abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139815248
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit ook, ja. Soms kom je irl iemand tegen die leuk overkomt, maar als je diegene dan via whatsapp of zoiets spreekt, sta je soms versteld van de retardness die dan opeens naar voren komt.
Zo herkenbaar dit, soms snap je niet hoe dat kan, lijkt wel een compleet ander persoon dan.

En anders voordoen dan je bent, helaas vaak genoeg meegemaakt, leuke foto's op de site, zie je haar in het echt, veel ouder, (meestal ;)) paar pondjes extra, instant afknapper.
pi_139815474
Herkenbaar ja. En helaas is het ook vaak andersom ;(
pi_139820180
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo herkenbaar dit, soms snap je niet hoe dat kan, lijkt wel een compleet ander persoon dan.

En anders voordoen dan je bent, helaas vaak genoeg meegemaakt, leuke foto's op de site, zie je haar in het echt, veel ouder, (meestal ;)) paar pondjes extra, instant afknapper.
Beetje oppervlakkig wel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139820804
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Beetje oppervlakkig wel.
Not sure if trolling :o :P.
pi_139824039
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hallo hallo,

Na een interessant avondje gisteren ben ik benieuwd naar perspectieven van verschillende mensen. Heb er zelf m'n FOK-blokker even voor uitgezet ;- )

Potentiele scharrels op een diep niveau leren kennen (en zeggen waar het op staat) voordat je seks met haar hebt, of erna? Is ervoor uberhaupt mogelijk?

Volgende vraag, als een vrouw vlak voor de daad vraagt hoeveel bedpartners je gehad hebt, hoe gaan jullie daar mee om?
Wat bedoel je met "op diep niveau leren kennen"? Gaat het hier om een "soulmate" :') :P

Ik vind persoonlijk dat alles bespreekbaar moet zijn en timing moet uzelf aanvoelen. Voor sommige vragen bestaat er niet zo iets als "the perfect timing/moment", neen, soms moet je gewoon "springen "omdat het op dat moment moet en niet anders kan , zeker als je met vragen zit...

Verder gewoon zo eerlijk mogelijk zijn/blijven over het aantal bedpartners. Ik zou het niet waarderen als een man zou liegen dat die maar 5 bedpartners heeft gehad, terwijl het eigenlijk 50 zijn :r .
Ik denk dat meeste mensen/vrouwen die dat willen weten -aantal bedpartners- het vrouwen zijn die meestal niet graag met een mannenhoer in bed willen duiken. :) Trouwens waarom zou jij het aantal niet vertellen?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139824185
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "op diep niveau leren kennen"? Gaat het hier om een "soulmate" :') :P

Ik vind persoonlijk dat alles bespreekbaar moet zijn en timing moet uzelf aanvoelen. Voor sommige vragen bestaat er niet zo iets als "the perfect timing/moment", neen, soms moet je gewoon "springen "omdat het op dat moment moet en niet anders kan , zeker als je met vragen zit...

Verder gewoon zo eerlijk mogelijk zijn/blijven over het aantal bedpartners. Ik zou het niet waarderen als een man zou liegen dat die maar 5 bedpartners heeft gehad, terwijl het eigenlijk 50 zijn :r .
Ik denk dat meeste mensen/vrouwen die dat willen weten -aantal bedpartners- het vrouwen zijn die meestal niet graag met een mannenhoer in bed willen duiken. :) Trouwens waarom zou jij het aantal niet vertellen?
Ik zeg het gewoon niet of hou het vaag, vind het ook totaal niet relevant, wat boeit het?
pi_139824253
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Not sure if trolling :o :P.
Ik vind het nogal apart dat je ih datingtopic vaak mensen beticht van oppervlakkigheid als mensen je afwijzen op je uiterlijk terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet?
pi_139824468
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vind het nogal apart dat je ih datingtopic vaak mensen beticht van oppervlakkigheid als mensen je afwijzen op je uiterlijk terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet?
Dan mis je de insteek die ik bedoel. Het gaat erom dat mensen je "bewust" voorliegen en anders voordoen dan ze zijn en niet om het feit dat ik ze "afkeur" op uiterlijk. Daarnaast als ik ze afkeur, zoals je dat zo mooi noemt, dan ga ik er al niet eens mee op date ;)
pi_139824476
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik zeg het gewoon niet of hou het vaag, vind het ook totaal niet relevant, wat boeit het?
Ja en nee...

Zou jij het goed vinden om seks te hebben met een vrouw die al met 50 mannen bed heeft gedeeld?

Ik zou dat persoonlijk niet willen dus dan kan het wel relevant zijn, omdat je dan weet hoe de ander persoon denkt over seks. Iemand die het makkelijk doet met iedereen/veel partners, dat is toch relevant om te weten ?

MAAR dat komt dus omdat mensen anders denken over seks, voor sommigen is seks maar seks terwijl het voor anderen seks iets "betekenisvol" is, niet zomaar uit lust.
Dus kan dat toch relevant zijn om te weten hoe de ander het ziet. Maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen die een ONS hebben dat minder boeien. Dus of het relevant is of niet, zal afhangen van wat je zoekt/wilt e.d.

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 11-05-2014 13:59:18 ]
pi_139824826
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en nee...

Zou jij het goed vinden om seks te hebben met een vrouw die al met 50 mannen bed heeft gedeeld?

Ik zou dat persoonlijk niet willen dus dan kan het wel relevant zijn, omdat je dan weet hoe de ander persoon denkt over seks. Iemand die het makkelijk doet met iedereen/veel partners, dat is toch relevant om te weten ?

MAAR dat komt dus omdat sommige mensen anders denken over seks, voor sommigen is seks maar seks terwijl het voor anderen seks iets "betekenisvol" is, niet zomaar uit lust.
Dus kan dat toch relevant zijn om te weten hoe de ander het ziet. Maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen die een ONS hebben dat minder boeien. Dus of het relevant is of niet, zal afhangen van wat je zoekt/wilt e.d.
Ik vraag er nooit naar, vind het ook niet interessant. Het gaat me erom dat je op basis van het antwoord een waardeoordeel over iemand geeft. "Dan betekent seks niks voor diegene" Iemand die 30 is en altijd vrijgezel is geweest zal ongetwijfeld gemiddeld veel bedpartners hebben gehad, betekent niet dat seks voor diegene minder betekent dan voor iemand die 10 jaar relatie heeft met 1 persoon.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:08:24 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139824925
Over t algemeen vinden mensen met weinig bedpartners tbelangrijker vinden dan mensen met veel bedpartners.
Niet omdat seks voor hen minder belangrijk is of minder betekenisvol. Maar omdat ze zien dat mensen meer zijn dan enkel seks en de hoeveelheid bedpartners.
pi_139824937
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hallo hallo,

Na een interessant avondje gisteren ben ik benieuwd naar perspectieven van verschillende mensen. Heb er zelf m'n FOK-blokker even voor uitgezet ;- )

Potentiele scharrels op een diep niveau leren kennen (en zeggen waar het op staat) voordat je seks met haar hebt, of erna? Is ervoor uberhaupt mogelijk?
Het zal vast wel kunnen, maar ligt aan de personen denk ik. Het zal voor veel mensen wel gecompliceerd worden om lust en liefde te scheiden denk ik.

quote:
Volgende vraag, als een vrouw vlak voor de daad vraagt hoeveel bedpartners je gehad hebt, hoe gaan jullie daar mee om?
Optie 1) Genoeg. :7
Optie 2) Eén te weinig. ;) *) 8-)
pi_139824966
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan mis je de insteek die ik bedoel. Het gaat erom dat mensen je "bewust" voorliegen en anders voordoen dan ze zijn en niet om het feit dat ik ze "afkeur" op uiterlijk. Daarnaast als ik ze afkeur, zoals je dat zo mooi noemt, dan ga ik er al niet eens mee op date ;)
Ik zei niet afkeuren ik zei afwijzen. En over het algemeen wijkt iedereen wel af van de foto's op zijn haar profiel. Iedereen kiest nl zijn/haar beste fotos ]l
pi_139825017
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vraag er nooit naar, vind het ook niet interessant. Het gaat me erom dat je op basis van het antwoord een waardeoordeel over iemand geeft. "Dan betekent seks niks voor diegene" Iemand die 30 is en altijd vrijgezel is geweest zal ongetwijfeld gemiddeld veel bedpartners hebben gehad, betekent niet dat seks voor diegene minder betekent dan voor iemand die 10 jaar relatie heeft met 1 persoon.
Ik snap u , al denk ik dat het geen questie is van waardeoordeel, als ik seks betekenisvol vind dan is dat wel belangrijk als de ander persoon het gewoon uit lust wil doen. En dat betekent niet dat ik die ander persoon oordeel, maar dan past die toch niet bij mij (op seks vlak). Dus ik heb het meer over hoe jullie beide naar seks kijken....en dat is wel relevant, zeker voor mensen die het niet alleen zomaar uit lust doen.
pi_139825113
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Over t algemeen vinden mensen met weinig bedpartners tbelangrijker vinden dan mensen met veel bedpartners.
Niet omdat seks voor hen minder belangrijk is of minder betekenisvol. Maar omdat ze zien dat mensen meer zijn dan enkel seks en de hoeveelheid bedpartners.
Ja zoiets.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:17:07 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139825187
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja zoiets.
Maar jij doet wel nu voorkomen alsof mensen die seks (ook) uit lust hebben geen betekenisvolle seks kunnen ehbben. Of dat ze seks uberhaupt niet betekenis vol vinden :?
pi_139825290
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Of omdat ze niet hypocriet willen overkomen. ;) :P
pi_139825432
Sommige vrouwen vertellen uit zichzelf heel trots met hoe weinig mannen ze het hebben gedaan.
Euh gefeliciteerd ? :? Denk ik dan. Daarbij moet je het aantal eerst nog altijd met 3 vermenigvuldigen dan :P
pi_139825472
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar jij doet wel nu voorkomen alsof mensen die seks (ook) uit lust hebben geen betekenisvolle seks kunnen ehbben. Of dat ze seks uberhaupt niet betekenis vol vinden :?
Neen hoor. Ik mag toch een persoonlijk mening hebben over seks en je hoeft er niet mee eens te zijn. Voor mij is seks uit lust , niet betekenisvol, zeker in geval van ONS etc. Lees goed, voor mij. Maar voor een ander kan het juist iets anders betekenen en zelfs betekenisvol. Dus ga ik toch die mensen die oordelen omdat ze anders kijken naar seks? Neen dat is hoe die mensen het zien en daar is niks mis mee. Maar neen mijn partner moet wel op dat vlak op dezelfde golflengte zitten.
Seks is geweldig en leuk en bijna als een drug, maar voor mij moet er iets meer zijn dan seks, anders is het niet zo geweldig.
pi_139825476
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:26 schreef habitue het volgende:
Sommige vrouwen vertellen uit zichzelf heel trots met hoe weinig mannen ze het hebben gedaan.
Euh gefeliciteerd ? :? Denk ik dan. Daarbij moet je het aantal eerst nog altijd met 3 vermenigvuldigen dan :P
0x3 is nog steeds 0. Bij mannen moet je het delen door drie toch?
pi_139825518
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen hoor. Ik mag toch een persoonlijk mening hebben over seks en je hoeft er niet mee eens te zijn. Voor mij is seks uit lust , niet betekenisvol, zeker in geval van ONS etc. Lees goed, voor mij. Maar voor een ander kan het juist iets anders betekenen en zelfs betekenisvol. Dus ga ik toch die mensen die oordelen omdat ze anders kijken naar seks? Neen dat is hoe die mensen het zien en daar is niks mis mee. Maar neen mijn partner moet wel op dat vlak op dezelfde golflengte zitten.
Seks is geweldig en leuk en bijna als een drug, maar voor mij moet er iets meer zijn dan seks, anders is het niet zo geweldig.
Mensen kunnen veranderen.
pi_139825533
quote:
3s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mensen kunnen veranderen.
Veranderen?
  zondag 11 mei 2014 @ 14:31:25 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139825565
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Veranderen?
In hun jeugd rondgeslet hebben en daarna daarmee gestopt zijn en in enkel nog in relatie neuken.
Dat laatste is wat jij wil van een vent, dat eerste niet.
Maar zorgt die eerste periode dan ervoor dat je hem niet mee wil?
pi_139825573
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

0x3 is nog steeds 0. Bij mannen moet je het delen door drie toch?
0/3

Does not compute!
pi_139825619
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In hun jeugd rondgeslet hebben en daarna daarmee gestopt zijn en in enkel nog in relatie neuken.
Dat laatste is wat jij wil van een vent, dat eerste niet.
Maar zorgt die eerste periode dan ervoor dat je hem niet mee wil?
Hhmmm goede vraag. Ik weet het niet.
pi_139825793
Liever iemand die wat rond heeft geslet in haar jeugd ~O> maar misschien ben ik raar :+
  zondag 11 mei 2014 @ 14:38:50 #109
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139825819
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Herformuleer je eerste vraag eens. Hij is nogal vaag nu. Op je tweede vraag zou ik een ruwe schatting moeten maken, simpelweg omdat ik het zelf niet meer precies weet. Ik zou er verder niet over liegen, als het antwoord haar niet aanstaat had die kennelijk onzekere muts met haar buitengewoon slechte timing die vraag niet moeten stellen. Nogal een afknapper ook voor het moment supreme. Who fucking cares?
Dat dacht ik dus ook.

Vraag is inderdaad een beetje vaag. Een chick heeft een beetje met m'n hoofd gefuckt gisteren. Met de vraag bedoel ik, sommige meisjes willen een relatie voordat ze seks hebben met iemand. Als je denkt dat het zo een meisje hebt en je hebt er een enorm diepe connectie mee. Is het dan mogelijk om er een scharrel van te maken?

Het is nu al de tweede keer dat ik een meisje respecteer en leer kennen, waarna ik het gevoel heb dat ik eerlijk moet zijn over m'n intenties voordat ik haar neuk. Tot nu toe levert dat me echter alleen maar drama op (en geen seks). In beide gevallen vonden ze me overduidelijk leuk, en had ik het hele ''diepe connectie'' gebeuren ook achterwege kunnen laten en ze gewoon een mooie avond kunnen geven.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 11 mei 2014 @ 14:39:23 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139825839
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:38 schreef habitue het volgende:
Liever iemand die wat rond heeft geslet in haar jeugd ~O> maar misschien ben ik raar :+
Dat wss sowieso, maar dat zijn meer mensen :)
  zondag 11 mei 2014 @ 14:40:21 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139825878
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook.

Vraag is inderdaad een beetje vaag. Een chick heeft een beetje met m'n hoofd gefuckt gisteren. Met de vraag bedoel ik, sommige meisjes willen een relatie voordat ze seks hebben met iemand. Als je denkt dat het zo een meisje hebt en je hebt er een enorm diepe connectie mee. Is het dan mogelijk om er een scharrel van te maken?

Het is nu al de tweede keer dat ik een meisje respecteer en leer kennen, waarna ik het gevoel heb dat ik eerlijk moet zijn over m'n intenties voordat ik haar neuk. Tot nu toe levert dat me echter alleen maar drama op (en geen seks). In beide gevallen vonden ze me overduidelijk leuk, en had ik het hele ''diepe connectie'' gebeuren ook achterwege kunnen laten en ze gewoon een mooie avond kunnen geven.
Als jij enkel seks wilt met een meisje dan moet je niet die diepere connectie maken, want dan heb je seks en daarna een heleboel drama omdat ze meer wil. Dus of je daar zin in hebt :X
pi_139825890
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:38 schreef habitue het volgende:
Waarom? Bang dat ze anders niet goed is in bed? :P
pi_139825980
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom? Bang dat ze anders niet goed is in bed? :P
In mijn beperkte ervaring waren dat wel de betere sekspartners ja :P
pi_139825985
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook.

Ik ga eerlijk zijn, neen dat is niet mogelijk. Je kan er absoluut geen scharrel van maken, tenzij je zou liegen over wat jij wilt. En als je dan een diepe connectie hebt met haar, waarom wil je er toch een scharrel van maken? Ik kan dat wel snappen als je echt niet klaar bent voor een relatie, maar begin dan toch geen diepe connectie te zoeken oid.

Dus als je een scharrel wilt, dan gewoon niet met haar maar met een ander.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:44:53 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139826031
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Cool. Neuken? :7
  zondag 11 mei 2014 @ 14:44:55 #116
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139826032
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit deed ik ook. Ze bleef er alleen maar over doorgaan. Uiteindelijk zeg ik het (dan houd ze mss haar mond) en gaat ze vragen in welke steden/landen... Toen was ik er wel klaar mee. :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_139826082
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Beperkte ervaring hè :P je weet toch dat het geen garantie is hè, er zijn mensen met veel bedpartners die veel slechter presteren dan mensen met minder bedpartners. ;)
Maar ik geloof u wel hoor, met uw beperkte ervaring :P
  zondag 11 mei 2014 @ 14:47:48 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139826106
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Beperkte ervaring hè :P je weet toch dat het geen garantie is hè, er zijn mensen met veel bedpartners die veel slechter presteren dan mensen met minder bedpartners. ;)
Maar ik geloof u wel hoor, met uw beperkte ervaring :P
Natuurlijk zijn er geen garanties en elke combinatie is mogelijk. Lijkt me logisch.
pi_139826111
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Cool. Neuken? :7
Alleen als het betekenisvol wordt })
pi_139826122
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dit deed ik ook. Ze bleef er alleen maar over doorgaan. Uiteindelijk zeg ik het (dan houd ze mss haar mond) en gaat ze vragen in welke steden/landen... Toen was ik er wel klaar mee. :')
Ik zie het al voor me, dus je ligt tegen al tegen elkaar aan en dan.
(liefje) met hoeveel meiden heb jij eigenlijk seks gehad :')

Kan het me nog best voorstellen dat je het daar over hebt, maar niet op zo'n moment.
Do what you love, love what you do!
  zondag 11 mei 2014 @ 14:48:31 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139826123
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Alleen als het betekenisvol wordt })
Wees maar niet bang, er komt genoeg betekenis bij kijken O-)
pi_139826151
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er geen garanties en elke combinatie is mogelijk. Lijkt me logisch.
Wou die logica benadrukken. :)
pi_139826162
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik zou daar ook snel klaar mee zijn. wat boeit de locatie sws _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')