Overdag TV kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:14 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
EW laat mij serieus werklozengedrag vertonen. Zit nu al de hele dag op de bank tv te kijken...
Dat komt ook omdat dat de plekken zijn waar ze meestal flitsen, is algemeen bekend in Duitsland, net als het remmen voor Baustellequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Al die Duitsers remmen ook echt af tot onder de snelheden die op de borden staat....
Gelukkig moest ik ook afremmen omdat die Duitsers voor mij dat ook deden. Nu met 54km/h door de 60 zone volgens Flitsnavquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat dat de plekken zijn waar ze meestal flitsen, is algemeen bekend in Duitsland, net als het remmen voor Baustelle
Zit je dit te typen tijdens het rijden?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Gelukkig moest ik ook afremmen omdat die Duitsers voor mij dat ook deden. Nu met 54km/h door de 60 zone volgens Flitsnav.
Ah okequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:14 schreef Pizzabodem het volgende:
Euh, nee. Het woord 'Nu' is misschien niet helemaal op zijn plaats in die zin
Dat valt me ook altijd op in Duitsland, op de plekken waar ze restricties hebben rijden ze altijd precies de maximum snelheid ook als er verder niks aan de hand lijkt te zijn. Als er in Nederland ergens 90 staat zonder dat er wat te zien is reageert niemand daarop, in Duitsland wel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Na die twee mailtjes van Autoreset toch maar weer eens hier kijken. Scriptie kost veel tijd. Interviews uittypen enzoHele tijd gewoon geen auto aangeraakt maar zondagavond eindelijk weer eens lekker door Duitsland gereden, bijna lege Autobahnen zonder geschwindigkeitsbegrenzungen. Staat er ineens een bord 80, 100 meter later staat er 60 vanwege slecht brugdek. Al die Duitsers remmen ook echt af tot onder de snelheden die op de borden staat....
Binnenkort toch maar eens een dagje beschikbaar maken voor werk.
En? Niets mis mee. Spaar zelf voor een mooie 6 of 7.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:35 schreef rickkt het volgende:
Vandaag in deze mogen rijden. Trok wel lekker snel op, alleen het is en blijft een VW.
[ afbeelding ]
VW rijdt wel goed, het is alleen imho zo saai. Er zit geen foutje in die auto's. Geen karakterquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:04 schreef Exorbitantes het volgende:
En? Niets mis mee. Spaar zelf voor een mooie 6 of 7.
Daar kan ik mij wel wat bij voorstellen. Vooral als zo'n grijze golf isquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
VW rijdt wel goed, het is alleen imho zo saai. Er zit geen foutje in die auto's. Geen karakter
9 versnellingen, wut?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef CruisinDen het volgende:
Vanmiddag al gebeld voor donderdag en 4 ritjes achter elkaar. Waaronder een Peugeot Boxer.. Is dat zo 1 met 9 versnellingen enzo? Nog iets waar ik erg op moet letten?![]()
Boxer is is de middenoot van de bestelbusjes van Peugeot, best wel groot imho, stuk groter dan bijvoorbeeld de L1 Renault Traficquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef CruisinDen het volgende:
Vanmiddag al gebeld voor donderdag en 4 ritjes achter elkaar. Waaronder een Peugeot Boxer.. Is dat zo 1 met 9 versnellingen enzo? Nog iets waar ik erg op moet letten?![]()
Ja ik zeg ook maar wat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
9 versnellingen, wut?Kijk anders even het kenteken na op Autoweek, die hebben vaak lekker veel info.
Hoge gearing en lage?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef CruisinDen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |