Nouja ik ga waarschijnlijk een biertje drinken met een andere Nederlander hier, telt dat ook?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef OllieWilliams het volgende:
Man man man jullie pakken toch ook wel een feestje mee mag ik hopen
Ja, wij ook. Maar het idee achter feedbackfruit is dat de docent onderdeel wordt van dat gedoe. Die kan ook vragen beantwoorden, of vinkjes bij goede antwoorden zetten, weet je zeker dat het goed is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij doen vragen stellen en bestanden delen vaak gewoon op facebookgroepen per vak.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Chemiu het volgende:
Ik word denk ik een beetje een nep-bèta, heb een promotieplaats geaccepteerd in de biochemie.
Die zijn vaak ook lid daarquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Maar het idee achter feedbackfruit is dat de docent onderdeel wordt van dat gedoe. Die kan ook vragen beantwoorden, of vinkjes bij goede antwoorden zetten, weet je zeker dat het goed is.
Waar hang jij uit dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:40 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Nouja ik ga waarschijnlijk een biertje drinken met een andere Nederlander hier, telt dat ook?
Wij hebben één groep voor de hele cohort, niet een groep per vak. En daar wordt soms ook gebitcht op docenten die falen, dus ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Docenten zijn bijna altijd ook gewoon toffe mensen die van leuke dingen houden hoor
Die man van instrumentation & signals of hoe dat vak ook heet is wel een baas trouwensquote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef MrStalin het volgende:
[..]
lekker bezig
ik zat er vanmiddag ook, dus ik heb gewoon met jou in een zaal gezeten![]()
Sowieso toetsen op blackboardquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef Rezania het volgende:
Toetsen op BB die niet gelijk het goede antwoord laten zien.De variabelen worden toch random gekozen.
Ik moest een keer een maand wachten op cijfers van een meerkeuzetoets die door een computer werd nagekeken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:02 schreef OllieWilliams het volgende:
nog geen enkel cijfer terug, zelfs niet van een toets die voor 95% digitaal was waar je enkel het antwoord in moest vullen die ik 2,5 week geleden had
Gelukkig gaat het spul toch altijd in kokend waterquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef Rezania het volgende:
Moest trouwens voor een practicum wat theeblaadjes direct uit een theezakje op twee schaaltjes met voedingsbodem gooien. Ging vanmiddag even kijken of er al wat was te zien. Één plaat zat vol bacteriekolonies en de andere plaat zat vol schimmel.![]()
![]()
Ja, klopt. Maar nu wil ik ook chips, koekjes, kaas, etc. gaan onderzoeken. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het spul toch altijd in kokend water
Nee, nog steeds niet. Moet de resultaten van een herkansing nog krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |