abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:58:45 #276
30252 Soempie
Procreating
pi_139499120
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik ben wel begonnen met zijn babyboek en daarom wil ik nu weer opnieuw beginnen :@
:D

Hier begin ik net als jij trouwens ook niet, omdat elke keer de tafel weer leeg moet. Had ik maar een groot huis met een atelier. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:00:36 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139499169
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

:D

Hier begin ik net als jij trouwens ook niet, omdat elke keer de tafel weer leeg moet. Had ik maar een groot huis met een atelier. -O-
Ik heb geen atelier maar wel een hele grote zolder met een bureau. Misschien moet ik daar maar eens gaan zitten. Maar ja, is ook een beetje ongezellig.
pi_139499176
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik ben wel begonnen met zijn babyboek en daarom wil ik nu weer opnieuw beginnen :@
Hahhaa... Daar heb je tijd voor?
Ik ben helemaal bij met mijn foto's en houd het goed bij. Want als je eenmaal achterloopt...
Losse foto bladeren van hema, want leuk knippen en plakken voor 4 boeken is voor mij niet te doen.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:02:31 #279
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139499222
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Hahhaa... Daar heb je tijd voor?
Ik ben helemaal bij met mijn foto's en houd het goed bij. Want als je eenmaal achterloopt...
Nou ja, in de tijd dat ik nu zit te fokken had ik toch best wat foto's kunnen inplakken :P

Maar ik ben ook bezig met een verslagje van M's 1e jaar. En dat komt allemaal van Fok af dus het is ook wel ergens goed voor :D
pi_139499499
Oh fotoboeken... nummer 1 bijna 4 (2 maanden en 9 dagen :o) en het eerste half jaar is gedaan....nog 3,5 jaar te gaan...
Ik doe alles digitaal trouwens, foto's laten afdrukken wordt echt een gebed zonder end...

Maar binnenkort dus meer tijd, want 1 naar school (en andere psz in oktober...) :+
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:13:49 #281
30252 Soempie
Procreating
pi_139499582
Fok als naslagwerk. :D De verslagen heb ik wel bijgehouden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:19:07 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139499760
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef Soempie het volgende:
Fok als naslagwerk. :D De verslagen heb ik wel bijgehouden.
Ik heb wel hele lijsten met woordjes en grappige uitspraken. Maar de rest is idd Fok als naslagwerk. Ik heb in elk geval M's 1e jaar er al uit gesherlockt :D
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:34:41 #283
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139503017
Ik had bij Kruidvat best wat punten gespaard, waarmee ik dus al 50 foto's gratis had. Goed, dan weer niet de briljant foto's, maar de wat mindere, maar vindt ze eigenlijk gewoon prima. Nu had ik dus ongeveer 130 stuks voor 5,50. Tegen de tijd dat ik dit jaar moet gaan doen, heb ik zeker weer genoeg punten :+ Ik was eerst al eens begonnen met een boek online maken, maar nu ik het boek van het eerste jaar geplakt heb, vind ik dat eigenlijk nog wel leuker en naar nu blijkt ook goedkoper: P

Uitspraken heb ik eigenlijk niet verzameld...ik onthou het nooit en schrijf ze ook nooit direct op.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:39:04 #284
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139503205
oeh, misschien moet ik dan ook maar eens wat vaker die kaart uit mijn tas vissen bij het Kruidvat!

Ik ben nu bezig met het verslagje van het 1e jaar. Is ook wel leuk om dat allemaal weer terug te lezen O+ en ik kwam ook nog een handleiding van 3 pagina's tegen voor mijn moeder die kwam oppassen... :X :D _O-
pi_139505297
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:34 schreef Susie het volgende:
Ik had bij Kruidvat best wat punten gespaard, waarmee ik dus al 50 foto's gratis had. Goed, dan weer niet de briljant foto's, maar de wat mindere, maar vindt ze eigenlijk gewoon prima. Nu had ik dus ongeveer 130 stuks voor 5,50. Tegen de tijd dat ik dit jaar moet gaan doen, heb ik zeker weer genoeg punten :+ Ik was eerst al eens begonnen met een boek online maken, maar nu ik het boek van het eerste jaar geplakt heb, vind ik dat eigenlijk nog wel leuker en naar nu blijkt ook goedkoper: P

Uitspraken heb ik eigenlijk niet verzameld...ik onthou het nooit en schrijf ze ook nooit direct op.
Het uitzoeken van de foto's is altijd zo'n rot werk vind ik (want kan nooit kiezen en dan zit ik vooral nostalgisch te zijn ;))

Die uitspraken doe ik ook te weinig idd.
Soms schrijf ik ze wel op.
Gisteren heb ik zo gelachen. Mijn moeder past op donderdag altijd op. En gisteren gingen ze boodschappen doen. Mijn vader ging ook mee, maar dat wist Floris niet. Dus mijn moeder zegt tegen : we gaan zo boodschappen doen en dan mag jij voorin zitten. Ga ik naast je zus zitten (hij mag op kleine stukjes weleens voorin). Je zag hem echt denken en toen: maar wie gaat er dan rijden?
Ik vond dat wel slim bedacht van hem, maar het kwam er zo droog uit :D
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:38:40 #286
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_139505776
Hier horen we tegenwoordig vaak van Lientje 'Mama/papa/oma, kijk maar even die kant op' om vervolgens als we niet kijken iets stouts te gaan doen. _O-

Ook heel erg zelf willen/kunnen doen......
'Laat me met rust, dat wil ik zelf doen'
'Mama, ik ga wel boterham smeren/sap maken/ koffie maken/ peer snijden'
Voor de koelkast gaan staan, deur opendoen, over dr buikje wrijven, 'Mmm, ik heb zo'n hommer in mijn buik, even kijken waar ik zin in heb.'

Ow en hier is het 06.00 uur stipt iedere ochtend.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:52:02 #287
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139508932
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
oeh, misschien moet ik dan ook maar eens wat vaker die kaart uit mijn tas vissen bij het Kruidvat!

Ik ben nu bezig met het verslagje van het 1e jaar. Is ook wel leuk om dat allemaal weer terug te lezen O+ en ik kwam ook nog een handleiding van 3 pagina's tegen voor mijn moeder die kwam oppassen... :X :D _O-
Ik heb laatst alle drie de jaren helemaal door geworsteld hier op fok. Reuze handig!

En die handleiding vond ik ook op mijn computer laatst :D :')

Mijn ventje is op eigen verzoek logeren en hoewel het samen uiteten heerlijk was mis ik hem enorm. Morgenochtend nog even uitslapen en dan weer ophalen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 3 mei 2014 @ 07:28:13 #288
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_139514258
Oh wow, zelf willen logeren, wat knap!
Hier een meisje dat standaard naar huis wil als ze een dagje bij haar oma of oom speelt en moe is/wil slapen, want slapen doet ze thuis.
Ik opper al wel eens logeren, maar dat wil ze echt niet en dus hoeft dat ook niet.
Wel als wij erbij zijn met vakantie of weekend weg, dat gaat altijd prima.
pi_139516581
Wat leuk Lazi, dat hij wilde logeren! Mijn peuter is er het weekend ook niet, dus wij grijpen dat maar aan om een uitgebreid op te ruimen. Ik ben begonnen met M's speelgoed uit te mesten, wat heeft hij toch veel :@ Allemaal losse frutseltjes enzo, puzzelstukjes die overal rondzwerven, 1001 auto's in alle soorten en maten. Ben benieuwd of ik orde in de chaos kan scheppen...
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_139518788
Haha laatst postte lazi dat ze er plots achter kwam dat O kon steppen. Ik dacht nog wauw, dat zou dot echt nog lang niet kunnen.
Zie ik haar vandaag voorzichtigjes gaan in de speeltuin. Wel een driewielstep, maar de techniek is er gewoon.
Onverwacht O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 3 mei 2014 @ 14:48:32 #291
244125 laziness
pi_139521018
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Vanyel het volgende:
Haha laatst postte lazi dat ze er plots achter kwam dat O kon steppen. Ik dacht nog wauw, dat zou dot echt nog lang niet kunnen.
Zie ik haar vandaag voorzichtigjes gaan in de speeltuin. Wel een driewielstep, maar de techniek is er gewoon.
Onverwacht O+
Wat goed!
Van een loopfiets leren ze goed evenwicht houden :Y
pi_139521032
Daar verslijt ze inmiddels nr 3 van, dus dat komt wel goed. :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_139521122
De mijne wil echt niet op de loopfiets.
pi_139536830
De mijne ook niet hoor. Ja op zo'n koe, met 4 wielen.
Donderdag is ze jarig en krijgt ze een 12 inch fietsje met zijwieltjes. Eens kijken wat ze daarvan vindt.

Eva houdt nogal vast aan gewoontes. Haar boekjes moeten door ons altijd op dezelfde plek worden teruggezet (zelf mag ze wel wisselen) en papa en mama moeten op hun vaste plek zitten. Oh wee als papa naast haar zit ipv mama.
Zo krijgen we haar dus ook niet van haar slaapzak en spenen af.
Sinds Pasen slaapt ze in een 1-persoons bed, zonder problemen maar met slaapzak :P

Vanavond wilde ik haar haar slaapzak aandoen, maar ze weigerde. Ik vond het raar en dacht dat ze niet wilde omdat we die normaal pas na het verhaaltje aandeden en ik het dit keer ervoor al aan wilde doen.
Maar nee...ik kreeg als reactie "maar mama, grote meisjes slapen toch niet in een slaapzak? En ik ben toch al grohoot? " O+

En zonder problemen is ze gaan slapen.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:05:22 #295
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139549845
Peuters op loopfietsjes O+ Hier nog een stap te ver...

Die vaste gewoontes is M ook heel gevoelig voor. Buiten zijn jas uit omdat het warmer wordt? No way! Nou ja, wel uit om vervolgens weer om zijn jas te gaan schreeuwen en gillen. Korte mouwen? Hij loopt de hele tijd aan zijn mouwen te trekken en roept dat ik hem moet helpen met "handje hoog".

Dit gaat over toch? Toch?
pi_139551212
Ik denk dat dat inderdaad even wennen is voor hem. Hier gaat het wel ooit zonder jas of vest, maar als het vest dan aan gaat dan moe ie ook dicht, ook als het niet zo heel warm is. En Jelle geeft ook wel eens na het eten geprobeerd de mouwen van z'n t-shirt naar beneden te trekken omdat dat niet goed zat volgens hem. Maar nu ook wel eens ooit nadat het een paar dagen warm geweest is en hij geen jas aan gehad heeft dat hij er ook geen aan wil als het weer wat frisser is ;)
pi_139551377
A. loopt ook nog automatisch te vragen om zijn winterjas als we naar buiten gaan. En alleen aan is niet goed genoeg, de rits moet ook dicht. Gelukkig is hij na een paar minuten wel over te halen om hem weer uit te trekken.
  zondag 4 mei 2014 @ 18:51:28 #298
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139555761
Hebbenn de bedden bij jullie nog een opstaand randje of iets? Als Anouk overgaat, dan gaat ze gelijk over naar een "echt" groot bed en eigenlijk ben ik bang dat ze eruit zal vallen?

En hier hebben we het eerste "ik-knip-mijn-haar" moment gehad :X Gelukkig was ik er snel bij! Was met een nagelschaartje...die is nu dus ook hoog opgeborgen ;)
  zondag 4 mei 2014 @ 18:57:01 #299
244125 laziness
pi_139555965
  zondag 4 mei 2014 @ 19:01:07 #300
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139556130
Dat lijkt mij wel handig ja. Kost ook nog eens nagenoeg niks. Thanks Lazi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')