En? Niets mis mee. Spaar zelf voor een mooie 6 of 7.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:35 schreef rickkt het volgende:
Vandaag in deze mogen rijden. Trok wel lekker snel op, alleen het is en blijft een VW.
[ afbeelding ]
VW rijdt wel goed, het is alleen imho zo saai. Er zit geen foutje in die auto's. Geen karakterquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:04 schreef Exorbitantes het volgende:
En? Niets mis mee. Spaar zelf voor een mooie 6 of 7.
Daar kan ik mij wel wat bij voorstellen. Vooral als zo'n grijze golf isquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
VW rijdt wel goed, het is alleen imho zo saai. Er zit geen foutje in die auto's. Geen karakter
9 versnellingen, wut?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef CruisinDen het volgende:
Vanmiddag al gebeld voor donderdag en 4 ritjes achter elkaar. Waaronder een Peugeot Boxer.. Is dat zo 1 met 9 versnellingen enzo? Nog iets waar ik erg op moet letten?![]()
Boxer is is de middenoot van de bestelbusjes van Peugeot, best wel groot imho, stuk groter dan bijvoorbeeld de L1 Renault Traficquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef CruisinDen het volgende:
Vanmiddag al gebeld voor donderdag en 4 ritjes achter elkaar. Waaronder een Peugeot Boxer.. Is dat zo 1 met 9 versnellingen enzo? Nog iets waar ik erg op moet letten?![]()
Ja ik zeg ook maar wat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
9 versnellingen, wut?Kijk anders even het kenteken na op Autoweek, die hebben vaak lekker veel info.
Hoge gearing en lage?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef CruisinDen het volgende:
Parijs zelfde laken een pak. In dat soort landen is een auto veel meer een gebruiksvoorwerp.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:15 schreef CitroenFrance het volgende:
In Barcelona zie ik alleen maar auto's met schade :p! Dan zou het schade controleren echt een dagtaak zijn.
Nu staat er wel een nieuwe online: met een tekstvak waarin opmerkingen/vragen van de klant gezet kunnen worden.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef MG_13 het volgende:
Werd er vanochtend op geattendeerd dat ze bij de grote in Almere nieuwe transportformulieren hebben. Maar gisteravond stond gewoon nog het oude formulier online. Ik eindigde vandaag ook weer bij de grote in Almere. Daar staat iemand van EW te controleren, maar je krijgt ook een blikje drinken en een mars/snickers/twix!
hmm raar, ik zie nog steeds het oude formulier als ik op de link klikquote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Nu staat er wel een nieuwe online: met een tekstvak waarin opmerkingen/vragen van de klant gezet kunnen worden.
Jup, Prius met een ander sausjequote:Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef Wave103 het volgende:
Morgen een A5, Ford Mondeo en een Civic hybrid. Iemand wel eens in die laatste gereden?
Jep, eentje uit 2010. Best een aardige auto, alleen maakte de mijne destijds op de snelweg heel veel toeren/lawaai bij 120 km/u. In de sportstand leek het al helemaal nergens meer op.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef Wave103 het volgende:
Morgen een A5, Ford Mondeo en een Civic hybrid. Iemand wel eens in die laatste gereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |