abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139489514
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuk idee Soempie!

Ik heb wel foto's gemaakt van het favoriete speelgoed van de kinderen (voor in de fotoalbums waar ik nog steeds aan beginnen moet :X ). Is ook wel leuk om later terug te zien.
Ik moet mijn trouwalbum nog plakken :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:47:29 #252
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_139490676
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik moet mijn trouwalbum nog plakken :@
Ik moet mn trouwfoto's nog afdrukken.... (juni zijn we 5 jaar getrouwd ) :@
En foto's van de kids van 2010 tot nu.
pi_139490985
Ik ben ook heel slecht met foto's. En ik heb dat mijn moeder altijd verweten :@
pi_139491351
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook heel slecht met foto's. En ik heb dat mijn moeder altijd verweten :@
Jaaa dat heb ik ook. Ik heb toen ik een jaar of 16 was samen met mijn moeder mijn babyboek in elkaar geflanst. Ik vond het zo stom dat ze die foto's niet had ingeplakt. :')
maar mijn moeder was 24/7 thuis, dus wat mijn betreft had ze er best een keer een momentje voor kunnen vinden, zoveel foto's maakten ze vroeger niet. :@

Edit: oh shit mijn trouwboek moet ook nog inderdaad. }:|
pi_139491368
Quote ipv edit. :+
pi_139491420
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Jaaa dat heb ik ook. Ik heb toen ik een jaar of 16 was samen met mijn moeder mijn babyboek in elkaar geflanst. Ik vond het zo stom dat ze die foto's niet had ingeplakt. :')
maar mijn moeder was 24/7 thuis, dus wat mijn betreft had ze er best een keer een momentje voor kunnen vinden, zoveel foto's maakten ze vroeger niet. :@
Ik werk 4 dagen en ben af en toe zo moe dat ik er echt geen energie voor heb. Maar volgende wk woe of do wil ik er echt weer aan gaan beginnen. Ik heb besloten maar alle foto's af te drukken en ze dan in te plakken. Alles staat verspreid over meerdere computers wegens gecrashte computer.
pi_139491434
Ik ben niet getrouwd dus dat probleem heb ik dan weer niet.
pi_139491514
Houden zo FR, dat scheelt weer een hoop foto's plakken. :D

oh en ik hoor hier niet meer, maar in het kleuter-puber topic is het een beetje stil dus ik blijf hier gewoon nog even hangen. :)
pi_139491561
Ik heb een prachtig trouwalbum :+ Fotoboeken van M moet ik ook nog aan beginnen, genant is dat eigenlijk. Staat ook op de lijst met dingen die echt eens gedaan moet worden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_139491676
Ik zie mezelf ook niet meer trouwen. Ik wilde dat heel graag voor ik kinderen kreeg. Nu is mijn lichaam zo anders.

Ik ben wel bezig met een beetje (heel veel) af te vallen. Ik ben zaterdag begonnen en de 1e kilo was er 1 dag later al af. Maar nu blijf ik een beetje steken. Ik had heel enthousiast toch geprobeerd mijn buikspieren te trainen maar toen kon ik meteen boven de wc gaan hangen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:20:55 #261
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139491944
Ik ben juist heel goed in foto's inplakken. Ik heb eigenlijk mijn hele leven in geplakt en alles keurig bijgehouden. Totdat er kinderen kwamen dus. Wel een paar digitale abums maar niet de echte plakboeken. Probleem is misschien ook dat ik er iets teveel werk van maak dus het kost ook echt wel een heleboel avonden. Vroeger kon ik alles gewoon op de eettafel laten liggen maar dat kan nu niet meer.

Ik heb zelfs 4 trouwalbums :@
1 van de voorbereidingen, 1 van de fotograaf, 1 met andere foto's die gemaakt zijn die dag en 1 van de huwelijksreis en met alle kaarten en zo.
pi_139491957
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie mezelf ook niet meer trouwen. Ik wilde dat heel graag voor ik kinderen kreeg. Nu is mijn lichaam zo anders.

Ik ben wel bezig met een beetje (heel veel) af te vallen. Ik ben zaterdag begonnen en de 1e kilo was er 1 dag later al af. Maar nu blijf ik een beetje steken. Ik had heel enthousiast toch geprobeerd mijn buikspieren te trainen maar toen kon ik meteen boven de wc gaan hangen.
Trouwen is leuk hoor. Dan kun je van je meisjes hele schattige paaseitjes maken, net als wat ik deed met Lies toen ze 2 mnd was. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139492002
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:21 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Trouwen is leuk hoor. Dan kun je van je meisjes hele schattige paaseitjes maken, net als wat ik deed met Lies toen ze 2 mnd was. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan bij Ean nog steeds die heeft nog steeds amper haar.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:35:24 #264
30252 Soempie
Procreating
pi_139492396
Blij te lezen dat ik niet de enige ben die de fotoalbums nog moet maken. Zelfs ons trouwalbum heb ik nog niet gedaan (maar m'n lief ook niet, dus wat dat betreft :+ ).

[ Bericht 11% gewijzigd door Soempie op 02-05-2014 16:41:23 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:41:38 #265
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_139492600
Trouwen doen wij later als we groot zijn :7

Wat een leuk idee Soempie! Ik maak wel vaak foto's van alledaagse dingen, maar nog niet van z'n speelgoed :) Over fotoboeken wil ik het niet hebben trouwens :X
Oude (on)bekende.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:43:08 #266
30252 Soempie
Procreating
pi_139492650
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuk idee Soempie!

Ik heb wel foto's gemaakt van het favoriete speelgoed van de kinderen (voor in de fotoalbums waar ik nog steeds aan beginnen moet :X ). Is ook wel leuk om later terug te zien.
Ja precies. Waar spelen/ speelden ze het liefst mee?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:50:52 #267
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_139492885
Beetje off topic, maar weten jullie of het mogelijk is om sms conversaties te downloaden? Daarin staan namelijk al die alledaagse dingen die me voor later zo leuk lijken :) Voor de mijnpalen moet ik de mails aan mijn ouders binnenkort maar eens gaan archiveren.
Oude (on)bekende.
pi_139492964
Als je je telefoon aan je laptop/pc hangt kun je het dan overzetten?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:16:22 #269
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139495524
Oh, zo te lezen ben ik best snel :D Het eerste jaar is al ingeplakt, de foto's van het 2de jaar heb ik afgelopen woensdag opgehaald en liggen al op volgorde. Alhoewel ik mij afvraag of 130 foto's wel in het boek gaan passen :X
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_139496717
Het 1e jr van ean is ook ingeplakt. Maar vanaf dan niks meer. En haar babyboek heb ik ook niet braac bijgehouden.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:09:30 #271
30252 Soempie
Procreating
pi_139497262
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef Susie het volgende:
Oh, zo te lezen ben ik best snel :D Het eerste jaar is al ingeplakt, de foto's van het 2de jaar heb ik afgelopen woensdag opgehaald en liggen al op volgorde. Alhoewel ik mij afvraag of 130 foto's wel in het boek gaan passen :X
:D

Ik gok van niet. Van sommige groepjes foto's wil ik wel een collage maken (via pxlr), maar ik weet niet of dat ook netjes afgedrukt kan worden. Weet iemand dat?

Voordeel dat ik nog niet aan het babyboek van M. ben begonnen: ik zie opeens dat hij helemaal niet de allermooiste baby ooit was. :D Sommige foto's hoeven ook niet zo nodig in z'n boek, terwijl ik dat eerder heel mooie foto's vond. :o Scheelt weer, kan ik met 1 babyboek wel af, denk ik. :@
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:36:47 #272
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139498330
Ik gok ook van niet...dus eerst maar eens kijken weer welke er wel in het boek gaan en welke weer niet...pffff.

Maar dat heb ik ook, ik zie soms foto's van Anouk in haar eerste jaar :{w _O-
Edit; maar sommige moeten juist wel in het boek >:)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_139498875
Het eerste jaarboek van eva is af. Ook die van de eerste vakantie met haar.
En dawast. Dus nog 3 jaarboeken te gaan, want volgende week is ze 3 en haar zusje is inmiddels ook een jaar.

Mijn zusje heeft tijdens het paasweekend hele toffe Foto's gemaakt van mijn duo en haar duo samen. Zo leuk O+
En nu kwam mijn moeder net met een kortingscode van Albelli. Dus ik ga zondag even een klein boekje maken van die paasfoto's denk ik.

En dan maar weer eens foto's ordenen en aan het volgende jaarboek beginnen.
Maar ik moet ook nog 3 bigass opleidingen voor mn werk -O-
Echt zo geen zin in. Dan moet ik 's avonds na 20.30 nog gaan leren :r
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:53:36 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139498947
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Soempie het volgende:
Ik gok van niet. Van sommige groepjes foto's wil ik wel een collage maken (via pxlr), maar ik weet niet of dat ook netjes afgedrukt kan worden. Weet iemand dat?
Ik maak collages dan via Picasa. Via dat soort online programma's wordt de kwaliteit dan toch wat minder. Maar je kunt er altijd eentje voor de zekerheid laten afdrukken.

Collages via Picasa kan je dan ook zelf weer uitknippen en dan de kleine fotootjes gebruiken om in te plakken.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:54:15 #275
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139498969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Soempie het volgende:
Voordeel dat ik nog niet aan het babyboek van M. ben begonnen: ik zie opeens dat hij helemaal niet de allermooiste baby ooit was. Sommige foto's hoeven ook niet zo nodig in z'n boek, terwijl ik dat eerder heel mooie foto's vond. Scheelt weer, kan ik met 1 babyboek wel af, denk ik.
Ik ben wel begonnen met zijn babyboek en daarom wil ik nu weer opnieuw beginnen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')