiterlijk. Daarnaast als ik ze afkeur, zoals je dat zo mooi noemt, dan ga ik er al niet eens mee op date ;)
Ik zei niet afkeuren ik zei afwijzen. En over het algemeen wijkt iedereen wel af van de foto's op zijn haar profiel. Iedereen kiest nl zijn/haar beste fotos ]l
pi_139825017
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vraag er nooit naar, vind het ook niet interessant. Het gaat me erom dat je op basis van het antwoord een waardeoordeel over iemand geeft. "Dan betekent seks niks voor diegene" Iemand die 30 is en altijd vrijgezel is geweest zal ongetwijfeld gemiddeld veel bedpartners hebben gehad, betekent niet dat seks voor diegene minder betekent dan voor iemand die 10 jaar relatie heeft met 1 persoon.
Ik snap u , al denk ik dat het geen questie is van waardeoordeel, als ik seks betekenisvol vind dan is dat wel belangrijk als de ander persoon het gewoon uit lust wil doen. En dat betekent niet dat ik die ander persoon oordeel, maar dan past die toch niet bij mij (op seks vlak). Dus ik heb het meer over hoe jullie beide naar seks kijken....en dat is wel relevant, zeker voor mensen die het niet alleen zomaar uit lust doen.
pi_139825113
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Over t algemeen vinden mensen met weinig bedpartners tbelangrijker vinden dan mensen met veel bedpartners.
Niet omdat seks voor hen minder belangrijk is of minder betekenisvol. Maar omdat ze zien dat mensen meer zijn dan enkel seks en de hoeveelheid bedpartners.
Ja zoiets.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:17:07 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139825187
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja zoiets.
Maar jij doet wel nu voorkomen alsof mensen die seks (ook) uit lust hebben geen betekenisvolle seks kunnen ehbben. Of dat ze seks uberhaupt niet betekenis vol vinden :?
pi_139825290
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Of omdat ze niet hypocriet willen overkomen. ;) :P
pi_139825432
Sommige vrouwen vertellen uit zichzelf heel trots met hoe weinig mannen ze het hebben gedaan.
Euh gefeliciteerd ? :? Denk ik dan. Daarbij moet je het aantal eerst nog altijd met 3 vermenigvuldigen dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')