abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140038343
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je valt uiteindelijk toch wel door de mand als je de ander blijft pleasen. Je geniet er minder van, en dat merkt de ander - als het goed is - ook. De vraag is: wil de ander dat wel merken? :+
Dan moet zij/hij maar slim zijn om dat te merken. ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140038501
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik dat nog steeds ben. Het is deels iets dat in je karakter zit natuurlijk.
Wat houdt je tegen om daar wat aan te doen?
pi_140038541
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik dat nog steeds ben. Het is deels iets dat in je karakter zit natuurlijk.

[..]

Lastig uit te leggen wat ik bedoel. Maar ik heb wel het idee dat ik vaak te aardig ben tegen vrouwen die ik interessant vind en daarom al snel als 'lieve jongen' aan de kant geschoven word.
Ik denk inderdaad dat je een nice guy bent, maar jezelf veranderen is ook niet de bedoeling hè Yats, gewoon je minder focussen op vrouwen en soms moet je wat brutaal durven zijn. Maar is moeilijk om uit te leggen. :@ Als je alleen maar een lieve jongen bent, dan geraak je makkelijk in de friendzone.
pi_140038586
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan moet zij/hij maar slim zijn om dat te merken. ;)
Nou, de Nice Guy moet slim zijn om toe te geven dat hij de ander aan het pleasen is en zelf eigenlijk helemaal niet gelukkig is met de situatie. De ander vindt het toch wel fijn. :+
pi_140038657
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nou, de Nice Guy moet slim zijn om toe te geven dat hij de ander aan het pleasen is en zelf eigenlijk helemaal niet gelukkig is met de situatie. De ander vindt het toch wel fijn. :+
Dus de Nice Guy moet eigenlijk gewoon stoppen met pleasen. :+
pi_140038725
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus de Nice Guy moet eigenlijk gewoon stoppen met pleasen. :+
De innerlijke Nice Guy moet gewoon dood.

Binnenkort maar eens een uitvaart regelen voor het overlijden van mijn innerlijke Nice Guy.
pi_140038807
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De innerlijke Nice Guy moet gewoon dood.
Dood :'( , nee de innerlijke Nice Guy moet nice blijven wanneer hij met een nice girl te maken heeft. En anders dus niet...
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:09:08 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140038808
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om daar wat aan te doen?
Wat ik al zei, mijn karakter.

quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat je een nice guy bent, maar jezelf veranderen is ook niet de bedoeling hè Yats, gewoon je minder focussen op vrouwen en soms moet je wat brutaal durven zijn. Maar is moeilijk om uit te leggen. :@ Als je alleen maar een lieve jongen bent, dan geraak je makkelijk in de friendzone.
Tja, dat brutale zit er te weinig in vrees ik. Damn aan die opvoeding van me...En ja, die zone ken ik inmiddels wel |:(
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140038984
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Dood :'( , nee de innerlijke Nice Guy moet nice blijven wanneer hij met een nice girl te maken heeft. En anders dus niet...
Zolang de innerlijke Nice Guy niet dood is zal die als een duivel op de ene schouder blijven staan en het een en ander influisteren. De engel op de andere schouder moet gewoon leren je te profileren als iemand die vriendelijk en lief kán zijn. :)
pi_140039047
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Tja, dat brutale zit er te weinig in vrees ik. Damn aan die opvoeding van me...En ja, die zone ken ik inmiddels wel |:(
Maak met jezelf een aantal afspraken, als je bijvoorbeeld het gevoel hebt dat een bepaalde contact naar niets leidt, begin je gewoon contact te zoeken met een ander. Soms heb ik de indruk dat je je maar focust op 1 meisje en echt wacht tot het iets wordt. Je moet sneller voor jezelf kunnen beslissen hoe lang je nog wacht op iemand die niet veel interesse toont, bijvoorbeeld.
Ik bedoel dus, uw grenzen kennen.
pi_140039141
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

De mensen die mij persoonlijk kennen beschrijven mij doorgaans als iemand die een ander snel zal helpen, zelfs wanneer ik daar eigenlijk tijd voor heb. Zo ben ik dus ook opgevoed.

Maar goed, ik heb inmiddels geleerd dat ík - voor mezelf - belangrijker ben dan anderen. Ik kies voor mezelf.

Genoeg over mij. :') :P
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:19:48 #287
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140039310
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Maak met jezelf een aantal afspraken, als je bijvoorbeeld het gevoel hebt dat een bepaalde contact naar niets leidt, begin je gewoon contact te zoeken met een ander. Soms heb ik de indruk dat je je maar focust op 1 meisje en echt wacht tot het iets wordt. Je moet sneller voor jezelf kunnen beslissen hoe lang je nog wacht op iemand die niet veel interesse toont, bijvoorbeeld.
Uw grenzen kennen.
Klein probleempje, ik ben er geen held in om na een babbeltje daadwerkelijk het contact verder op te bouwen (vergeten een nummer te vragen etc. is typisch voor mij :D )
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140039315
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zolang de innerlijke Nice Guy niet dood is zal die als een duivel op de ene schouder blijven staan en het een en ander influisteren. De engel op de andere schouder moet gewoon leren je te profileren als iemand die vriendelijk en lief kán zijn. :)
Toch vind ik het sneu dat de innerlijke Nice Guy dood moet, want , wat als hij dan toch een nice girl tegenkomt die dan wel bij hem past? En je kan toch niet van Nice guy naar Bad boy gaan? het is toch gewoon questie van uw grenzen te kennen? Uw karakter veranderen lukt toch niet in 1 2 3, is het niet eerder de bedoeling om een betere versie van jezelf te worden in plaats van een deel van jezelf compleet te "killen"?
pi_140039474
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef yats het volgende:

[..]

Klein probleempje, ik ben er geen held in om na een babbeltje daadwerkelijk het contact verder op te bouwen (vergeten een nummer te vragen etc. is typisch voor mij :D )
Oefening baart kunst. Zolang je maar blijft oefenen en van je fouten leert :P
pi_140039603
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Toch vind ik het sneu dat de innerlijke Nice Guy dood moet, want , wat als hij dan toch een nice girl tegenkomt die dan wel bij hem past? En je kan toch niet van Nice guy naar Bad boy gaan? het is toch gewoon questie van uw grenzen te kennen? Uw karakter veranderen lukt toch niet in 1 2 3, is het niet eerder de bedoeling om een betere versie van jezelf te worden in plaats van een deel van jezelf compleet te "killen"?
Dat de Nice Guy dood moet betekent niet dat hij niet meer 'nice' kan zijn of dat je een Bad Guy wordt. Zie 'Nice Guy' als een karaktertrekje.
pi_140039688
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat de Nice Guy dood moet betekent niet dat hij niet meer 'nice' kan zijn of dat je een Bad Guy wordt. Zie 'Nice Guy' als een karaktertrekje.
Okidoki. ;)
pi_140044862
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 21:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wat "verdacht" als een man dat doet. Maar het is sowieso beter dan een man die helemaal geen gentleman is. :Y

[..]

Ja, een beetje, maar ik vind het niet onaangenaam ofzo. Ik denk wel dat het veel kan zeggen over die persoon. :P

[..]

Beffen kan hij altijd leren he, maar hij moet een vrouw eerst zo ver krijgen. :)

[..]

Een man die een vrouw goed behandelt, zal resultaat zien. En niet alleen op vlak van respect blabla maar ook in bed. :P
Haha meen je dat nou? _O-
pi_140049768
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Haha meen je dat nou? _O-
:D

Over wat precies? Dat laatste?
pi_140053331
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 11:45 schreef complicate het volgende:

[..]

:D

Over wat precies? Dat laatste?
Dat laatste ja :P
pi_140053416
Zelden zo'n onzin gelezen als wat die Belg hier zoal spuit. Wat natuurlijk niet meteen inhoudt dat je ze dan maar meteen slecht zou moeten behandelen, voor de niet begrijpende lezertjes hier. Doe gewoon normaal.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140053566
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat laatste ja :P
Al lachend zegt de zot de waarheid :P
pi_140053586
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zelden zo'n onzin gelezen als wat die Belg hier zoal spuit. Wat natuurlijk niet meteen inhoudt dat je ze dan maar meteen slecht zou moeten behandelen, voor de niet begrijpende lezertjes hier. Doe gewoon normaal.
Boe boe boe gewoon die Belg negeren. :Y
pi_140053663
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Al lachend zegt de zot de waarheid :P
Al lachend neuken die vrouwen een ander, en komen ze bij jou uithuilen als hun hart weer gebroken is :')
  zaterdag 17 mei 2014 @ 14:52:34 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140053692
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Al lachend neuken die vrouwen een ander, en komen ze bij jou uithuilen als hun hart weer gebroken is :')
De echte vraag is dan natuurlijk: waarom heb je contact met zulke vrouwen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_140053789
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De echte vraag is dan natuurlijk: waarom heb je contact met zulke vrouwen?
Niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')