Ik heb 2x pech gehad met bandenwissel.. Van de Pabo in Zeeland naar het midden van het land.. alleen ik mocht 2.5 uur zittenquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:44 schreef CruisinDen het volgende:
Maandag eerste ritje, een bandenwissel.
Ben benieuwd!
Wat leuk, ik had ook eerste rit. Bij mij ging het invoeren wel goed. Deed geloof ik ook met dubbele punt. Heb je het ook al geprobeerd met een normale punt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef repayyasper het volgende:
hallo mede hikers. Vandaag m'n eerste ritje gehad voor easyway, maar bij het invoeren van de tijdstippen geeft hij aan dat ze niet geldig zijn. weet iemand wat het probleem is? ik gebruik uiteraard wel dit format: 00:00.
nou het is gelukt, blijkbaar maar geen safari gebruiken hiervoor. Volgens mij hadden wij trouwens op dezelfde dag solicitatie, want ik volgens mij las ik dat je toen ook aangenomen wasquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:50 schreef Lolish het volgende:
[..]
Wat leuk, ik had ook eerste rit. Bij mij ging het invoeren wel goed. Deed geloof ik ook met dubbele punt. Heb je het ook al geprobeerd met een normale punt?
hahaha nice! Had je in de ochtend? Ik namelijk middagquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:55 schreef repayyasper het volgende:
[..]
nou het is gelukt, blijkbaar maar geen safari gebruiken hiervoor. Volgens mij hadden wij trouwens op dezelfde dag solicitatie, want ik volgens mij las ik dat je toen ook aangenomen was. geen idee wie je bent tho.
neuh, geen invloed. LPG tank is vaak een ringtank die op de plek van het reservewiel zit.quote:Op zondag 27 april 2014 19:23 schreef MG_13 het volgende:
Morgen weer lekker werken. Een kleine 400 km verdeeld over 2 ritten:
Almere - Born in een Renault Megane
Sittard - Almere in een Opel Vivaro
Bij de klant in Born moet de auto met een 1/4 tank afgeleverd worden. Het is volgens de RDW een auto op gas en benzine. Heeft dit invloed op de tankinhoud van de benzinetank? Anders kan ik namelijk ongeveer uitrekenen hoeveel liter ik moet tanken.
Hoop dat ik wat dat betreft morgen bespaard word.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:53 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Ik heb 2x pech gehad met bandenwissel.. Van de Pabo in Zeeland naar het midden van het land.. alleen ik mocht 2.5 uur zitten!! Omdat ze van alles moesten doen behalve de auto doen die ik mee had -___-! Wel werkdagje van 12.5 gehad toen
ah jammer, ik had 'm in de ochtend. ging je eerste ritje goed?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:06 schreef Lolish het volgende:
[..]
hahaha nice! Had je in de ochtend? Ik namelijk middag
Ah okeee vandaar! Ah dikke prima inderdaad! Mijne ging prima! Die Ford transit was wel flink groot, dubbele cabine en laadbak dus was wel ff wennen! Ook zat ik precies met dat gaslek op de a27 dus moest flink stukje om. Wel lekker hele dag op stap geweest! En vijf blaren verder hahaha!quote:Op zondag 27 april 2014 20:43 schreef repayyasper het volgende:
[..]
ah jammer, ik had 'm in de ochtend. ging je eerste ritje goed?
ik had een simpel eerste (spoed)ritje van nieuwegein naar maassluis in een c3, prima.
hahaha hoe heb je die blaren gekregen dan? Ik heb morgen ook zo'n grote auto, renault grand espace, dat achteruit inparkeren gaat uhmm..interesant wordenquote:Op zondag 27 april 2014 21:40 schreef Lolish het volgende:
[..]
Ah okeee vandaar! Ah dikke prima inderdaad! Mijne ging prima! Die Ford transit was wel flink groot, dubbele cabine en laadbak dus was wel ff wennen! Ook zat ik precies met dat gaslek op de a27 dus moest flink stukje om. Wel lekker hele dag op stap geweest! En vijf blaren verder hahaha!
Hier ook om 6:30 op, bus van 6.50. Helaas wel voor college...quote:Op maandag 28 april 2014 01:07 schreef repayyasper het volgende:
[..]
hahaha hoe heb je die blaren gekregen dan? Ik heb morgen ook zo'n grote auto, renault grand espace, dat achteruit inparkeren gaat uhmm..interesant worden. Wel weer 6:30 op
Rij niet te hard, je verdient dan minder omdat je sneller bent en je maakt kans op boetes.quote:Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Hoop dat ik wat dat betreft morgen bespaard word.
Zal ongetwijfeld al veel gevraagd zijn maar toch; nog tips voor de eerste rit?
Haha, had je hakken aan?quote:Op zondag 27 april 2014 21:40 schreef Lolish het volgende:
[..]
Ah okeee vandaar! Ah dikke prima inderdaad! Mijne ging prima! Die Ford transit was wel flink groot, dubbele cabine en laadbak dus was wel ff wennen! Ook zat ik precies met dat gaslek op de a27 dus moest flink stukje om. Wel lekker hele dag op stap geweest! En vijf blaren verder hahaha!
Hoe hard kun je falen zegquote:Beste hikers, er is vorige week een map gevonden met transportformulieren op station Venlo weet iemand ervan? Graag even bellen mocht deze van jou zijn, bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |