Ook hoef je niet te melden dat je een TR geplaatst hebt..quote:
yvonnequote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook hoef je niet te melden dat je een TR geplaatst hebt..
Geen remmen op dequote:
Girl, wat is jou problem???quote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook hoef je niet te melden dat je een TR geplaatst hebt..
quote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn geheugen is wat dat betreft vrij goed.
Die 'XD'quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net een Nicki Minaj hater aangepakt op Twitter. Die is nog wel even in tranen denk ik
Ik streefde naar 3 XD's, maar ik had geen karakters meer overquote:
Ik heb je 4 versies gegeven.quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik streefde naar 3 XD's, maar ik had geen karakters meer overIk moest zelfs mijn 'hahahaha' schrappen.
Ik kan er nog steeds niet tegen dat Pikachu obesitas heeft.quote:
Ja dit wordt een banquote:Op maandag 21 april 2014 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Machtsmisbruik, net Noor Korea dit.
100% anti Kim Jung LR
Moet dat al een ban worden ja? Maar je modkunsten gebruiken om nutteloos posts aante passen mag wel?quote:
ik las kankerquote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef JanCees het volgende:
Ik ben zo ongeveer nu hersteld van m'n kater.
quote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet dat al een ban worden ja? Maar je modkunsten gebruiken om nutteloos posts aante passen mag wel?
Ben je nieuw?quote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet dat al een ban worden ja? Maar je modkunsten gebruiken om nutteloos posts aante passen mag wel?
quote:
Jullie nemen me weer veel te serieusquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou ook fijn zijn als ik kanker had.
Was alleen maar beter geweest. Je krijgt nu wel een ban EINZquote:
Je vergelijkingen en aantijgingen vallen niet echt in de smaak bij sommige nee.quote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hap hapquote:Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergelijkingen en aantijgingen vallen niet echt in de smaak bij sommige nee.
Ik houd het er maar op dat je een zware dag achter de rug hebt gehad. Zo niet... stel je niet zo aan gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |