abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2014 @ 22:35:15 #51
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139198057
Oh en bij ons gaat de bieb weg uit het dorp :( Maar we hebben wel een kringloop ^O^ ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 23 april 2014 @ 22:45:24 #52
30252 Soempie
Procreating
pi_139198522
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef Kyara het volgende:

Kreeg gister van haar wat volgeschreven blaadjes over mij als dreumes/peuter. Erg leuk om te lezen O+ Maar daar stond ook in: lievelingsspeelgoed: duplo (helaas niet de blanke blokken). O+

Wat leuk om terug te lezen he? O+ Herken je er je eigen kindjes in terug?
Hier stond er in m'n boek: 'C. tekent en puzzelt graag. Ze leest graag boekjes en speelt veel met de bal.' Het puzzelen vind ik nu niet meer zo boeiend, maar verder klopt het nog. :D

En dat zijn ook precies die dingen die M. graag doet. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_139199252
Kringloop weet ik eigenlijk niet zo goed te vinden hier. Misschien toch eens in verdiepen.

Ik was ook een boekjesfan als kind, en knuffelde de hele dag met al mijn knuffels. Ik liep met 15 maanden al de dijk op met mijn vriendje. Mijn kinderen zijn daarin wat langzamer. En mijn moeder schreef vol trots bij 2,5 jaar dat ik alle kleuren kende. Terwijl M die dan weer ruim voor zijn 2e verjaardag kon benoemen.

Maar het ondernemende, eigenwijze zie ik dan eigenlijk meer terug bij de meiden.
  donderdag 24 april 2014 @ 08:52:44 #54
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_139205357
Het muizenhuis is hier een van de favo's. Voor het slapen gaan wil Lientje tegenwoordig aan mij voorlezen en dat kan ze best goed.
Ik lees overdag veel voor, want oppaskinders en eigen kindjes die het heel fijn vinden, dus dat is een ideaal tijdverdrijf.
Verder hebben we een flink aantal boeken van Eric Carle, ik gok een stuk of 10. O+

Floddertje heb ik nog mijn eigen exemplaar van toen ik klein was, die kan ik ook wel eens gaan voorlezen aan mijn eigen Floddertje... :)
pi_139205603
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:00 schreef Kyara het volgende:
Kringloop weet ik eigenlijk niet zo goed te vinden hier. Misschien toch eens in verdiepen.

Ik was ook een boekjesfan als kind, en knuffelde de hele dag met al mijn knuffels. Ik liep met 15 maanden al de dijk op met mijn vriendje. Mijn kinderen zijn daarin wat langzamer. En mijn moeder schreef vol trots bij 2,5 jaar dat ik alle kleuren kende. Terwijl M die dan weer ruim voor zijn 2e verjaardag kon benoemen.

Maar het ondernemende, eigenwijze zie ik dan eigenlijk meer terug bij de meiden.
Grappig dat je toch dingen wel terug kunt zien in alledrie.

O+ ! Twee van die hummels op de dijk.

En het lijkt me zo leuk om de verschillen in karakter en voorkeuren (bij jullie tussen M. en de meisjes, maar ook tussen D. en J. onderling) te zien, mee te maken en er op in te kunnen spelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_139208708
Die peuterdrama's af en toe zijn ze moeilijk te volgen. Hier had ik laatst de badmat in de was gedaan. Nou dikke tranen want de mat was er niet. Ik wil de baaaaaddddmaaaaattt hebbuh.

Mijn moeder heeft niks overgeschreven over mij als peuter dus geen idee of Ean daarin op mij lijkt. Nu is ze ook de oudste en ik was de jongste geen idee of dat nog verschil maakt.
pi_139209800
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:39 schreef Saffier het volgende:

[..]

Wanneer spreken wij weer eens af?
Ik zit al twee weken aan je te denken :@
Ik app je ff binnenkort.
pi_139210139
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:06 schreef Soempie het volgende:
En het lijkt me zo leuk om de verschillen in karakter en voorkeuren (bij jullie tussen M. en de meisjes, maar ook tussen D. en J. onderling) te zien, mee te maken en er op in te kunnen spelen.
Daar hadden wij het gisteravond ook nog over inderdaad. Ook qua manier van spelen verschillen tussen de 3 kinderen. Alleen bij D en J wisselt het sterk. Dan is J de dominante en pakt speelgoed af en een maand later is het weer omgekeerd.

Maar ik vind het bijvoorbeeld ook heel leuk om te zien dat D op M lijkt en J een stuk minder. Bepaalde manier van kijken, lachen, reageren op bijvoorbeeld kietelen. Dat vond ik vanaf het begin eigenlijk al.
  donderdag 24 april 2014 @ 14:13:27 #59
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_139213828
Mijn mini meneertje K is twee weken terug 3 geworden. Een aantal boeken gevraagd voor zijn verjaardag, en gekregen.
Hij is dol op Dikkie Dik. Ik heb nu een boek met 4 wat langere verhalen.

En ik heb het boek 'Over de kleine mol die wil weten wie op zijn hoofd heeft gepoept' gevraagd en 'Krrrrrr-okodil'
die laatste vind ik het verhaal niet zo super, maar die over die mol is echt fantastisch. Mini moet er hard om lachen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 24 april 2014 @ 14:39:39 #60
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139214768
Anton is ook heel leuk voor de net 2 jarige!

http://go.bol.com/tp/9200000009984258
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139214956
Boekjes zijn hier heel divers beide zijndan ook gek op lezen. Van richard scary tot borre en disney tot een vlaggenboek. Maar ook dikkie dik en nijntje zijn nog steeds leuk. We hebben dan ook heel veel boeken O+

welke ik zelf altijd leuk vind om voor te lezen is deze: de allerliefste knuffels van de wereld (ik krijg mobiel maar geen plaatje of link geplaatst). Leest heel prettig, is grappig en het eindigd met een knuffel O+
pi_139216091
Sofie vindt krr okodil ook leuk. Ze vindt de krokodil zo zielig als niemand met m wil spelen. Dan wil ze m aaien.

Ze is bijna zindelijk! Ontlasting is nog moeilijk, dan vraagt ze nog om een luier. Maar dit is al zo knap. Ik ben zo trots op dr, maar stop de tijd. Ze is 3,5 dan gaat ze over een half jaar naar school!

[ Bericht 15% gewijzigd door kaatjejannie op 24-04-2014 15:25:20 ]
*poef* nu is het weg
pi_139217084
Ik heb zojuist de eerste kappersafspraak voor mijn peuter ingepland :+ O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 24 april 2014 @ 16:19:33 #64
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_139217976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
Voelde je je trots toen je belde? :D

S is vorige week naar de kapper geweest en papa gister. En nu vertelt S te pas en te onpas dat hij en papa mooi haar hebben. En mama niet, mama is niet mooi :N
Oude (on)bekende.
pi_139218595
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
:D

*G* *G* *G*

Is ook een leuk versje van -ik dacht Marianne Busser over. Knip knip doet de schaar door het veel te lange haar. En een aflevering van het zandkasteel. Scheelde een boel drama toen we die van te voren keken en lazen.

M moet trouwens ook weer. Het hangt weer voor zijn ogen.
pi_139218612
Nou lekker musje, daar kun je het mee doen dus :D
pi_139218630
Nou, de afspraak ging via internet (de kapster komt op het kdv ^O^ ) en ik heb wel heel blij: "het wordt M's eerste keer bij de kapper!" *O* in het opmerkingenveld gezet :@ Ik heb de "en hij is al ruim twee hoor!' maar weer weggehaald :')

Ach gut, arme mama ;( S is wel duidelijk in ieder geval :P hoe gaat het met jou en je O+ twee jongens O+
pi_139218656
Acht smileys,waarvan zeven unieke, in drie regels tekst. Win! :+
pi_139218762
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:38 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D

*G* *G* *G*

Is ook een leuk versje van -ik dacht Marianne Busser over. Knip knip doet de schaar door het veel te lange haar. En een aflevering van het zandkasteel. Scheelde een boel drama toen we die van te voren keken en lazen.

M moet trouwens ook weer. Het hangt weer voor zijn ogen.
Oh, dankje, dat is een goede tip! Ik heb hier en daar al wel eens wat plukjes weggehaald maar dat vindt hij héél eng. Ik ga hem er maar eens op voorbereiden inderdaad.

En doordat ik naar Musjes jongens vroeg, herinnerde ik me opeens dat M laatst zei: "M is een grote jommen" En ik vond dat zo lief O+ Iemand zei hier laatst volgens mij dat dat typisch zo'n woord is waarvan je weet dat ze het een keer gaan zeggen, en als het dan gebeurt, dat het zo hartverwarmend schattig is. Mijn grote jommen O+
pi_139218774
Kwartet. Zo, nu kan ik met gerust hart verder werken.
pi_139218834
Echt gaan die van jullie zo weinig? Yaro gaat elke zes weken (thuis kapper), vind het ook echt leuk. Zelfs de mini is al twee keer geweest :D
pi_139219022
Ja, nou ja, er was tot voor kort echt geen enkele reden om mijn kind naar de kapper te brengen. Nu is het nog steeds een beetje discutabel trouwens, maar eens moet de eerste keer zijn :D Het wordt nu bovenop best lang en piekerig, en ik hoop dat als het wat meer op gelijke lengte is met de voorkant, dat het er wat minder als een pluizenbol uitziet ;)

Foto's van gisteren ter illustratie van De Haardos ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139219090
Ik vind het juist heel vrolijk ogen zo. Maar snap wel dat een eerder bezoek nog niet per se nodig was.
pi_139219902
Wij gaan weinig omdat het niet zo in mijn systeem zit. Ik weet eigenlijk niet eens hoe lang geleden het vorige kappersbezoek was :D

Foto van M's haardos staat in het fototopic.

Lief CS! Hier geen jommetje. M zegt duidelijk jongetje (of meisje....).
pi_139221838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef As1981 het volgende:
Echt gaan die van jullie zo weinig? Yaro gaat elke zes weken (thuis kapper), vind het ook echt leuk. Zelfs de mini is al twee keer geweest :D
De jongste is nog nooit geweest (maat binnenkort moet ik wel gaan) en de oudste gaat 1 x per 3/4 maanden meestal. Dan is het echt te lang :D Hij is in januari/februari voor het laatst geweest (in Thailand). Toen hadden ze te wel erg kort geknipt dus het kan nog even :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')