Dat vroeg ik me vandaag ook afquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:32 schreef Soempie het volgende:
En hoe komt het toch dat je op randjes (stoepen) of afwijkende tegels moet lopen als kind? Ik vind het zo grappig om te zien dat M. dat doet, terwijl hij het nooit eerder iemand heeft zien doen (dat weet ik vrijwel zeker).
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:18 schreef Tally het volgende:
Afgelopen nacht heeft ze weer bij me gelegenen aankomende nacht slaapt ze ook bij me. Morgenavond proberen we het weer in haar eigen bedje.
Gister zegt ze tegen Papa: weet jij wat je in je broek heb? Nee wat heb ik in mijn broek? EEN EIKELTJE!!!!
Ze lag in een deuk en kwam niet meer bij. Maar geloof niet dat ze weet wat ze zei
Hier komt er geen tweede, maar dat is wel noodgedwongenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef bitterend het volgende:
Geen idee of er hier een tweede derde of 7de komt maar de ontwikkeling gaan inderdaad snelik verlang nooit naar de baby tijd trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaatje, die spelen ook gezellig. Blijft dat lang zo gezellig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |