quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben wel begonnen met zijn babyboek en daarom wil ik nu weer opnieuw beginnen
Ik heb geen atelier maar wel een hele grote zolder met een bureau. Misschien moet ik daar maar eens gaan zitten. Maar ja, is ook een beetje ongezellig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier begin ik net als jij trouwens ook niet, omdat elke keer de tafel weer leeg moet. Had ik maar een groot huis met een atelier.
Hahhaa... Daar heb je tijd voor?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben wel begonnen met zijn babyboek en daarom wil ik nu weer opnieuw beginnen
Nou ja, in de tijd dat ik nu zit te fokken had ik toch best wat foto's kunnen inplakkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hahhaa... Daar heb je tijd voor?
Ik ben helemaal bij met mijn foto's en houd het goed bij. Want als je eenmaal achterloopt...
Ik heb wel hele lijsten met woordjes en grappige uitspraken. Maar de rest is idd Fok als naslagwerk. Ik heb in elk geval M's 1e jaar er al uit gesherlocktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef Soempie het volgende:
Fok als naslagwerk.De verslagen heb ik wel bijgehouden.
Het uitzoeken van de foto's is altijd zo'n rot werk vind ik (want kan nooit kiezen en dan zit ik vooral nostalgisch te zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:34 schreef Susie het volgende:
Ik had bij Kruidvat best wat punten gespaard, waarmee ik dus al 50 foto's gratis had. Goed, dan weer niet de briljant foto's, maar de wat mindere, maar vindt ze eigenlijk gewoon prima. Nu had ik dus ongeveer 130 stuks voor 5,50. Tegen de tijd dat ik dit jaar moet gaan doen, heb ik zeker weer genoeg puntenIk was eerst al eens begonnen met een boek online maken, maar nu ik het boek van het eerste jaar geplakt heb, vind ik dat eigenlijk nog wel leuker en naar nu blijkt ook goedkoper: P
Uitspraken heb ik eigenlijk niet verzameld...ik onthou het nooit en schrijf ze ook nooit direct op.
Ik heb laatst alle drie de jaren helemaal door geworsteld hier op fok. Reuze handig!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
oeh, misschien moet ik dan ook maar eens wat vaker die kaart uit mijn tas vissen bij het Kruidvat!
Ik ben nu bezig met het verslagje van het 1e jaar. Is ook wel leuk om dat allemaal weer terug te lezenen ik kwam ook nog een handleiding van 3 pagina's tegen voor mijn moeder die kwam oppassen...
![]()
![]()
Wat goed!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Vanyel het volgende:
Haha laatst postte lazi dat ze er plots achter kwam dat O kon steppen. Ik dacht nog wauw, dat zou dot echt nog lang niet kunnen.
Zie ik haar vandaag voorzichtigjes gaan in de speeltuin. Wel een driewielstep, maar de techniek is er gewoon.
Onverwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |