Stop met roken, worden de meesten ook dik van.quote:Op maandag 21 april 2014 18:57 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ik kan wel eten, maar het is moeilijk om steeds MEER te eten.
Ik eet veel meer dan een gemiddeld persoon doet
Lang weg geweest, ik had betere herinneringen dan dit.quote:Op maandag 21 april 2014 18:55 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Een ekte FOK!er jij, ben benieuwd naar je toekomst op FOK! als je je nu al vernederd voelt
Dat zeggen ze allemaal, terwijl ze maar iets van 2000kcal binnenkrijgenquote:Op maandag 21 april 2014 18:57 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Chocomel+havermoutquote:Op maandag 21 april 2014 18:43 schreef Cigarette het volgende:
Hallo
Ik probeer aan te komen door te trainen en meer te eten.
Maar het is moeilijk voor me om meer te eten dan dat ik nu al doe.
Nu zijn er dus verschillende soorten shakes die me hierbij zouden kunnen helpen.
Ik denk zelf dat weightgainer het beste voor mij zou zijn, maar waar moet ik dan op letten bij een weight gainer?
Ik zie namelijk ontelbare verschillende soorten met verschillende verhoudingen en weet niet waar ik naar moet kijken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zelf leek me deze wel geschikt: http://www.bodyenfitshop.(...)ion/mass-perfection/
Gew lange spieren zoals Ronaldoquote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef LadyOracle het volgende:
En wat is precies je doel? Je zegt aankomen, maar wil je gespierder of breder worden of ben je echt heel dun en wil je ook echt wat vet aankomen?
Hoe veel eet je dan?quote:Op maandag 21 april 2014 18:57 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Die is al wel een paar jaartjes oud die foto..quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew lange spieren zoals Ronaldo![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |