abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139373805
Herkenbaar soempie en shandaly. Er komt geen derde maar ik vind het zo snel gaan. Mijn kleine kabouter lijkt soms als zo groot en wijs.

Ieder kind heeft dat toch wel? en ik zong vroeger ook altijd met 1 been in de stoep en 1 been in de goot..... En heel soms heb ik het nog weleens hoor. Het is alleen zorgelijk als ze het altijd en eeuwig blijven doen.
pi_139390561
Afgelopen nacht heeft ze weer bij me gelegen O+ en aankomende nacht slaapt ze ook bij me. Morgenavond proberen we het weer in haar eigen bedje.

Gister zegt ze tegen Papa: weet jij wat je in je broek heb? Nee wat heb ik in mijn broek? EEN EIKELTJE!!!! :D
Ze lag in een deuk en kwam niet meer bij. Maar geloof niet dat ze weet wat ze zei :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_139390605
Tally :D :D :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:29:20 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139391328
Hier komt geen 4e en het gaat inderdaad snel. Ik had al 3 maanden geen baby meer...

Klinkt leuk CS!

Heb je nog koekjes gebakken Soempie? En wat leuk die fantasie O+

Tally :D

Hier kreeg tijger vandaag de schuld van een poepluier :o O+
En het regende zo hard dat M riep "ze gooien met regen!"
pi_139391435
Kyara _O- Hier krijgt beer de schuld van de poep luier of nijntje!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_139391889
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:32 schreef Soempie het volgende:
En hoe komt het toch dat je op randjes (stoepen) of afwijkende tegels moet lopen als kind? Ik vind het zo grappig om te zien dat M. dat doet, terwijl hij het nooit eerder iemand heeft zien doen (dat weet ik vrijwel zeker). :P
Dat vroeg ik me vandaag ook af _O-
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_139391972
Tally :D

Heerlijk die fantasie. Bij Daan zie ik het ook steeds meer. Dan ligt hij op de grond naast een trein/wagon en heeft hij het over wachten instappen of rijden..leuk om te zien..

Hier ook geen derde, maar ik geniet rustig van alle ontwikkelingen. Het gaat best snel, maar ik mis de tijd dat hij niet kon praten en die afhankelijkheid toch niet echt. Ik vind het juist leuk om hem de wereld te zien ontdekken..

Daan kroop vanavond om kwart voor 7 bij papa op schoot. Half uurtje voor bedtijd. Hij zat na een minuutje al te knikkebollen en viel zo in slaap. Gelukkig wel weer over te tillen maar bed. Kijken hoelaat het morgenochtend is.
pi_139392319
Geen idee of er hier een tweede derde of 7de komt maar de ontwikkeling gaan inderdaad snel :9 ik verlang nooit naar de baby tijd trouwens.
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:47:50 #209
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139392361
Hahaha! Tally! :D

Die fantasie is inderdaad leuk! Anouk is regelmatig met zand taartjes aan het bakken. "Oh, er moet suiker bij, even halen bij buurman" stapt vervolgens op haar fiets tot de poort en komt terug met suiker in haar hand (zit niks in uiteraard en hoe ze erop komt om het bij de buurman te halen? :? 8)7 ) En als ik ook niet meehelp om het zand goed te kneden krijg ik een "Neehee, goed kneden!" O+
Of dat haar baby huilt, gaat ze dr oppakken, geeft een kus en zegt "niet huilen" O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_139392468
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:18 schreef Tally het volgende:
Afgelopen nacht heeft ze weer bij me gelegen O+ en aankomende nacht slaapt ze ook bij me. Morgenavond proberen we het weer in haar eigen bedje.

Gister zegt ze tegen Papa: weet jij wat je in je broek heb? Nee wat heb ik in mijn broek? EEN EIKELTJE!!!! :D
Ze lag in een deuk en kwam niet meer bij. Maar geloof niet dat ze weet wat ze zei :P
_O- _O- _O-
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:18:49 #211
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139393882
Haha Tally, jullie lagen vast ook in een deuk en kwamen niet meer bij _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef bitterend het volgende:
Geen idee of er hier een tweede derde of 7de komt maar de ontwikkeling gaan inderdaad snel :9 ik verlang nooit naar de baby tijd trouwens.
Hier komt er geen tweede, maar dat is wel noodgedwongen :+ qua leeftijd en geld. Want stiekum zou ik er nog wel "eentje" willen ;)
Maar 7de?? :o haha ik mot er niet aan denken

Soms zou ik een klein weekje weer de babytijd willen hebben. Als ik hem nu zie zou ik haast vergeten hoe klein hij is geweest. Lekker in de draagzak, lekker knus O+
Maar deze leeftijd vind ik ook leuker qua interactie, heerlijk. Zelfs met peuterdriftbuien en al O+
Rayen 2½ jaar!
pi_139403036
Hier was het iets voor half 7 vanochtend. Gelukkig wel terug kunnen stoppen. Om iets over 7 kwam hij mopperig en warm uit bed. Gisteren niet veel gegeten en gedronken, dus hopelijk is het dat, en geen virusje.
Nu in ieder geval 2 boterhammen, 2 bekertjes melk en 2 bekertjes water op. :@
  woensdag 30 april 2014 @ 09:14:00 #213
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139403304
Wij waren zo'n 2 weekjes verwend met half 7/kwart voor 7, maar nu is het helaas weer kwart voor 6 stipt :Z
pi_139403342
Tally en Kyara, lekkere bijdehandjes hebben jullie :D

DF, wat een eetlust!

Een tweede, ik zou wel willen denk ik, maar ja, de praktische bezwaren ;) En ik vind het zo fijn zoals het nu is, met mijn peuter O+ Hij is zo leuk en het is allemaal zoveel makkelijker dan toen hij klein was en ik weet wie hij is en hoe we met elkaar om moeten gaan. Ik zou het best moeilijk vinden om weer in het grote onbekende te stappen en het wiel opnieuw uit te moeten vinden en de hobbels van de eerste tijd te nemen. Maar goed, ik ben daar volgens mij niet de eerste in, in die twijfels ;) Voorlopig heb ik er toch even geen ruimte voor in mijn hoofd, eerst proefschrift afschrijven en een nieuwe baan zoeken en dan denk gaan we er daarna eens goed over nadenken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_139406522
Susie, wat vroeg weer zeg.. Jammer dat het tijdelijk was..

CS, Daan had gisteren maar 2 boterhammen en een banaan op, na 2 uur heeft hij niks meer gehad (moe&eigenwijs). Dus even bijtanken. Nu lekker een krentenbol.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:00:00 #216
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139415243
Voor iedereen die nog twijfelt over een 2e of 3e

O+
pi_139416161
Je trio Kyara O+

ik heb ook nog zo'n foto doe twijfelaars over de streep kan trekken.
*poef* nu is het weg
pi_139416361
Heerlijk stel Kyara.
Ik zou misschien nog wel een kindje willen, maar ik vond 2 bevallingen ook wel genoeg ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaatje, die spelen ook gezellig. Blijft dat lang zo gezellig?
  woensdag 30 april 2014 @ 16:31:22 #219
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139416368
Gelukkig ben ik geen twijfelaar ;) en mocht het wel zo geweest zijn, dan weet ik het na vandaag weer echt zeker: geen 2de hier. (Anouk wilde, na dus al om kwart voor 6 wakker te zijn, niet slapen vanmiddag...)
pi_139416440
Nee, dit is een zeldzaam moment. Was het eerder sofie die luuk wat aandeed, nu is het vaker andersom. Luuk gooit zijn kont in de strijd en duwt zo sofie aan de kant
of hij gaat gewoon op dr zitten.
*poef* nu is het weg
  woensdag 30 april 2014 @ 16:33:18 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139416447
Neemt niet weg dat die foto's echt schattig zijn!
En als ik wellicht jonger was geweest een heel ander verhaal, maar dit sloopt mij gewoon :@ Ik heb het nog rustiger op mijn werk tijdens de drukke dagen :D
pi_139416455
Hier is het ook elke dag rond 06:00 en ze zijn dan beide wakker -O-
pi_139417609
Wat een heerlijke foto's ♡
Hier ook vroege vogels, maar dat weerhield muj gelukkig niet van een tweede. Ik kan zo genieten van die twee samen.

alhoewel ze vandaag beide een ik-plak-je-achter-het-behang-dagje hebben. Maar ja kan niet alles hebben.

morgen krijgen we hele leuke visite, dus liever dat ze vandaag zo zijn :D
  woensdag 30 april 2014 @ 17:21:37 #224
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139418293
Hier ook zo'n dag As.

Vooral J heeft een niks is goed bui (nou ja, het kost heel veel moeite om haar te entertainen) en M gaat dan mee jengelen. Best vermoeiend zo'n dag.

Eerlijk gezegd zal ik blij zijn als de scholen weer beginnen. Ik kan hier nu geen kant op. Bij mooi weer is de kinderboerderij zo druk dat mijn kinderen omver gelopen worden (en alleen met 3 is dat niet te doen en 2 rondkruipende dreumesjes is dan ook geen goed idee) en met slecht weer zijn alle binnendingen (inclusief winkelcentrum en Ikea) ook te druk (ik kon gistermiddag niet eens boodschappen doen omdat er gewoon geen parkeerplaats was...).

Dus van dat binnen zitten met af een toe een wandelingetje of even de tuin in wordt iedereen gaar.
pi_139418572
Zit het in de lucht :')
Hier ook behang-plak-kinderen.. Oudste is al 2 dagen om 6.15 wakker. Kan ie niet zo goed tegen... Jongste was ook al steeds om niks aan het huilen. Fijn dagje dus :+
Mja wel (veel te dure) nieuwe schoenen voor de oudste... dus jeej, soort van (hij vond niks mooi, wilde niks passen en deze vond ie wel oké, prijs kwam ik bij de kassa pas achter :'))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')