Untouchables.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Je kan zelf niet bij het knopje?quote:
nee moet de regie doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kan zelf niet bij het knopje?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:49 schreef Pavement het volgende:
gelijk trek in een goed uitgebakken stuk spek
ik gleuf heul niet dat jij zo'n greute muil hebtquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Takelwagen gezocht voor mijn mondhoeken.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik gleuf heul niet dat jij zo'n greute muil hebt
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Hoera! We gaan weer praten met plaatjes.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Hoera! We gaan weer praten met plaatjes.
Een incestkindje? In het Engels heet dat 'inbred'.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was ie geen bastaard he.. maar een.... hoe noem jou zoiets?
lol best wel ziekelijk..quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een incestkindje? In het Engels heet dat 'inbred'.
Ik vond wel dat we die 2e zoon weinig hebben gezien. Soms vergeet ik dat hij bestaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol best wel ziekelijk..
Now all hail Tommen, oftewel HAIL CERSEI!
[ afbeelding ]
En het zusje Myrcella, die is naar de Dorne's!quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond wel dat we die 2e zoon weinig hebben gezien. Soms vergeet ik dat hij bestaat.
De Dorne's, daar gaan we denk ik nog wel wat meer van horen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
En het zusje Myrcella, die is naar de Dorne's!
Er is er al eentje, Oberyn Martell, en die heeft 4 rijpe dochtersquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De Dorne's, daar gaan we denk ik nog wel wat meer van horen.![]()
[ afbeelding ]
Ja juist daarom.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is er al eentje, een Oberyn Martell, en die heeft 4 rijpe dochters
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou jij een eunuch willen zijn?
[ afbeelding ]
Alles is op eigen risico, ik sta niet in voor de gevolgen. Lange tenen etc.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:22 schreef Punkman het volgende:
Hoe zit het met het gifjes beleid trouwens op de COS, heb met mijn domme kop er weer een paar geplaatst ..
Absofuckinglutely!quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:23 schreef Braindead2000 het volgende:
zijn jullie game of thrones al weer aan het volgen?
Weet je hoelang ik heb moeten wachten op deze lage zware stem waar de vrouwtjes gek van worden. Ik ga nooit meer terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien wil je wel zo mooi kunnen zingen?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alles is op eigen risico, ik sta niet in voor de gevolgen. Lange tenen etc.
sommige mogen het wel, anderen hebben een laatste waarschuwingquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:22 schreef Punkman het volgende:
Hoe zit het met het gifjes beleid trouwens op de COS, heb met mijn domme kop er weer een paar geplaatst ..
Ik wacht wel tot het eind van het seizoen. Dat redt ik niet, 1 aflevering per week. Als ik aan een nieuwe serie begin dan zit ik soms op een seizoen per dag.quote:
Leuk hè, dat selectieve.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
sommige mogen het wel, anderen hebben een laatste waarschuwing
Dat is altijd de afweging, elke week kijken of wachten tot het klaar is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het eind van het seizoen. Dat redt ik niet, 1 aflevering per week. Als ik aan een nieuwe serie begin dan zit ik soms op een seizoen per dag.
lol om dat soort taferelen te voorkomen kijk ik nu toch maar braaf elke weekquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het eind van het seizoen. Dat redt ik niet, 1 aflevering per week. Als ik aan een nieuwe serie begin dan zit ik soms op een seizoen per dag.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
Omdat het hier wel mag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
Omdat het hier wel mag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Go PUNKMANquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
Omdat het hier wel mag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breaking Bad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Vorig jaar ben ik een beetje aan series verslaafd gaan raken. The Wire, 5 seizoenen, deed ik een week over. Breaking Bad, Homeland, The Killing, Boardwalk empire, Game of Thrones, er ging een wereld voor me open.
pffffff en dat al in LAREN??quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vond van middag nog een filmpje met Charlotte uit 2006. Dan moet ze 14 geweest zijn. Konden jullie die al?
hmmm kon er niet gelijk in komen.. Ik heb ook vaak ruzie gehad met Hell's Angels...quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:38 schreef Punkman het volgende:
SOA, vind ik nog steeds 1 van de betere series.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vond van middag nog een filmpje met Charlotte uit 2006. Dan moet ze 14 geweest zijn. Konden jullie die al?
Ja ging laatste jaren wel eens uit in Hilversum, ook vol met dat soort tuig..quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Erg he, wannabe-marokkanen in Laren. Dat is wel het laatste wat ik zou willen zijn.
Ik heb nog steeds dat geluid als ringtone op mijn telefoon. Je weet wel, als die knop niet ingedrukt wordt: ihh ihhh ihhh systemfailure systemfailure.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb ik ook gezien, daarna heel lang geen serie meer willen kijken
Ja je ziet dat ze daar echt nog jong is. Vind ik leuk. Verder is het filmpje natuurlijk triest.quote:
Is helaas geen troll.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nog steeds Lotfan? wel een leuke troll
Vooral als ze een feestje hebben en mensen uitnodigen vanuit het buitenland.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm kon er niet gelijk in komen.. Ik heb ook vaak ruzie gehad met Hell's Angels...
sja het was wel lekker vaag, maar dat einde.... geen antwoorden.. conclusies... moraal...quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dat geluid als ringtone op mijn telefoon. Je weet wel, als die knop niet ingedrukt wordt: ihh ihhh ihhh systemfailure systemfailure.
Nee wij hadden af en toe enge gabbersquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben blij dat ik die petjes en bontkraagjes tijd niet heb moeten meemaken
Als je er in zit valt het allemaal wel mee. Maar in geen enkele tijd is er een gebrek aan idioten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben blij dat ik die petjes en bontkraagjes tijd niet heb moeten meemaken
Ja ik weet het. Ik zie gewoon een jonge meid, nogal heftig in haar reacties, roddeltante maar geen slecht mens. Gewoon jong.quote:
kenne jullie RURRRRR nog?quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vooral als ze een feestje hebben en mensen uitnodigen vanuit het buitenland.
Hebben we hier ook gehad.
Gelijk een kroeg verbouwen en mensen door de ramen heen lazeren.
Omdat het kan, omdat hun hell's angels zijn en uit een ander land komen.
Ik benen doe graag idioot maar op een andere manierquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je er in zit valt het allemaal wel mee. Maar in geen enkele tijd is er een gebrek aan idioten.
Ja dat was jammer. Nou is het ontzettend moeilijk om een goed eind voor deze serie te verzinnen maar dit viel wel erg zwaar tegen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
sja het was wel lekker vaag, maar dat einde.... geen antwoorden.. conclusies... moraal...
Ik zie een meid die bijna alles fout doet wat ze fout kan doen. Ik kan daar geen waardering voor opbrengen. Ben het wel met je eens dat het in de kern geen slecht mens is, maar ze weet niet beter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik zie gewoon een jonge meid, nogal heftig in haar reacties, roddeltante maar geen slecht mens. Gewoon jong.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik benen doe graag idioot maar op een andere manier
Nike airs leeg prikken van anderen deed ik welquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een aussie zou je goed staan hoor, gabberstaartje en paar kekke classics.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |