Ja dat snap ik, maar onzeker ben je nu toch al, denk ik. Ik denk zelf dat het wel fijn is om in elk geval ičts te doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:41 schreef Ororea het volgende:
Ik mag vanmiddag langskomen voor controle. Wel met de waarschuwing dat het ook valse teleurstelling kan geven.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:58 schreef Mangostine het volgende:
SQ, wil je achter mijn naam "meisje" zetten?
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Soesje
Ja goed! Zwanger enzo! Zaterdag 20 weken al!
Had ik al gescoopt dat ik een penis in mijn buik heb?
Met jou?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:58 schreef Mangostine het volgende:
SQ, wil je achter mijn naam "meisje" zetten?
Prettig dat je wel mag langskomen! Ik las net even je eerdere berichtjes terug. Bah wat kut dat bloedverlies...hopelijk heeft het niks te betekenenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:41 schreef Ororea het volgende:
Ik mag vanmiddag langskomen voor controle. Wel met de waarschuwing dat het ook valse teleurstelling kan geven.
ga je voor een geslachtsbepaling?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:04 schreef Fee-nix het volgende:
Maar ik wil ook zo graag een meisje, SQ...![]()
Klinkt goed allemaal Poppejans!
Zeker! 14 mei. Zo spannend!quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je voor een geslachtsbepaling?
Knap met zo'n buik dat je nog maar twee streepjes hebt nuquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, gisteren heeft mijn buikvel de strijd tegen de strepen opgegeven
Tot nu toe nog steeds maar 2 kleine streepjes aan beide kanten, valt me erg mee. Benieuwd of het hierbij blijft, of dat er nog meer komen
Hihi, zo beredeneer ik ook altijd allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Veel meisjes inderdaad! daarom hoop ik ook nog op een bevestiging bij de SEO, zoveel meisjes hier en in mijn omgeving, dat kan toch niet kloppen![]()
Ik ga kijken of ik daarin iets voor je kan betekenenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een shitload aan hamburgers trouwens. Volgens mij moet iedereen van oktober nu wel een jongen krijgen, voor de balans der dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |