Mooie beelden van Naomiquote:
Van As werd ingetaped met dr rokje wat omhoog, camera gaf beeld, van As keek dodelijk in de camera toen ze m naar beneden deedquote:
Van As bovenbeen werd ingetaped en daarvoor moest haar rokje wat omhoog. Toen liet de regisseur dat zien en keek Van As nogal boos naar de camera en deed zo snel mogelijk haar rokje omlaag.quote:
Dit verdient wel een gifje jaquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van As werd ingetaped met dr rokje wat omhoog, camera gaf beeld, van As keek dodelijk geil in de camera toen ze m naar beneden deed
Gifje ?quote:
Hij is alleen nog niet gemaaktquote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kwam hier om een gifje aan te vragen, maar dat is al gebeurd zie ik.
even wachten totdat Belgie moe is, daarna gaat het losquote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
We liggen achter op het 10-0 schema
Mag dat?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef Palomar het volgende:
ze hadden eigenlijk video replay moeten doen bij die groene kaart
Jepquote:Op maandag 2 juni 2014 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Grote minpunt vind ik dat het spel zelf zo gefocust is op de corner.
Al is het bij voetbal lastiger. Ja, buitenspel is buitenspel. Maar hands wordt door iedereen anders geïnterpreteerd. Bij hockey is alles helder.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jep
De videoscheidsrechter zouden ze direct in moeten voeren bij het voetbal.
Ik vind verder wel dat ze wel erg vaak van regels wisselen.
Buitenspel, hands, bal over doellijn, enz. Ik zie genoeg werk voor de videoscheidsrechter.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Al is het bij voetbal lastiger. Ja, buitenspel is buitenspel. Maar hands wordt door iedereen anders geïnterpreteerd. Bij hockey is alles helder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |