Oh oké thanks!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:07 schreef qua111 het volgende:
Ja meestal zet ik hem eerst ergens neer en vraag het daarna. Meestal staat ie dr wel goed, en anders verzetten ze hem zelf wel voor je(: behalve bij de grote LM's natuurlijk, maar die hebben een duidelijk instructie in de ritinfo
In Charlois? Daar zit er niks anders op dan lopen vanaf Slinge vrees ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:13 schreef Exorbitantes het volgende:
Morgen moet ik naar een verhuurbedrijf ergens bij een haven in Rotterdam. Iemand tips hoe ik daar kom? Via 9292 zie ik reistijden van 1.5 uur. Dat moet vast beter kunnen in zo'n grote stad.
Ja daar! Welke bus/tram moet ik dan pakken vanaf Rotterdam CS?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In Charlois? Daar zit er niks anders op dan lopen vanaf Slinge vrees ik.
Metro D richting de Akkers of E richting de Slingequote:Op woensdag 30 april 2014 23:26 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ja daar! Welke bus/tram moet ik dan pakken vanaf Rotterdam CS?
Ach ja. Een paar honderd meter verderop doen ze doorgaans nog veel moeilijker hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 21:05 schreef qua111 het volgende:
Mjah zeker daar kunnen ze goed moeilijk doen, dus zal wel de brave hiker uithangen!
Thx voor quick response
Oke top! Welke halte kan in het beste uitstappen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Panthera. het volgende:
Is minder ver lopen dan op Google Maps staat, is nieuwe locatie.
Die had ik toevallig gister! Opzich is het een prima auto, ik had hem full option. Alleen is het een waardeloze automaat, en inderdaad de sportstandquote:Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef Wave103 het volgende:
Morgen een A5, Ford Mondeo en een Civic hybrid. Iemand wel eens in die laatste gereden?
Die CVT in zo'n Prius is ook gewoon zo kut. Wil je klein beetje gas bij schiet ie gelijk naar 4000 toeren. Echt om moe van te worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef Viezze het volgende:
Ik vind een Caddy anders fijner rijden dan een Prius.
Caddy's zijn vaak afgetrapt, dat maakt ze kut. Maar als er normaal mee om wordt gegaan rijden ze prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |