Sloots, zelfverbetering, aesthetics, plezier uit sporten zelfquote:Op maandag 21 april 2014 23:41 schreef happinessfordogs het volgende:
Wat heb je aan een breed lichaam? Dat levert alleen maar ongemak op als je (passende) kleding wilt kopen.
Denken dat je beenspieren krijgt van voetbalquote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef Snapita het volgende:
Eigelijk ben ik bloed seruis maar dan niet.
Ik zit zelf al sinds me 6e op voetbal dus beenspieren heb ik een beetje![]()
Maar zit toch echt met de bovenlichaam
Niks mis met krachttraining op jonge leeftijdquote:Op woensdag 23 april 2014 07:52 schreef Gray het volgende:
Bodybuilden op jonge leeftijd hindert de groei, werd mij vroeger gezegd. Kies een sport als boksen, of beter kickboxen/thaiboxen, maar laat de fitness wachten tot je minstens de 18 bent gepasseerd.
Niet per se groei in lengte, maar qua normaal verloop van de lichamelijke ontwikkeling. In hoeverre het helemaal waar is, geen idee.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis met krachttraining op jonge leeftijd
[ afbeelding ]
Deze knul is gewoon 1.83 lang. Die heeft echt niet tot z'n 18e gewacht met zware gewichten tillen.
Als jij op je 14e in de gym staat met goeie begeleiding (dat is dan wel ff een heikel punt. Want die heb je bijna nergensquote:Op woensdag 23 april 2014 09:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet per se groei in lengte, maar qua normaal verloop van de lichamelijke ontwikkeling. In hoeverre het helemaal waar is, geen idee.
Hoe dan ook, fitness en bodybuilding als amateur is nou niet echt te vergelijken met een topsporter die gewichtheffen beoefent.
Dat was toen al achterhaald.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:52 schreef Gray het volgende:
Bodybuilden op jonge leeftijd hindert de groei, werd mij vroeger gezegd.
quote:
Want zwemmers zijn breed omdat ze zwemmenquote:
Naar mijn mening krijg je van zwemmen een gezond uitziende breedheid, niet dat van een met hormonen gevulde fokstier. De spieren in je schouders en aan de zijkanten van de borstkas zullen echt wel nut hebben hiervan, evenals de armspieren.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:24 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Want zwemmers zijn breed omdat ze zwemmen![]()
TS noemt zijn bodybuilder broer als grote voorbeeld en wil ook gespierd worden, dan raad je toch niet een van de meest intensieve vormen van cardio aan?
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Naar mijn mening krijg je van zwemmen een gezond uitziende breedheid, niet dat van een met hormonen gevulde fokstier. De spieren in je schouders en aan de zijkanten van de borstkas zullen echt wel nut hebben hiervan, evenals de armspieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |