Oh dan heb ik geluk gehad, de chauffie stopte netjes.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:51 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
P&R werd amper gebruikt! Dus werd eerst het paaltje weggehaald voor andere bussen. Later hebben ze heel het parkeerplaats verwijderd plus het bruggetje -___-".. En als je de bus naar Dort moet hebben.. kan je beter als een gek springen of wat dan ook.. ze rijden gerust voorbij :")
Haha, tja...quote:Op donderdag 24 april 2014 18:52 schreef Fiorano het volgende:
Vanavond bruiloft en morgen een dienstje van 09.00-18.00. Wordt lekker met m'n brakke kop die ouwe mensjes aanhoren
Die mag ik ook ja 07.00-16.00quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, tja...
Ik moet met koningsdag helaas.
Met Koningsdag in Nederland zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Valt mee man. Bijna weekend alsmede Koningsdag
Tijdens het beste feest van het jaar op vakantie zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met Koningsdag in Nederland zijn.
Egypte babyduiken!
Morgen om 12 uur vlieg ik vanaf Düsseldorf.
OT: Ritje zit er weer op. Nu naar huis.
Mooi treintje wel hè?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:33 schreef DrSnuggle het volgende:
Zojuist de ICE naar Amsterdam genomen, wat een geniaal beest is het!
Ja echt geweldig mooi ding, de tweede klas is dubbel zo mooi als de eerste klas in een Intercity.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Mooi treintje wel hè?En het mooie is dat hij in Duitsland ook nog prima te betalen is.
Daar moet ik bijna 5 uur voor werken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:24 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ja echt geweldig mooi ding, de tweede klas is dubbel zo mooi als de eerste klas in een Intercity.
En het wachten vannacht werd beloond, 30 euro fooi.de klant had een hele mooie order binnen gehaald.
Dat de klantnamen niet zo heel lastig te raden zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Zojuist even begonnen aan die OP, het worden in ieder geval kleine wijzigingen, maar ik twijfel eigenlijk over het advies geven over de snelweglocatie in Meerkerk en hetgene waar jullie het over hebben in Amersfoort. Dit omdat het teveel "gevoelige" informatie over de klant naar buiten kan brengen. (zie de eerste paar zinnen in de OP)
Als ik zo weinig factureer word ik niet eens serieus genomenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:57 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik zou nu voor 6,20 echt niet meer uit mn bed willen rollen. ^^
Onze gebruikelijke schuilnamen en dan de handigste bushalte kan geen kwaad lijkt me? Dan weet iedereen wel waar het over gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Zojuist even begonnen aan die OP, het worden in ieder geval kleine wijzigingen, maar ik twijfel eigenlijk over het advies geven over de snelweglocatie in Meerkerk en hetgene waar jullie het over hebben in Amersfoort. Dit omdat het teveel "gevoelige" informatie over de klant naar buiten kan brengen. (zie de eerste paar zinnen in de OP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |