Hahaha jaaa nou hakken is m voor mij ook niet hoor. Maar had nieuwe ballerina's aan, poeh wat een hel! Moest heel eind van bushalte naar dat bedrijf. En moest ook ver om vanwege een sloot zonder bruggetjes hahaha. Ach heb ik weer, volgende keer beter. Wat doe jij normaal aan?quote:Op maandag 28 april 2014 09:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, had je hakken aan?Dat deed ik in het begin ook, snel afgeleerd.
Tegenwoordig kijk ik eerst hoeveel ik moet lopen en aan de hand daarvan beslis ik, hakken of plat.
Het arrestatieteam van de politie gebruikt die voertuigen. Waren de incognito politiewagens toevallig Audi's A6/A7 nieuwe type?quote:Op maandag 28 april 2014 16:54 schreef MG_13 het volgende:
Ik werd vandaag ingehaald door een apart politievoertuig, kwam met zwaailichten en sirene voorbij blazen op de A2. Heb 't kenteken onthouden. Ford F350 met 355 PK, weegt 3000 kg en heeft een gaar platform op het dak. Ook veel politiemotoren en incognito politieauto's gezien. Vraag me af wat er dan aan de hand was. Voertuig zag er ongeveer zo uit: http://img841.imageshack.us/img841/8144/amf0798.jpg (copy/paste deze link)
Want? Je rijbewijs is ook een geldig identiteitsbewijsquote:Op maandag 28 april 2014 21:09 schreef Raw85 het volgende:
Kutzooi, m'n ID-kaart is verlopen. Mooi kut. Kan niet werken totdat ik weer een nieuwe heb. :p
Ja idd, Audi A6 van het type C7quote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Het arrestatieteam van de politie gebruikt die voertuigen. Waren de incognito politiewagens toevallig Audi's A6/A7 nieuwe type?
Is dat de sedan? Of wat houd C7 in?quote:
DSI (Dienst Speciale Interventies) gebruikt deze wagens, AT niet. Dit is een overkoepelende speciale eenheid met voornamelijk militairen. AT = regionale eenheid politie, DSI = KLPD. Weinig informatie overigens te vinden over dit elite clubje, wordt erg geheim gehouden.quote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Het arrestatieteam van de politie gebruikt die voertuigen. Waren de incognito politiewagens toevallig Audi's A6/A7 nieuwe type?
Waarschijnlijk een Partner aangepast door Dangel, al jarenlang een bedrijf wat Citroën/Peugeot aanpast.quote:Op maandag 28 april 2014 18:20 schreef Solidberg het volgende:
Had wel leuke autos mee;
Eerste was een Peugeot Partner, maar deze was verhoogd en had 4x4Heb ik ook nog nooit gezien bij die bestelbusjes
[ afbeelding ]
En daarna Audi A6 met een 2.0 TDI met 170pk, trekt vlot op maar zit wel vertraging in die automaat
[ afbeelding ]
Klopt, heb dat logo van hun ook weggepaintquote:Op maandag 28 april 2014 23:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een Partner aangepast door Dangel, al jarenlang een bedrijf wat Citroën/Peugeot aanpast.
Ik neem aan van niet, anders is die regel al best vaak overtreden.quote:Op maandag 28 april 2014 23:37 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Is het overigens niet verboden om militairen in te zetten tegen eigen bevolking oid?
quote:Op maandag 28 april 2014 18:07 schreef Exorbitantes het volgende:
Niet gebeld. Sta de hele week beschikbaar!
Het waren allemaal sedans ja. C7 is de interne fabriekscode van de laatste generatie A6.quote:Op maandag 28 april 2014 22:38 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Is dat de sedan? Of houd C7 in?
Zag overigens vandaag in Beilen nog een Audi met 6.0 W12 staan
Moet voor het bedrijf dat mij uitbetaald, niet voor AR. Rijbewijs voldoet niet in hun systeem, ID-kaart moet daar ook bij helaas.quote:Op maandag 28 april 2014 21:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Want? Je rijbewijs is ook een geldig identiteitsbewijs
En u bent ...?quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:55 schreef BlackLining het volgende:
![]()
Ook maar weer eens mee gaan lezen. Paar weken niet gewerkt om alle tijd voor mijn motor te hebben. Gisteren nog een Crafter van Heerlen naar Den Bosch gerold, vandaag weer drie ritjes
Je grootste nachtmerriequote:
Hmm, dat is balen. Ik heb alleen een rijbewijs en paspoort. Paspoort heb ik nooit bij me, veel te groot om mee te nemen en rijbewijs is bijna altijd afdoende.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:13 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Moet voor het bedrijf dat mij uitbetaald, niet voor AR. Rijbewijs voldoet niet in hun systeem, ID-kaart moet daar ook bij helaas.
quote:Op maandag 28 april 2014 23:37 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Klopt, heb dat logo van hun ook weggepaint
Is het overigens niet verboden om militairen in te zetten tegen eigen bevolking oid?
Van wikipedia, dus waar.quote:Anti-terreur optreden. Eenheden voor terreurbestrijding worden geselecteerd uit alle krijgsmachtgelederen. Het korps heeft een eigen Unit Interventie Mariniers (UIM) beschikbaar. Dit is een onderdeel van het amfibisch gevechtssteunbataljon. De groep kan worden ingezet bij terreuracties (Nationaal) op land en op zee (schepen, booreilanden).
Ik ook. Paspoort hoef je ook niet bij je te hebben, maar ze moeten er wel een kopie van hebben om uit te betalen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmm, dat is balen. Ik heb alleen een rijbewijs en paspoort. Paspoort heb ik nooit bij me, veel te groot om mee te nemen en rijbewijs is bijna altijd afdoende.
En Rusland maar boos wezen op Ukraine om iets onterechts dusquote:
Die had EW tijdens de sollicitatie gemaakt, dus het is goed met zequote:Op dinsdag 29 april 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ook. Paspoort hoef je ook niet bij je te hebben, maar ze moeten er wel een kopie van hebben om uit te betalen.
Ik zag het net ook ja. Ik denk dat het 'intrekken' meer een kwestie was van ergens op een verkeerd knopje drukken dan dat ze het echt inhoudelijk willen intrekken. Maarja, zo'n mail komt elke paar maanden wel een keer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
Mailtje van AR gehad over kledingvoorschriften (volgens mij algemeen mailtje)
10 minuten later een mailtje dat de vorige mail wordt ingetrokken
Stond niks geks in ofzo, gewoon het gebruikelijke dat je niet met oorbel etc mocht aankomen wat ik logisch vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |