Hoe bedoel je?quote:
Dat zal vast vanzelf wel veranderen zodra je krap bij kas zit en je je huur nog moet betalen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon mijn gevoelzelfde met beleg wat ik al lang niet heb aangeraakt en niet meer weet wanneer ik het heb gekocht, Als ik het niet vertrouw gaat het gewoon weg
Dan geef ik het gewoon aan de hond.quote:Op maandag 21 april 2014 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon mijn gevoelzelfde met beleg wat ik al lang niet heb aangeraakt en niet meer weet wanneer ik het heb gekocht, Als ik het niet vertrouw gaat het gewoon weg
Topic gezien. Jij deed dan ook koala kortaf tegen haar.quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Eentje was ik mee uit geweest, 2x. Daarna best hard afgewezen. Nouja kut dan.
Laatst wel een tijd met een meisje geskyped en alles, maar op de een of andere manier wist ze steeds alles af te blazen. Dus toen heb ik haar maar verteld dat ze op kon donderen. That's it. Daar is nog ergens een KLB topique over.
oh oke, dan snap ik het welquote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
te moeilijk, geen zin meer, volgend jaar nog stufi als ik hbo ga doen, wil uit huis.
Hana dat denk ik ook wel ja. Het wordt regelmatig aangevuld dus dan kijk je er ook niet zo nauw naar.quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal vast wel veranderen zodra je krap bij kas zit en je je huur nog moet betalen.
Van m'n hond?quote:
quote:
Bedankt voor het antwoord.quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
te moeilijk, geen zin meer, volgend jaar nog stufi als ik hbo ga doen, wil uit huis.
Ik zei toch, ik had het zo helemaal gehad met haar. Het interesseerde me pakweg niet meer of ze kwam of niet. Kijk ik heb er zoveel tijd ingestoken dat ik heus wel op kom dagen als ze nog af wil spreken, maar verder steek ik er geen moeite meer in.quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Topic gezien. Jij deed dan ook koala kortaf tegen haar.
ja, is gewoon handiger. Wat ga jij na middelbare doen?quote:
Geen probleem.quote:
Wat een leukerd.quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik maakte gister deze foto van mijn hond. Geen dank verder. Ik deel maar wat graag foto's als ik eigenlijk zou moeten leren.
[ afbeelding ]
Keine Ahnungquote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, is gewoon handiger. Wat ga jij na middelbare doen?
Maar je hebt nog een jaar toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |