abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139257697
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:44 schreef CruisinDen het volgende:
Maandag eerste ritje, een bandenwissel.

Ben benieuwd! :D
Ik heb 2x pech gehad met bandenwissel.. Van de Pabo in Zeeland naar het midden van het land.. alleen ik mocht 2.5 uur zitten :')!! Omdat ze van alles moesten doen behalve de auto doen die ik mee had -___-! Wel werkdagje van 12.5 gehad toen :P
pi_139264332
hallo mede hikers. Vandaag m'n eerste ritje gehad voor easyway, maar bij het invoeren van de tijdstippen geeft hij aan dat ze niet geldig zijn. weet iemand wat het probleem is? ik gebruik uiteraard wel dit format: 00:00.
pi_139265578
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef repayyasper het volgende:
hallo mede hikers. Vandaag m'n eerste ritje gehad voor easyway, maar bij het invoeren van de tijdstippen geeft hij aan dat ze niet geldig zijn. weet iemand wat het probleem is? ik gebruik uiteraard wel dit format: 00:00.
Wat leuk, ik had ook eerste rit. Bij mij ging het invoeren wel goed. Deed geloof ik ook met dubbele punt. Heb je het ook al geprobeerd met een normale punt?
pi_139275975
Haha, die gast van het vriendenteam bij VI gisteren is mijn SLB'er op Windesheim :)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_139281506
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:50 schreef Lolish het volgende:

[..]

Wat leuk, ik had ook eerste rit. Bij mij ging het invoeren wel goed. Deed geloof ik ook met dubbele punt. Heb je het ook al geprobeerd met een normale punt?
nou het is gelukt, blijkbaar maar geen safari gebruiken hiervoor. Volgens mij hadden wij trouwens op dezelfde dag solicitatie, want ik volgens mij las ik dat je toen ook aangenomen was :) . geen idee wie je bent tho. :P
pi_139284492
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:55 schreef repayyasper het volgende:

[..]

nou het is gelukt, blijkbaar maar geen safari gebruiken hiervoor. Volgens mij hadden wij trouwens op dezelfde dag solicitatie, want ik volgens mij las ik dat je toen ook aangenomen was :) . geen idee wie je bent tho. :P
hahaha nice! Had je in de ochtend? Ik namelijk middag :)
  zondag 27 april 2014 @ 00:02:25 #132
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139291812
Ok, dus dat was koningsdag. Goed feestje gehad, maar ik ben iemand tegengekomen, ik vraag me werkelijk waar af wie dat is. :')
Kerel komt naar mij toe, noemt mijn voornaam, mijn school, "ja, van Easyway", "jij kent ook [naam van een vriend van mij]".
Dus ik vroeg of hij van het forum is oid, maar geen duidelijk antwoord. (Alcohol whoopdiewhoop) :')
pi_139297897
Jongens, jullie mogen mij uit de OP halen, ik heb van de week m'n laatste rit gereden. Had al een tijdje niet gehiked, maar kwam er achter dat ik er nu echt klaar mee ben. Begin juni afstuderen, 3 weken vakantie vieren en 1 juli aan de slag bij mijn afstudeerorganisatie.

:W
pi_139313851
Morgen weer lekker werken. Een kleine 400 km verdeeld over 2 ritten:

Almere - Born in een Renault Megane
Sittard - Almere in een Opel Vivaro

Bij de klant in Born moet de auto met een 1/4 tank afgeleverd worden. Het is volgens de RDW een auto op gas en benzine. Heeft dit invloed op de tankinhoud van de benzinetank? Anders kan ik namelijk ongeveer uitrekenen hoeveel liter ik moet tanken.
pi_139313942
Haha, ik ga even AR mailen of ze nog een ritje vanuit Hurghada van 6t hebben. _O-
pi_139315238
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:23 schreef MG_13 het volgende:
Morgen weer lekker werken. Een kleine 400 km verdeeld over 2 ritten:

Almere - Born in een Renault Megane
Sittard - Almere in een Opel Vivaro

Bij de klant in Born moet de auto met een 1/4 tank afgeleverd worden. Het is volgens de RDW een auto op gas en benzine. Heeft dit invloed op de tankinhoud van de benzinetank? Anders kan ik namelijk ongeveer uitrekenen hoeveel liter ik moet tanken.
neuh, geen invloed. LPG tank is vaak een ringtank die op de plek van het reservewiel zit.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 27 april 2014 @ 20:15:49 #137
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_139316091
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:53 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ik heb 2x pech gehad met bandenwissel.. Van de Pabo in Zeeland naar het midden van het land.. alleen ik mocht 2.5 uur zitten :')!! Omdat ze van alles moesten doen behalve de auto doen die ik mee had -___-! Wel werkdagje van 12.5 gehad toen :P
Hoop dat ik wat dat betreft morgen bespaard word.

Zal ongetwijfeld al veel gevraagd zijn maar toch; nog tips voor de eerste rit? :)
pi_139317190
Geen schade rijden :P
pi_139317658
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:06 schreef Lolish het volgende:

[..]

hahaha nice! Had je in de ochtend? Ik namelijk middag :)
ah jammer, ik had 'm in de ochtend. ging je eerste ritje goed?
ik had een simpel eerste (spoed)ritje van nieuwegein naar maassluis in een c3, prima. ^O^
pi_139321009
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:43 schreef repayyasper het volgende:

[..]

ah jammer, ik had 'm in de ochtend. ging je eerste ritje goed?
ik had een simpel eerste (spoed)ritje van nieuwegein naar maassluis in een c3, prima. ^O^
Ah okeee vandaar! Ah dikke prima inderdaad! Mijne ging prima! Die Ford transit was wel flink groot, dubbele cabine en laadbak dus was wel ff wennen! Ook zat ik precies met dat gaslek op de a27 dus moest flink stukje om. Wel lekker hele dag op stap geweest! En vijf blaren verder hahaha!
pi_139329678
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 21:40 schreef Lolish het volgende:

[..]

Ah okeee vandaar! Ah dikke prima inderdaad! Mijne ging prima! Die Ford transit was wel flink groot, dubbele cabine en laadbak dus was wel ff wennen! Ook zat ik precies met dat gaslek op de a27 dus moest flink stukje om. Wel lekker hele dag op stap geweest! En vijf blaren verder hahaha!
hahaha hoe heb je die blaren gekregen dan? Ik heb morgen ook zo'n grote auto, renault grand espace, dat achteruit inparkeren gaat uhmm..interesant worden :P. Wel weer 6:30 op :')
pi_139329766
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 01:07 schreef repayyasper het volgende:

[..]

hahaha hoe heb je die blaren gekregen dan? Ik heb morgen ook zo'n grote auto, renault grand espace, dat achteruit inparkeren gaat uhmm..interesant worden :P. Wel weer 6:30 op :')
Hier ook om 6:30 op, bus van 6.50. Helaas wel voor college...
pi_139331326
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Hoop dat ik wat dat betreft morgen bespaard word.

Zal ongetwijfeld al veel gevraagd zijn maar toch; nog tips voor de eerste rit? :)
Rij niet te hard, je verdient dan minder omdat je sneller bent en je maakt kans op boetes.
Neem de tijd om schade te controleren, vooral wanneer het regenachtig is zie je de deuken minder goed.
Geniet ervan, radiootje aan, pauze bij een tankstation. :D
pi_139331639
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 21:40 schreef Lolish het volgende:

[..]

Haha, had je hakken aan? :P Dat deed ik in het begin ook, snel afgeleerd. :') Tegenwoordig kijk ik eerst hoeveel ik moet lopen en aan de hand daarvan beslis ik, hakken of plat. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_139342624
Bericht van EW op Facebook:

quote:
Beste hikers, er is vorige week een map gevonden met transportformulieren op station Venlo weet iemand ervan? Graag even bellen mocht deze van jou zijn, bedankt!
Hoe hard kun je falen zeg :')

Benieuwd of hij/zij mag blijven :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_139345279
Kan toch gebeuren, vind ik minder idioot dan een aantal schades die hier voorbij gekomen zijn ;)
pi_139345455
Ik werd vandaag ingehaald door een apart politievoertuig, kwam met zwaailichten en sirene voorbij blazen op de A2. Heb 't kenteken onthouden. Ford F350 met 355 PK, weegt 3000 kg en heeft een gaar platform op het dak. Ook veel politiemotoren en incognito politieauto's gezien. Vraag me af wat er dan aan de hand was. Voertuig zag er ongeveer zo uit: http://img841.imageshack.us/img841/8144/amf0798.jpg (copy/paste deze link)

net ff wat research gedaan. Het is een zogenaamd MARS-voertuig. (Mobile Adjustable Ramp System)

[ Bericht 10% gewijzigd door MG_13 op 28-04-2014 17:07:44 ]
pi_139345873
Ik verwacht dat het iets te maken had met de gijzeling in Herten ;)
pi_139347401
Niet gebeld. Sta de hele week beschikbaar! ;)
pi_139347721
Had wel leuke autos mee;
Eerste was een Peugeot Partner, maar deze was verhoogd en had 4x4 :P Heb ik ook nog nooit gezien bij die bestelbusjes

En daarna Audi A6 met een 2.0 TDI met 170pk, trekt vlot op maar zit wel vertraging in die automaat

Nee, toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')