Mwah..quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo? Het advies van haar familie is neem afscheid van die jongen, kom naar huis, het gaat nooit iets worden. En dan zegt hij, "als je het advies van je familie opvolgt ben je mij kwijt. Volgens mij is het een eerlijke constatering.
Hij heeft er toch al op liggen krikken? Of was dat droog ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Nico's moeder vindt het geen goed idee om seks te hebben op tv en al helemaal als je van te voren de datum van dat moment bespreekt.
Dit dus!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef misssnapshot het volgende:
Nu gaat Rienk Nico's moeder wegzetten als zomaar iemand die niks voor hem betekent.
Hij heeft nul respect voor Nicolien: haar mening, haar kijk op het leven, haar familie..
En die trut blijft gewoon met haar arm om hem heen zitten.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Werk voor Ron en Dennis, even de bedjes uit elkaar
Dat Nico hier niets van zegt is v oor mij een raadselquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef misssnapshot het volgende:
Nu gaat Rienk Nico's moeder wegzetten als zomaar iemand die niks voor hem betekent.
Hij heeft nul respect voor Nicolien: haar mening, haar kijk op het leven, haar familie..
Zeer respectvol naar iemand die haar dochter heeft grootgebracht en waar nog contact mee is, om te zeggen "Ze stelt helemaal niks voor".quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:10 schreef Tayu het volgende:
Rienk: Jouw moeder is maar iemand voor mij, ze stelt helemaal niks voor, ik ken haar niet eens en zij drijft nu een wig tussen ons.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Werk voor Ron en Dennis, even de bedjes uit elkaar
Das was een training, zodat niet alle spieren zouden afscheuren tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef ammartje het volgende:
[..]
Hij heeft er toch al op liggen krikken? Of was dat droog ofzo
Bah, bah, hij projecteert nu zijn eigen frustratie op een heel lage wijze.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef Linea het volgende:
Rienk vind het onverstandig om advies van die twee mensen aan te nemen die geen man meer hebben
Dat is toch ook absurd, ik zag het al helemaal voor me, hemelbed wilde Rienk geloof ik!quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Nico's moeder vindt het geen goed idee om seks te hebben op tv en al helemaal als je van te voren de datum van dat moment bespreekt.
Onbegrijpelijk he?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef misssnapshot het volgende:
Maar ooit gaat ie breken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk is een etremist van zijn eigen waarheid
Juistquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bah, bah, hij projecteert nu zijn eigen frustratie op een heel lage wijze.
Als Nicoline een beetje pit had, had ze 'm in zijn gezicht gespuugd.
Niet onbelangrijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Das was een training, zodat niet alle spieren zouden afscheuren tijdens de wedstrijd
Ik kon niet onder de dekens kijken.. Maar is er echt zoveel verschil tussen 3 vingers en een piemeltje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef ammartje het volgende:
[..]
Hij heeft er toch al op liggen krikken? Of was dat droog ofzo
ka rienk moeilijk te bevatten dat vrouwen wel eens genoeg kunnen hebben van het samen wonen met een bepaald type man..quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef Linea het volgende:
Rienk vind het onverstandig om advies van die twee mensen aan te nemen die geen man meer hebben
Geniaalquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef Linea het volgende:
Rienk heeft voor niemand respect.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeer respectvol naar iemand die haar dochter heeft grootgebracht en waar nog contact mee is, om te zeggen "Ze stelt helemaal niks voor".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |