Dan moet zij/hij maar slim zijn om dat te merken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je valt uiteindelijk toch wel door de mand als je de ander blijft pleasen. Je geniet er minder van, en dat merkt de ander - als het goed is - ook. De vraag is: wil de ander dat wel merken?

Wat houdt je tegen om daar wat aan te doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat nog steeds ben. Het is deels iets dat in je karakter zit natuurlijk.

Ik denk inderdaad dat je een nice guy bent, maar jezelf veranderen is ook niet de bedoeling hè Yats, gewoon je minder focussen op vrouwen en soms moet je wat brutaal durven zijn. Maar is moeilijk om uit te leggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat nog steeds ben. Het is deels iets dat in je karakter zit natuurlijk.
[..]
Lastig uit te leggen wat ik bedoel. Maar ik heb wel het idee dat ik vaak te aardig ben tegen vrouwen die ik interessant vind en daarom al snel als 'lieve jongen' aan de kant geschoven word.
 Als je alleen maar een lieve jongen bent, dan geraak je makkelijk in de friendzone.
 Als je alleen maar een lieve jongen bent, dan geraak je makkelijk in de friendzone.

Nou, de Nice Guy moet slim zijn om toe te geven dat hij de ander aan het pleasen is en zelf eigenlijk helemaal niet gelukkig is met de situatie. De ander vindt het toch wel fijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet zij/hij maar slim zijn om dat te merken.

Dus de Nice Guy moet eigenlijk gewoon stoppen met pleasen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou, de Nice Guy moet slim zijn om toe te geven dat hij de ander aan het pleasen is en zelf eigenlijk helemaal niet gelukkig is met de situatie. De ander vindt het toch wel fijn.

De innerlijke Nice Guy moet gewoon dood.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus de Nice Guy moet eigenlijk gewoon stoppen met pleasen.

Doodquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De innerlijke Nice Guy moet gewoon dood.
 , nee de innerlijke Nice Guy moet nice blijven wanneer hij met een nice girl te maken heeft. En anders dus niet...
 , nee de innerlijke Nice Guy moet nice blijven wanneer hij met een nice girl te maken heeft. En anders dus niet...

Wat ik al zei, mijn karakter.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om daar wat aan te doen?
Tja, dat brutale zit er te weinig in vrees ik. Damn aan die opvoeding van me...En ja, die zone ken ik inmiddels welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je een nice guy bent, maar jezelf veranderen is ook niet de bedoeling hè Yats, gewoon je minder focussen op vrouwen en soms moet je wat brutaal durven zijn. Maar is moeilijk om uit te leggen.Als je alleen maar een lieve jongen bent, dan geraak je makkelijk in de friendzone.

Zolang de innerlijke Nice Guy niet dood is zal die als een duivel op de ene schouder blijven staan en het een en ander influisteren. De engel op de andere schouder moet gewoon leren je te profileren als iemand die vriendelijk en lief kán zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Dood, nee de innerlijke Nice Guy moet nice blijven wanneer hij met een nice girl te maken heeft. En anders dus niet...

Maak met jezelf een aantal afspraken, als je bijvoorbeeld het gevoel hebt dat een bepaalde contact naar niets leidt, begin je gewoon contact te zoeken met een ander. Soms heb ik de indruk dat je je maar focust op 1 meisje en echt wacht tot het iets wordt. Je moet sneller voor jezelf kunnen beslissen hoe lang je nog wacht op iemand die niet veel interesse toont, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Wat ik al zei, mijn karakter.
[..]
Tja, dat brutale zit er te weinig in vrees ik. Damn aan die opvoeding van me...En ja, die zone ken ik inmiddels wel

De mensen die mij persoonlijk kennen beschrijven mij doorgaans als iemand die een ander snel zal helpen, zelfs wanneer ik daar eigenlijk tijd voor heb. Zo ben ik dus ook opgevoed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Wat ik al zei, mijn karakter.
[..]
Tja, dat brutale zit er te weinig in vrees ik. Damn aan die opvoeding van me...En ja, die zone ken ik inmiddels wel

Klein probleempje, ik ben er geen held in om na een babbeltje daadwerkelijk het contact verder op te bouwen (vergeten een nummer te vragen etc. is typisch voor mijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak met jezelf een aantal afspraken, als je bijvoorbeeld het gevoel hebt dat een bepaalde contact naar niets leidt, begin je gewoon contact te zoeken met een ander. Soms heb ik de indruk dat je je maar focust op 1 meisje en echt wacht tot het iets wordt. Je moet sneller voor jezelf kunnen beslissen hoe lang je nog wacht op iemand die niet veel interesse toont, bijvoorbeeld.
Uw grenzen kennen.
 )
 )

Toch vind ik het sneu dat de innerlijke Nice Guy dood moet, want , wat als hij dan toch een nice girl tegenkomt die dan wel bij hem past? En je kan toch niet van Nice guy naar Bad boy gaan? het is toch gewoon questie van uw grenzen te kennen? Uw karakter veranderen lukt toch niet in 1 2 3, is het niet eerder de bedoeling om een betere versie van jezelf te worden in plaats van een deel van jezelf compleet te "killen"?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang de innerlijke Nice Guy niet dood is zal die als een duivel op de ene schouder blijven staan en het een en ander influisteren. De engel op de andere schouder moet gewoon leren je te profileren als iemand die vriendelijk en lief kán zijn.

Oefening baart kunst. Zolang je maar blijft oefenen en van je fouten leertquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Klein probleempje, ik ben er geen held in om na een babbeltje daadwerkelijk het contact verder op te bouwen (vergeten een nummer te vragen etc. is typisch voor mij)

Dat de Nice Guy dood moet betekent niet dat hij niet meer 'nice' kan zijn of dat je een Bad Guy wordt. Zie 'Nice Guy' als een karaktertrekje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Toch vind ik het sneu dat de innerlijke Nice Guy dood moet, want , wat als hij dan toch een nice girl tegenkomt die dan wel bij hem past? En je kan toch niet van Nice guy naar Bad boy gaan? het is toch gewoon questie van uw grenzen te kennen? Uw karakter veranderen lukt toch niet in 1 2 3, is het niet eerder de bedoeling om een betere versie van jezelf te worden in plaats van een deel van jezelf compleet te "killen"?

Okidoki.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat de Nice Guy dood moet betekent niet dat hij niet meer 'nice' kan zijn of dat je een Bad Guy wordt. Zie 'Nice Guy' als een karaktertrekje.

Haha meen je dat nou?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wat "verdacht" als een man dat doet. Maar het is sowieso beter dan een man die helemaal geen gentleman is.
[..]
Ja, een beetje, maar ik vind het niet onaangenaam ofzo. Ik denk wel dat het veel kan zeggen over die persoon.
[..]
Beffen kan hij altijd leren he, maar hij moet een vrouw eerst zo ver krijgen.
[..]
Een man die een vrouw goed behandelt, zal resultaat zien. En niet alleen op vlak van respect blabla maar ook in bed.

quote:

Al lachend zegt de zot de waarheidquote:

Boe boe boe gewoon die Belg negeren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zelden zo'n onzin gelezen als wat die Belg hier zoal spuit. Wat natuurlijk niet meteen inhoudt dat je ze dan maar meteen slecht zou moeten behandelen, voor de niet begrijpende lezertjes hier. Doe gewoon normaal.

Al lachend neuken die vrouwen een ander, en komen ze bij jou uithuilen als hun hart weer gebroken isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Al lachend zegt de zot de waarheid

De echte vraag is dan natuurlijk: waarom heb je contact met zulke vrouwen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al lachend neuken die vrouwen een ander, en komen ze bij jou uithuilen als hun hart weer gebroken is

Niet meerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De echte vraag is dan natuurlijk: waarom heb je contact met zulke vrouwen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |