Ik moet mijn trouwalbum nog plakkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuk idee Soempie!
Ik heb wel foto's gemaakt van het favoriete speelgoed van de kinderen (voor in de fotoalbums waar ik nog steeds aan beginnen moet). Is ook wel leuk om later terug te zien.
Ik moet mn trouwfoto's nog afdrukken.... (juni zijn we 5 jaar getrouwd )quote:
Jaaa dat heb ik ook. Ik heb toen ik een jaar of 16 was samen met mijn moeder mijn babyboek in elkaar geflanst. Ik vond het zo stom dat ze die foto's niet had ingeplakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook heel slecht met foto's. En ik heb dat mijn moeder altijd verweten
Ik werk 4 dagen en ben af en toe zo moe dat ik er echt geen energie voor heb. Maar volgende wk woe of do wil ik er echt weer aan gaan beginnen. Ik heb besloten maar alle foto's af te drukken en ze dan in te plakken. Alles staat verspreid over meerdere computers wegens gecrashte computer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Jaaa dat heb ik ook. Ik heb toen ik een jaar of 16 was samen met mijn moeder mijn babyboek in elkaar geflanst. Ik vond het zo stom dat ze die foto's niet had ingeplakt.![]()
maar mijn moeder was 24/7 thuis, dus wat mijn betreft had ze er best een keer een momentje voor kunnen vinden, zoveel foto's maakten ze vroeger niet.![]()
Trouwen is leuk hoor. Dan kun je van je meisjes hele schattige paaseitjes maken, net als wat ik deed met Lies toen ze 2 mnd was.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie mezelf ook niet meer trouwen. Ik wilde dat heel graag voor ik kinderen kreeg. Nu is mijn lichaam zo anders.
Ik ben wel bezig met een beetje (heel veel) af te vallen. Ik ben zaterdag begonnen en de 1e kilo was er 1 dag later al af. Maar nu blijf ik een beetje steken. Ik had heel enthousiast toch geprobeerd mijn buikspieren te trainen maar toen kon ik meteen boven de wc gaan hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Trouwen is leuk hoor. Dan kun je van je meisjes hele schattige paaseitjes maken, net als wat ik deed met Lies toen ze 2 mnd was.
Dat kan bij Ean nog steeds die heeft nog steeds amper haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies. Waar spelen/ speelden ze het liefst mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuk idee Soempie!
Ik heb wel foto's gemaakt van het favoriete speelgoed van de kinderen (voor in de fotoalbums waar ik nog steeds aan beginnen moet). Is ook wel leuk om later terug te zien.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef Susie het volgende:
Oh, zo te lezen ben ik best snelHet eerste jaar is al ingeplakt, de foto's van het 2de jaar heb ik afgelopen woensdag opgehaald en liggen al op volgorde. Alhoewel ik mij afvraag of 130 foto's wel in het boek gaan passen
Ik maak collages dan via Picasa. Via dat soort online programma's wordt de kwaliteit dan toch wat minder. Maar je kunt er altijd eentje voor de zekerheid laten afdrukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Soempie het volgende:
Ik gok van niet. Van sommige groepjes foto's wil ik wel een collage maken (via pxlr), maar ik weet niet of dat ook netjes afgedrukt kan worden. Weet iemand dat?
Ik ben wel begonnen met zijn babyboek en daarom wil ik nu weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Soempie het volgende:
Voordeel dat ik nog niet aan het babyboek van M. ben begonnen: ik zie opeens dat hij helemaal niet de allermooiste baby ooit was. Sommige foto's hoeven ook niet zo nodig in z'n boek, terwijl ik dat eerder heel mooie foto's vond. Scheelt weer, kan ik met 1 babyboek wel af, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |