abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139368056
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hmm, dat is balen. Ik heb alleen een rijbewijs en paspoort. Paspoort heb ik nooit bij me, veel te groot om mee te nemen en rijbewijs is bijna altijd afdoende.
Ik ook. Paspoort hoef je ook niet bij je te hebben, maar ze moeten er wel een kopie van hebben om uit te betalen. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_139375219
Mailtje van AR gehad over kledingvoorschriften (volgens mij algemeen mailtje :P )
10 minuten later een mailtje dat de vorige mail wordt ingetrokken _O-
Stond niks geks in ofzo, gewoon het gebruikelijke dat je niet met oorbel etc mocht aankomen wat ik logisch vind.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_139376600
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:29 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

[..]

Van wikipedia, dus waar.
En Rusland maar boos wezen op Ukraine om iets onterechts dus :(

Maarja, zolang het een AT eenheid is mag het dus ook miltairen zijn
Nee, toch niet
pi_139376658
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ook. Paspoort hoef je ook niet bij je te hebben, maar ze moeten er wel een kopie van hebben om uit te betalen. ;)
Die had EW tijdens de sollicitatie gemaakt, dus het is goed met ze :P
pi_139377190
Zo, deze week een week beschikbaar vanaf mijn oude homtetown Eindhoven! Gelukkig is Amoeba op vakantie dus lekker veel ritten voor mij. Gisteren en vandaag 2 ritten gedaan, vanochtend zelfs met een aantal collega's een stuk of 6 busjes opgehaald en naar Waalwijk gebracht. Daarna lekker rennen voor de buurtbus dus..

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
Mailtje van AR gehad over kledingvoorschriften (volgens mij algemeen mailtje :P )
10 minuten later een mailtje dat de vorige mail wordt ingetrokken _O-
Stond niks geks in ofzo, gewoon het gebruikelijke dat je niet met oorbel etc mocht aankomen wat ik logisch vind.
Ik zag het net ook ja. Ik denk dat het 'intrekken' meer een kwestie was van ergens op een verkeerd knopje drukken dan dat ze het echt inhoudelijk willen intrekken. Maarja, zo'n mail komt elke paar maanden wel een keer.
pi_139378210
Waarschijnlijk moesten ze het mailtje nog aanvullen met de nodige uitroeptekens en hoofdletters.

Oh nee wacht, dat is EW :+
pi_139378243
EW laat mij serieus werklozengedrag vertonen. Zit nu al de hele dag op de bank tv te kijken...
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:49:40 #183
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_139379558
Na een maandje van afwezigheid weer terug in Nederland.. Morgen weer een ritje, helaas alleen Goes - Nieuwegein in een Civic...
pi_139380058
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:14 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
EW laat mij serieus werklozengedrag vertonen. Zit nu al de hele dag op de bank tv te kijken...
Overdag TV kijken :o vermaak je je een beetje met de herhalingen van Goede tijden slechte tijden?

's Avonds TV kijken overigens ook :') TV :')
pi_139380200
Na die twee mailtjes van Autoreset toch maar weer eens hier kijken. Scriptie kost veel tijd. Interviews uittypen enzo -O- Hele tijd gewoon geen auto aangeraakt maar zondagavond eindelijk weer eens lekker door Duitsland gereden, bijna lege Autobahnen zonder geschwindigkeitsbegrenzungen. Staat er ineens een bord 80, 100 meter later staat er 60 vanwege slecht brugdek. Al die Duitsers remmen ook echt af tot onder de snelheden die op de borden staat....

Binnenkort toch maar eens een dagje beschikbaar maken voor werk.
.
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:07:50 #186
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_139380249
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Al die Duitsers remmen ook echt af tot onder de snelheden die op de borden staat....
Dat komt ook omdat dat de plekken zijn waar ze meestal flitsen, is algemeen bekend in Duitsland, net als het remmen voor Baustelle
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_139380360
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:07 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat dat de plekken zijn waar ze meestal flitsen, is algemeen bekend in Duitsland, net als het remmen voor Baustelle
Gelukkig moest ik ook afremmen omdat die Duitsers voor mij dat ook deden. Nu met 54km/h door de 60 zone volgens Flitsnav :P .
.
pi_139380409
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Gelukkig moest ik ook afremmen omdat die Duitsers voor mij dat ook deden. Nu met 54km/h door de 60 zone volgens Flitsnav :P .
Zit je dit te typen tijdens het rijden?
Nee, toch niet
pi_139380446
Euh, nee. Het woord 'Nu' is misschien niet helemaal op zijn plaats in die zin ;)
.
pi_139380486
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:14 schreef Pizzabodem het volgende:
Euh, nee. Het woord 'Nu' is misschien niet helemaal op zijn plaats in die zin ;)
Ah oke :P Haat mensen die op mobiel zitten te typen tijdens het rijden, zie je altijd wel weer iemand op de snelweg bijna tegen vangrail om snel naar links te sturen
Nee, toch niet
pi_139380905
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Na die twee mailtjes van Autoreset toch maar weer eens hier kijken. Scriptie kost veel tijd. Interviews uittypen enzo -O- Hele tijd gewoon geen auto aangeraakt maar zondagavond eindelijk weer eens lekker door Duitsland gereden, bijna lege Autobahnen zonder geschwindigkeitsbegrenzungen. Staat er ineens een bord 80, 100 meter later staat er 60 vanwege slecht brugdek. Al die Duitsers remmen ook echt af tot onder de snelheden die op de borden staat....

Binnenkort toch maar eens een dagje beschikbaar maken voor werk.
Dat valt me ook altijd op in Duitsland, op de plekken waar ze restricties hebben rijden ze altijd precies de maximum snelheid ook als er verder niks aan de hand lijkt te zijn. Als er in Nederland ergens 90 staat zonder dat er wat te zien is reageert niemand daarop, in Duitsland wel.

Zal wel wat te maken hebben met Befehl ist befehl enzo :P
pi_139383246
Vandaag in deze mogen rijden. Trok wel lekker snel op, alleen het is en blijft een VW.

pi_139383669
Hallo FOK!ers,

Even een vraagje: wie is er wel eens bij geweest? Zo ja, zou die mij eventjes kunnen helpen ^^

Mijn dank is groot.
pi_139383804
Geen bedrijfsnamen ;) En ja.
pi_139383823
Excuses, aangepast. Heb je even een pb gestuurd.

[ Bericht 43% gewijzigd door powerpetje op 29-04-2014 19:01:09 ]
pi_139383984
Brand maar los dan :)

Heb nog niks ontvangen overigens.
pi_139384196
Zal 't berichtje nu toch wel ontvangen moeten hebben.

Ik ben overigens Hiker in de regio Leeuwarden. Lees hier wel regelmatig mee, alleen nog nooit wat gepost. Zal ik ook eens wat vaker doen, i.p.v. alleen een vraag ^^.
pi_139384260
Beantwoordt. Weet niet of Google Maps je precies goed wijst, maar bedoel dit punt. Fietspad is weg, maar neem die oprijweg rechts en dan over de brug en dan naar links. Is een vrij officiele route, iedereen die daar werkt en met de trein komt, doet dat.
pi_139384566
Ah oké, danku! Beetje apart weergegeven op Google Maps, hoe je er moet komen. Maar zal zo wel moeten lukken ga ik vanuit. Thanks!
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:29:28 #200
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139385108
Vandaag was voor mij een busjes-dag: eerst een gloednieuwe Berlingo (40 km gereden toen ik hem ophaalde) en daarna een Transit uit 2006:

Die was wel toe aan een onderhouds- en schoonmaakbeurtje. Maar het rijden was eigenlijk wel heel leuk. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')