Wat leuk om terug te lezen he?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef Kyara het volgende:
Kreeg gister van haar wat volgeschreven blaadjes over mij als dreumes/peuter. Erg leuk om te lezenMaar daar stond ook in: lievelingsspeelgoed: duplo (helaas niet de blanke blokken).
Grappig dat je toch dingen wel terug kunt zien in alledrie.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:00 schreef Kyara het volgende:
Kringloop weet ik eigenlijk niet zo goed te vinden hier. Misschien toch eens in verdiepen.
Ik was ook een boekjesfan als kind, en knuffelde de hele dag met al mijn knuffels. Ik liep met 15 maanden al de dijk op met mijn vriendje. Mijn kinderen zijn daarin wat langzamer. En mijn moeder schreef vol trots bij 2,5 jaar dat ik alle kleuren kende. Terwijl M die dan weer ruim voor zijn 2e verjaardag kon benoemen.
Maar het ondernemende, eigenwijze zie ik dan eigenlijk meer terug bij de meiden.
Daar hadden wij het gisteravond ook nog over inderdaad. Ook qua manier van spelen verschillen tussen de 3 kinderen. Alleen bij D en J wisselt het sterk. Dan is J de dominante en pakt speelgoed af en een maand later is het weer omgekeerd.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:06 schreef Soempie het volgende:
En het lijkt me zo leuk om de verschillen in karakter en voorkeuren (bij jullie tussen M. en de meisjes, maar ook tussen D. en J. onderling) te zien, mee te maken en er op in te kunnen spelen.
Voelde je je trots toen je belde?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb zojuist de eerste kappersafspraak voor mijn peuter ingepland![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb zojuist de eerste kappersafspraak voor mijn peuter ingepland![]()
Oh, dankje, dat is een goede tip! Ik heb hier en daar al wel eens wat plukjes weggehaald maar dat vindt hij héél eng. Ik ga hem er maar eens op voorbereiden inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:38 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook een leuk versje van -ik dacht Marianne Busser over. Knip knip doet de schaar door het veel te lange haar. En een aflevering van het zandkasteel. Scheelde een boel drama toen we die van te voren keken en lazen.
M moet trouwens ook weer. Het hangt weer voor zijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
De jongste is nog nooit geweest (maat binnenkort moet ik wel gaan) en de oudste gaat 1 x per 3/4 maanden meestal. Dan is het echt te langquote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef As1981 het volgende:
Echt gaan die van jullie zo weinig? Yaro gaat elke zes weken (thuis kapper), vind het ook echt leuk. Zelfs de mini is al twee keer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |