https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nee hoor, alleen ik kan niet programmerenquote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er al een coin komt, zal deze niet van BIT zijn. Ik ben de enige die er echt aan mee wilt werken volgens mij.
Is dat definitief dan?quote:Op maandag 21 april 2014 20:53 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die POC niet op 13 verkocht hebben terwijl het kon en nu de coin zien verdwijnen
Geen idee, hij staat niet meer op Mintpal in ieder geval. En hij stond toch nog maar op 3 toen het verdweenquote:
Ik heb geen verlies met POC gemaaktquote:Op maandag 21 april 2014 20:53 schreef roislecxe het volgende:
Eigen naamtopics maken
Niet POC erin zetten
Mensen die POC niet op 13 verkocht hebben terwijl het kon en nu de coin zien verdwijnen
Nattekatten
Ik heb ook geen verlies met POC gemaaktquote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen verlies met POC gemaakt
En ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Troost je, ik heb ook wat verlies gemaakt met WC.quote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen verlies met POC gemaakt
En ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
0.76% Das te overzienquote:Op maandag 21 april 2014 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, ik heb ook wat verlies gemaakt met WC.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, ik heb ook wat verlies gemaakt met WC.
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op maandag 21 april 2014 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Iemand blijft telkens alle buy-orders van WC opkopen
Hoe veel mhash heb je danquote:Op maandag 21 april 2014 21:04 schreef ZetaOS het volgende:
Dogecoin to the moon!
[ afbeelding ]
Haal bijna 110000 Doge per dag met minen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Link?quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ga de presentaties van de CryptoCurrency Convention kijken?
quote:
Kwestie van tijd dus voor het stijgtquote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Investeer in WC, om de zoveel tijd komt een whale alle buys opkopen
700 % up jezusquote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Mocht je een harde splash hebben gehoord, dat was een natte kat die van een flat gesprongen is.
Nah, ik ben eruit en heb geen verlies gemaakt. Wie had dit kunnen voorspellen?
Er zitten wel interessante presentaties tussen, maar ze moeten nog een beetje werken aan presenteren.quote:
Jij bent eruit=stijging.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Mocht je een harde splash hebben gehoord, dat was een natte kat die van een flat gesprongen is.
Hoezo zonder geduld? Ik heb ze een week gehodl'd in de hoop ze ooit kwijt te raken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef roislecxe het volgende:
Ik ken een Katje zonder geduld dat verkocht op 52 ofzo
Had dat niet een brug moeten zijnquote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Hoe hoog is die flat?quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo zonder geduld? Ik heb ze een week gehodl'd in de hoop ze ooit kwijt te raken.
AUR ben ik vanmiddag met 40% verlies uitgestaptquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zitten wel interessante presentaties tussen, maar ze moeten nog een beetje werken aan presenteren.Sommige zijn ook wel grappig
[..]
Jij bent eruit=stijging.
Wat is de volgende coin waar je uitstapt?
Voor onze rois is alles saaiquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zitten wel interessante presentaties tussen, maar ze moeten nog een beetje werken aan presenteren.Sommige zijn ook wel grappig
Hmmquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo zonder geduld? Ik heb ze een week gehodl'd in de hoop ze ooit kwijt te raken.
pump pump...dump dump.quote:Op maandag 21 april 2014 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Even serieus, what on earth is er net gebeurd?
Sorry, volgende keer waarschuw ik wel even als ik écht verveeld ben. Dan ga ik rare dingen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft dus iemand 50btc ingestoken mi gado
Jij raakt met 0,01 BTC al in paniekquote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer waarschuw ik wel even als ik écht verveeld ben. Dan ga ik rare dingen doen.
Takjes gekocht. Sellorder gaat op 350quote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef Nattekat het volgende:
21 april 2014, de dag waarop NK 0.45btc had kunnen winnen als ie dit aan zag komen. Toch wel een leuk idee
Sta je overall gezien nog wel in de + ?quote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Nu we het er toch over hebben; ik heb de zoveelste miskoop gedaan: NOBL op 74
Nog wel, maar amperquote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sta je overall gezien nog wel in de + ?
Maar nu staat het al op 66quote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Volg je nog dezelfde tactiek of stamp je telkens 'heel veel' btc in een coinquote:
Als ik er 'heel veel' in stamp loopt het altijd slecht af (OLY, AUR, WC). Dat doe ik niet meerquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volg je nog dezelfde tactiek of stamp je telkens 'heel veel' btc in een coin
Ja dat is bij mij ook altijdquote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik er 'heel veel' in stamp loopt het altijd slecht af (OLY, AUR, WC). Dat doe ik niet meer
Mij gaat het niet snel genoeg met 0,01. Dat ga ik dan ook niet meer doen. Met BC en OLY heb ik met kleine stijgingen toch redelijk wat winst behaald. Helaas ben ik nu wel mijn buffer kwijtquote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij ook altijd
Denk een keer leuk te zijn en 0.1 of 0.15 erin te gooien ipv 0.02 tot 0.05 dan loopt het altijd slecht af
Edit: als ik van mn bergen ppc en nmc af ben ga ik het overigens wel proberen. Inkopen vanaf 0.05 ipv 0.02, heb nu wel redelijk bufferzone opgebouwd.
Als het niet snel genoeg gaat kun je ook 200 euro bijstorten natuurlijk hequote:Op maandag 21 april 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij gaat het niet snel genoeg met 0,01. Dat ga ik dan ook niet meer doen. Met BC en OLY heb ik met kleine stijgingen toch redelijk wat winst behaald. Helaas ben ik nu wel mijn buffer kwijt
Dat ga ik nooit doen, nooit gedaan ook.quote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als het niet snel genoeg gaat kun je ook 200 euro bijstorten natuurlijk he
Oja jij had het geminedquote:Op maandag 21 april 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit doen, nooit gedaan ook.
We missen alleen nog spatie, robin en totoquote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Tering, wat is het hier ineens druk!
Je vergeet mu en trolletjequote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef Sands het volgende:
[..]
We missen alleen nog spatie, robin en toto
Te druk als je het mij vraagt. Van mij mag het wel wat rustiger en saaier.quote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Tering, wat is het hier ineens druk!
Heb haar ook al een tijdje niet meer gezienquote:Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Trolletje zit in de kelder van maxbet die kan daar toch niet fokken.
Dan moet je eens van de zolder naar de kelder huppelen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb haar ook al een tijdje niet meer gezien....
Ik heb helemaal geen kelderquote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet je eens van de zolder naar de kelder huppelen.
Wie?quote:Op maandag 21 april 2014 23:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom woon je dan nog niet bij maxbet?
Wie ben jij? Een dikke troll?quote:
Zou ik ook zeggen.quote:
Je lokt het zelf uit hèquote:
Terechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Braddie een ip-ban heeft?
Ok, en nu?quote:
Jaloezie gespot.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Braddie een ip-ban heeft?
Ik heb een paar dagen geleden een visioen gehad dat dit zou gebeurenquote:
Je kunt je IP-adres toch gewoon resettenquote:
Maar jij bent dan ook een beetje paranormaal begaafd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden een visioen gehad dat dit zou gebeuren....
Ik ben speciaalquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een beetje paranormaal begaafd.
Faalquote.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 april 2014 00:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt je IP-adres toch gewoon resetten?
[/quote.
Kan, maar is hij niet toe in staat joh
We noemen je niet gek, we noemen je andersquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben speciaal. Jij lekker niet
.
Lekker gek, lekker andersquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
We noemen je niet gek, we noemen je anders
Je praat als een dikkig vrouwtje met donker haar in stekeltjes geknipt en een rode lok erin.quote:
Lekker kort, lekker pittigquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je praat als een dikkig vrouwtje met donker haar in stekeltjes geknipt en een rode lok erin.
Kusjequote:
*hangtieten in gezicht van rois drukken doet*quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]Niet met beeld dat ik nu heb gekregen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
*hangtieten in gezicht van rois drukken doet*
Ik ga op je zitten hoorquote:
* Leafeon672 eet rois' papegaai opquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
* Leafeon672 eet rois' papegaai op.
Een pittige 26000kh/s en bijna geen stroom verbruik.quote:Op maandag 21 april 2014 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe veel mhash heb je dan
Dat is ruim 0,01btc per dag
Ach miskoop, het is nu alweer 80.quote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Gepanicsellt op 40kquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:19 schreef curantis het volgende:
Gaat weer hard met BC. De verkeerde kant op.
Ik heb een buy order gezet op 699quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Nattekat het volgende:
WC
Wat voor eikel koopt telkens alle buyorders op
Ik doe nu aan een buy high sell lowquote:
Zoals het hoort dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe nu aan een buy high sell low
1320 -> 1020
1111 -> 900 van nu.
quote:
WC gaat OLY achternaquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:40 schreef roislecxe het volgende:
Gaan er vandaag nog coins moon of is het allemaal rode cijfers?
Spatie 2.0quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WC gaat OLY achterna
Ik ga nog eens 0.5btc erin steken op het dieptepunt
Ik ga spatie achterna
WC wordt omlaag gedrukt door een multipool, zodra POW stopt gaat ie vast wel moon met zo'n volumequote:
En wanneer gaat dat in?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WC wordt omlaag gedrukt door een multipool, zodra POW stopt gaat ie vast wel moon met zo'n volume
1,5 dag volgens mijn raadgever die ervoor zorgde dat ik op 1320 instaptequote:
Hetzelfde ja. Ik zit echt te twijfelen om vanavond alles erin te pompen wat ik hebquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef roislecxe het volgende:
Heeft WC dezelfde opzet als BC of is het gewoon ook een coin met een kleurtje als naam?
Anders wil ik best kopen als het ook naar de 50k of hoger kan oplopen
BC begon ook zo laag als WC nu...
Whitecoin is gewoon een kloon van Blackcoin. Zou eerder voor Blackcoin kiezen dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef roislecxe het volgende:
Heeft WC dezelfde opzet als BC of is het gewoon ook een coin met een kleurtje als naam?
Anders wil ik best kopen als het ook naar de 50k of hoger kan oplopen
BC begon ook zo laag als WC nu...
Maar die staat al heel hoog. als WC los gaat, kan het flink hard gaan hebben we gezienquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:54 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Whitecoin is gewoon een kloon van Blackcoin. Zou eerder voor Blackcoin kiezen dan.
Alles in 1x is zo saai. Kun je gelijk nergens anders meer op anticiperen als er iets gebeurtquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hetzelfde ja. Ik zit echt te twijfelen om vanavond alles erin te pompen wat ik heb
Ach, kan ik minder verliezen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alles in 1x is zo saai. Kun je gelijk nergens anders meer op anticiperen als er iets gebeurt
Deze coin is hetzelfde als BC, en wordt kunstmatig laag gehouden. Als ie 5x zo veel waard wordt en ik zit er met 0.25btc in...quote:
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze coin is hetzelfde als BC, en wordt kunstmatig laag gehouden. Als ie 5x zo veel waard wordt en ik zit er met 0.25btc in...
Eerst nog uit AUR
It wasn't me! Ik schreef nog dat deze dump al paar dagen bezig was en nog verder zou zakken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1,5 dag volgens mijn raadgever die ervoor zorgde dat ik op 1320 instapte
Ik was het ook niet, toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
It wasn't me! Ik schreef nog dat deze dump al paar dagen bezig was en nog verder zou zakken.
Had echter niet verwacht dat ie onder de 10 zou duiken zo snel.
Heb zelf de fout gemaakt om een buyorder op 10.1 niet te cancelen. Had moeten inzien dat de dump nog niet over is.
1,5 dag inderdaad nog, kans is reëel dat men vooruitlopend op een te verwachten stijging morgen alweer begint te kopen, maar tot die tijd blijf ik heef stilletjes zitten......
Het verschil tussen BC en WC vind ik alles rond WC veel vager is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:08 schreef brombeer_ het volgende:
Toch zou ik mijn geld eerder op Blackcoin zetten. iig voor de lange termijn.
quote:BULLish: I just selll my bc at 0.0003000 after 1 minute it went 0.00040000
BULLish: I want to cry really hard.
Mwa WC probeert gewoon mee te liften op het succes van BC. Misschien dat het lukt maar ik verwacht er zelf niet veel van. BC komt met allemaal initiatieven vanuit de community terwijl er bij WC helemaal niks gebeurd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het verschil tussen BC en WC vind ik alles rond WC veel vager is.
Het developersteam van BC is erg actief op bitcointalk en reddit, van WC hoor je nauwelijks iets vanuit de ontwikkelaars. Zeker tijdens deze dump zouden ze veel actiever moeten zijn richting de holders, kijk naar de threads op bitcointalk....die van BC staat vol met ideeën voor de toekomst, bij WC wordt uitsluitend over de koers gepraat.
De dump van BC van vandaag was een mooi staaltje van pump en dump...fascinerend om te volgend via het orderbook.
Duikt straks wel weer onder de 1000. Is even een klein pompje nu. En als hij onder de 1000 zit, dan kan hij maar beter wel mijn buy orders gaan aantikken, in plaats van net daarboven weer omhoog gaanquote:
Ik heb een 0,14btc buy op 800quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duikt straks wel weer onder de 1000. Is even een klein pompje nu. En als hij onder de 1000 zit, dan kan hij maar beter wel mijn buy orders gaan aantikken, in plaats van net daarboven weer omhoog gaan.
Mintpal staat niet eens in het overzichtquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:07 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Welles.![]()
https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/bcbtc
Bijna alles staat aan de hoge kant. Dope is dat rijtje is de ergste denk, schommelt normaal rond de 150quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu in Dope, welke hard onderuit is gegaan
Ik zit nu in EMC2, welke hard onderuit is gegaan
Ik zit nu in AUR, welke na mijn eerste sell hard onderuit is gegaan
Ik raak een beetje zwaar ontmoedigd
Ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:59 schreef edraket31 het volgende:
Ik zit te wachten op de volgende dump op WC, weer een klein ritje maken
Goed idee. Die springt elke paar dagen wel een keer naar de 1000quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook.
Ondertussen wel wat HIRO gekocht. Dat wordt binnenkort vast wel weer een keer gepumpt.
FLT staat ook vrij laag nu. Die zie ik de komende dagen ook wel weer wat stijgenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:49 schreef roislecxe het volgende:
SPA staat ook erg laag trouwens hmmm...
Ik koop elk muntje tussen de 0.02 en 0.05btc in en in principe gaat de sellorder op ca 10 a 20% hoger.quote:
Mja, ik heb een tradebudget van in totaal 0,005 BTC vandaag. Wel al ruim 10% winst via UTC en EMC2 trouwensquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik koop elk muntje tussen de 0.02 en 0.05btc in en in principe gaat de sellorder op ca 10 a 20% hoger.
Afgezien van de Tak die ik gister kocht, die moet naar 250![]()
Gaat vast lukken!
FLT stond weken tussen de 100 en 200 voor het ging stijgen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
FLT staat ook vrij laag nu. Die zie ik de komende dagen ook wel weer wat stijgen.
Gewoon op het gemakje opbouwen en bezig zijn toch. Met onze beide volumes worden we er toch niet rijk vanquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb een tradebudget van in totaal 0,005 BTC vandaag. Wel al ruim 10% winst via UTC en EMC2 trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon op het gemakje opbouwen en bezig zijn toch. Met onze beide volumes worden we er toch niet rijk vanJa, precies. Ik heb ooit in totaal 100 euro uitgegeven voor iets van 0,185 BTC en heb nu iets van 0,32 dat nog steeds iets van 100 euro waard isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik wilde toen wel winst nemen, maar tijdens het uitvoeren van de sell order gebeurde er ineens te veel.
Wat dat betreft heeft Poloniex wel een in theorie leuk systeem: een stop-limit. Ik heb me even ingelezen en daarmee kun je instellen dat als een coin onder een bepaalde waarde komt, je automatisch een buy- of sell order kunt zetten, zodat je je verlies kan beperken.
Dat is wel ideaal eigenlijk zo'n systeem. Maar ik heb ook een beetje daar rondgekeken en ik vind het toch allemaal een beetje net-niet. Veel coins met amper volume, de opzet vind ik niet zo handig enzo. Ik hou het wel gewoon bij Mintpal voorlopigquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb ooit in totaal 100 euro uitgegeven voor iets van 0,185 BTC en heb nu iets van 0,32 dat nog steeds iets van 100 euro waard is.
En ik wilde toen wel winst nemen, maar tijdens het uitvoeren van de sell order gebeurde er ineens te veel.
Wat dat betreft heeft Poloniex wel een in theorie leuk systeem: een stop-limit. Ik heb me even ingelezen en daarmee kun je instellen dat als een coin onder een bepaalde waarde komt, je automatisch een buy- of sell order kunt zetten, zodat je je verlies kan beperken.
Ik gebruik Poloniex vooral voor arbitrage. Als ik een munt koop op Mintpal en die stort daar ineens in, is er vaak nog net genoeg tijd om die munt naar Poloniex te gooien en daar met lichte winst of in ieder geval zonder verlies te verkopenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal eigenlijk zo'n systeem. Maar ik heb ook een beetje daar rondgekeken en ik vind het toch allemaal een beetje net-niet. Veel coins met amper volume, de opzet vind ik niet zo handig enzo. Ik hou het wel gewoon bij Mintpal voorlopig
Mja ik heb daar nog nooit gebruik van gemaaktquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik Poloniex vooral voor arbitrage. Als ik een munt koop op Mintpal en die stort daar ineens in, is er vaak nog net genoeg tijd om die munt naar Poloniex te gooien en daar met lichte winst of in ieder geval zonder verlies te verkopen.
Je kan er nu al met winst uit, volgens mijquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb er net 50 gekocht, vol op de gok
Zal me benieuwen
Oh zat niet op te letten, inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan er nu al met winst uit, volgens mij.
Het steeg 30% in waarde of zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh zat niet op te letten, inderdaad
Uitgestapt, maar had wel meer winst kunnen zijn![]()
Ook met een reden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef edraket31 het volgende:
Ik probeer karmacoin bij te kopen, hooggespannen verwachtingen voor komende dagen
Ik denk dat ie nog een grapje maakt.quote:
Ik zie ze vooral vechten om de coin zelf op bitcointalkquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:23 schreef edraket31 het volgende:
Heb me ingelezen in Karmacoin en het verhaal erachter sprak me aan in de zin dat er over nagedacht is.
Team van developers is goed aanwezig op bitcointalk, in de thread zitten een aantal serieuze posters die het er allemaal over eens zijn dat er een flinke stijging aankomt.
Daarnaast ook nog de info dat er vanavond nog een interessant persbericht komt.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie ze vooral vechten om de coin zelf op bitcointalk
Geen investering in waard dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Sands het volgende:
[..]
De originele devs tegen de nieuwe devs. https://bitcointalk.org/index.php?topic=447657.5040
Tips.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef µ het volgende:
Hmm wilde er net wat geld in donderen. Andere tips?
AURquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef µ het volgende:
Hmm wilde er net wat geld in donderen. Andere tips?
Jijquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:06 schreef roislecxe het volgende:
Er gebeurt niks. Ik heb wat ik heb, en ik ga wel even een film kijken ofzo.
Wordt tijd dat BTC weer eens een schopje omhoog krijgt zodat mn PPC en NMC domme miskopen loskomen. Wie koopt nou die aan de BTCkoers gekoppelde munten gvd...
https://bitcointalk.org/i(...)sg5528203#msg5528203quote:April 21st, a huge hidden block was found during block checking on early block. The new operation team delivered an emergency announcement that noted potential unusual trading risk. The operator communicated with MintPal and Ecoinfound immediately, asked for suspending of POC trading, in order to protect the interest of investors and miners. After hours of discussion within management team, a relative better plan on protecting interest of investors and miners was made at 8:00 o’clock. Investors and miners were noticed through online communication groups to withdraw wallet, screenshot and backup wallet documents as certificate of cashing benefit in future and the management team left 12 hours for as much as possible investors and miners to complete this task. An announcement described the whole story of this event was made at 22:00 o’clock...
o.a. http://guldencoin.miners-pool.com/quote:We got hacked!Like some other Pools
Watch here:
https://bitcointalk.org/i(...)sg6343245#msg6343245
We Will come back asap
Give us a few Time
We are so Sorry!!!
Miners-Pool.com
Beter...quote:Op woensdag 23 april 2014 01:06 schreef roislecxe het volgende:
Mintpal beleefde weer een behoorlijk rode dag vandaag. Hopelijk wordt het morgen wat groener allemaal.
WC moet even omhoog. Kan nu wel met winst verkopen, maar ik zie hem ook niet snel goedkoper worden om meer bij te kopen.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:53 schreef edraket31 het volgende:
WC is goed blijven liggen zeg!
Ik heb nog wat kooporders uitstaan (laag in 10) maar t lijkt alsof t dumpen gestopt is........voorlopig......
Leuk, ik ookquote:Op woensdag 23 april 2014 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
WC moet even omhoog. Kan nu wel met winst verkopen, maar ik zie hem ook niet snel goedkoper worden om meer bij te kopen.
Perfecte sellorderquote:Op woensdag 23 april 2014 13:40 schreef smiths het volgende:
Endlich ben ik van een deel van mijn GRS af, had ze te duur gekocht. Nu met een klein beetje winst eruit kunnen gaan. In een pump gisteren is deze naar de 913 gegaan. Mijn sellorder is helemaal gevuld.
2014-04-22 22:02:47 SELL 0.00000913 10163.19411375 0.09278996 0.00013918 0.09265078
2014-04-22 22:02:41 SELL 0.00000913 3207.77765607 0.02928701 0.00004393 0.02924308
2014-04-22 22:01:55 SELL 0.00000765 9053.20855318 0.06925705 0.00010389 0.06915316
2014-04-22 22:01:54 SELL 0.00000765 946.79144682 0.00724295 0.00001086 0.00723209
Je bent zelf een beetje tam.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:39 schreef DaMart het volgende:
Het is een beetje tam allemaal op Mintpal vandaag.
Ik heb die coins zo een 11 dagen moeten holden. Ik dacht hun algo is beter dan x11 dit word wel wat. Maar nee dus..quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hee je hebt weer een abo, gaje v oor de 3000 posts in 24uur?
Oh dan kan het dus nog net.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
die heb ik al 1.5 week joh, loopt vrijdag af.
Tja, ik heb ook een coin veel te hoog gekocht, die hold ik al sinds 8 aprilquote:Op woensdag 23 april 2014 13:50 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb die coins zo een 11 dagen moeten holden. Ik dacht hun algo is beter dan x11 dit word wel wat. Maar nee dus..
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]moet zo weer naar het hospitaal (voor niks eigenlijk, schiet er toch geen ene ruk mee op
)
op hoeveel heb je gekocht?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:03 schreef roislecxe het volgende:
Wie jaagt Tak even naar de 250?
Alvast bedankt.
24quote:
Dan mag er een beste pump komen kijkende naar de depth chart. om op 90 te komen heb je al 17,6btc nodig.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
24
Maar ik wil ook wel eens een megastijging meemakenDus een idiote sellorder gezet.
Via Twitter las ik vanochtend iets over een geplande pump op Mintpal voor vanavond. Ik heb alleen geen idee welke coin dat gaat worden. Maar wie weet heb je gelukquote:Op woensdag 23 april 2014 14:03 schreef roislecxe het volgende:
Wie jaagt Tak even naar de 250?
Alvast bedankt.
In OLY werd ook vanuit het niks 50 btc geramdquote:Op woensdag 23 april 2014 14:07 schreef smiths het volgende:
[..]
Dan mag er een beste pump komen kijkende naar de depth chart. om op 90 te komen heb je al 17,6btc nodig.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 april 2014 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via Twitter las ik vanochtend iets over een geplande pump op Mintpal voor vanavond. Ik heb alleen geen idee welke coin dat gaat worden. Maar wie weet heb je geluk.
Ik hoop op MYR of EMC2, daar heb ik op het moment nog verlies mee (als ik ze nu zou verkopen).quote:Op woensdag 23 april 2014 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via Twitter las ik vanochtend iets over een geplande pump op Mintpal voor vanavond. Ik heb alleen geen idee welke coin dat gaat worden. Maar wie weet heb je geluk.
PLC zou gruwelijk welkom zijn, die hold ik dus al sinds 8 april. Ingekocht rond de 4000quote:Op woensdag 23 april 2014 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders mag het ook COMM, FLT, HIRO of WC zijn.
MYR heb ik ook nog, op 755 gekocht...quote:Op woensdag 23 april 2014 14:08 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik hoop op MYR of EMC2, daar heb ik op het moment nog verlies mee (als ik ze nu zou verkopen).
Wel interessant dit. Das om 23.00uur?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:16 schreef DaMart het volgende:
Hier las ik het trouwens. Vanavond dat Twitteraccount maar een beetje in de gaten houden om te zien of er meer informatie wordt prijsgegeven.
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 23 april 2014 14:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wel interessant dit. Das om 23.00uur?
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:20 schreef roislecxe het volgende:
Bigger then the OLYpump, dat betekent 1000% up![]()
Even m'n Tak sellorder verplaatsen naar 1000
Zodra ik af ben van m'n domme PPC en NMC gooi ik ook een groot deel naar Mintpal in ieder gevalquote:Op woensdag 23 april 2014 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik zit te twijfelen of ik niet nog wat extra BTC naar Mintpal moet gooien. Ben even wat aan het HODL'en en heb weinig over voor nieuwe trades.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |