Hoezo is die kut.quote:Op maandag 21 april 2014 14:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet dat je lelijk bent oid. Je algemene manier van leven is gewoon kut.![]()
Inb4 wiskunde![]()
en alles. Dat weet ik nu wel.
Top man. Ga nu maar weer buiten spelen, dan ga ik weer trainen voor het NK integreren.quote:Op maandag 21 april 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Amoebaveel autistischer kan je het ook niet krijgen
meeee eensquote:Op maandag 21 april 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Amoebaveel autistischer kan je het ook niet krijgen
echt hequote:Op maandag 21 april 2014 14:55 schreef tetouaribo het volgende:
TT die nimma heet met een brug uit arnhem? Het lef.
Kom haten Snow.quote:Op maandag 21 april 2014 14:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook niet, je zou maar een beta fggt zijn
Niet bovenmodaal verdienen en toch maar 30 uur hoeven te werken.quote:
NOg beter jaquote:
Beter gewoon eigen bedrijf startenquote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet bovenmodaal verdienen en toch maar 30 uur hoeven te werken.
Goed, tenzij je een accountancy studie doet en bakken met geld binnen sleept. Maar die baan maakt of verneukt je leven.
Ik geef geen neuk om hoeveel ik later ga verdienen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goed, tenzij je een accountancy studie doet en bakken met geld binnen sleept. Maar die baan maakt of verneukt je leven.
blij zijn met 60kquote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef Amoeba het volgende:
Dat heb je altijd. Zeker tijdens het WK.quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef xcachet het volgende:
Ik word zo ziek van mensen die nog over dat voetbal van gisteren lopen te zeiken.
Vooral die personen die nooit een woord over voetbal spreken.
Schijt ziek word je ervan.quote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat heb je altijd. Zeker tijdens het WK.
gadverquote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Snowbells het volgende:
Kut. Yoghurt gegeten die een week over datum was
quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
beta mensen die gewoon loonslaaf zijn onder de mensen die wel met mensen om kunnen gaan
quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Snowbells het volgende:
Nu krijg je ebolaquote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Snowbells het volgende:
quote:Pec Zwolle is goooooeeeedddd!!!!!!! Ajax nnnniiiiiieeeeettttt. Ga straks naar huis en hoop de bussen niet oooook nog op de terugweg te zien
Nee, het rook ook niet zuur ofzo. Smaakte gewoon hetzelfdequote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
gadverhad je dat niet gelijk door?
Alsof Snow smaak heeft.quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
gadverhad je dat niet gelijk door?
uh jaquote:
Oh dan zal het wel meevallen tochquote:Op maandag 21 april 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, het rook ook niet zuur ofzo. Smaakte gewoon hetzelfde
ook goedquote:
ik moet leren dus jaquote:Op maandag 21 april 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ook goed
wat doe jij opeens hier, niet eens gelokt door toto!
oh ja ik ken hetquote:
nee, thinking about youquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |