Let's promote you to General Obvious.quote:

Gohquote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hier had het Ajax van gisteren nog mee kunnen komen, wat een mager niveau
 Ben je er nu al achter? Jaren heb ik het aangezien, maar op een gegeven moment maar mee gestopt. Met voetbal heeft het allemaal niets te maken.
 Ben je er nu al achter? Jaren heb ik het aangezien, maar op een gegeven moment maar mee gestopt. Met voetbal heeft het allemaal niets te maken.

Successupporter.quote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
GohBen je er nu al achter? Jaren heb ik het aangezien, maar op een gegeven moment maar mee gestopt. Met voetbal heeft het allemaal niets te maken.

twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:22:27Jong #PSV is het beste beloftenteam in de Jupiler League dit seizoen. Doelsaldo biedt Jong #Ajax geen hoop meer. reageer retweet

Wat bedoel je?quote:Op maandag 21 april 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II v SC Cambuur, Willem II v Go Ahead Eagles, Willem II v PEC Zwolle
Heerlijk.

JAAAAAAAAAAAAAA WAAR IS DAT FEESTJE HIER IS DAT FEESTJEquote:Op maandag 21 april 2014 16:26 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:22:27Jong #PSV is het beste beloftenteam in de Jupiler League dit seizoen. Doelsaldo biedt Jong #Ajax geen hoop meer. reageer retweet

quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA WAAR IS DAT FEESTJE HIER IS DAT FEESTJE

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |