abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:47:15 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6282354
Ik vind Steve Ballmer niet zo aardig overkomen.. gevaarlijke man volgens mij, net als zijn bedrijf, wat zolangzamerhand gevaarlijk veel invloed heeft in de wereld....
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:53:29 #2
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6282471
zou het gevaarlijk zijn dat ik dit gepost heb hier.. ?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6282475
De enige sympatieke CEO's die ik ooit gezien heb waren Ben en Jerry, de ijsco-hippies.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_6282476
mezelf
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6282486
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zou het gevaarlijk zijn dat ik dit gepost heb hier.. ?
Alleen als je MS Windows draait
pi_6282487
En de baas van Virgin, Richard Branson komt ook sympathiek over.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:55:23 #7
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_6282499
Groeninck van de ABN
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:56:01 #8
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6282507
Wat betreft Steve Ballmer moet ik je wel gelijk geven. Die spoort niet helemaal. Op en top zakenman, maar hij gaat absoluut over lijken.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6282562
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind Steve Ballmer niet zo aardig overkomen.. gevaarlijke man volgens mij, net als zijn bedrijf, wat zolangzamerhand gevaarlijk veel invloed heeft in de wereld....
[afbeelding]
Denk dat je wel anders piept als je paycheck door die man geregeld wordt. Dikke salarissen, nog dikkere leasecontracten, vette feestjes etc. etc. En 1000en secundaire arbeidsvoorwaarden....

Ja, je moet werken, maar dat moet je bij elke baas..... Dan maar werken met een dikke beloning.

[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 14-10-2002 22:00]

pi_6282576
De huidige CEO van TNT postgroup is ook een goede vent.

Peter Bakker heet hij volgens mij. Stond een stuk over hem in de Elsevier van vorige week. Hij is helemaal fan van autosport maar sponsort geen Formule 1. In plaats daarvan laar hij TNT de Verenigde Naties helpen met hun logistiek en vervoer, iets waar TNT beter in is dan de VN. Vind ik wel nobeler dan je eigen hobby...

pi_6282606
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:59 schreef _Mikkel_ het volgende:
De huidige CEO van TNT postgroup is ook een goede vent.

Peter Bakker heet hij volgens mij. Stond een stuk over hem in de Elsevier van vorige week. Hij is helemaal fan van autosport maar sponsort geen Formule 1. In plaats daarvan laar hij TNT de Verenigde Naties helpen met hun logistiek en vervoer, iets waar TNT beter in is dan de VN. Vind ik wel nobeler dan je eigen hobby...

Heette dit topic niet:
Wat vind jij de minst symphatieke CEO
pi_6282686
George W. Bush ???

maandag 14 oktober 2002 @ 22:08:05 #13
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_6282738
quote:
Monkeyboy? Ach kom op, da's best een leuke vent. Doet dansjes en zo, zet zichzelf goed in de zeik, en durft in tegenstelling tot zijn voorganger nog eens toe te geven dat MS het ook wel eens goed mis kan hebben.

Nee dan Steve Jobs van Apple, dat is pas een zakkenwasser. Apple is minstens twee keer zo zeikerig over intellectual property als Microsoft, alleen kan het gelukkig maar weinig mensen wat boeien, want ja, wat is Apple nou? Dat semi-arty geneuzel van vorm over funktie van hem en het gekonkel over PowerPC benchmarks komen me ook vierkant de neus uit. Of Larry Ellison van Oracle, ook zo'n jaloerse azijnpisser. Net als Scott McNealy van Sun. Jongens, begin eerst eens met goed concurrerend spul te leveren.

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_6282828
Euhmm, Doug Dunn schijnt een eikel te zijn.
maar wel allemaal aandelen ASML kopen he!!
  maandag 14 oktober 2002 @ 22:46:03 #15
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_6283554
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:56 schreef MSXUser het volgende:
Wat betreft Steve Ballmer moet ik je wel gelijk geven. Die spoort niet helemaal. Op en top zakenman, maar hij gaat absoluut over lijken.
Maar dat moet ook in die business, issie daardoor dan de minst sympathieke?
yankee charlie dinges
pi_6283627
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 22:08 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Monkeyboy? Ach kom op, da's best een leuke vent. Doet dansjes en zo, zet zichzelf goed in de zeik, en durft in tegenstelling tot zijn voorganger nog eens toe te geven dat MS het ook wel eens goed mis kan hebben.

Nee dan Steve Jobs van Apple, dat is pas een zakkenwasser. Apple is minstens twee keer zo zeikerig over intellectual property als Microsoft, alleen kan het gelukkig maar weinig mensen wat boeien, want ja, wat is Apple nou? Dat semi-arty geneuzel van vorm over funktie van hem en het gekonkel over PowerPC benchmarks komen me ook vierkant de neus uit. Of Larry Ellison van Oracle, ook zo'n jaloerse azijnpisser. Net als Scott McNealy van Sun. Jongens, begin eerst eens met goed concurrerend spul te leveren.

AMEN to that.
-
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:13:43 #18
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_6300001
quote:
[afbeelding]
hij is een beetje druk, verder is'ie wel leuk!
fake a dream
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 23:28:32 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6303143
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:13 schreef Kimmie het volgende:

[..]

hij is een beetje druk, verder is'ie wel leuk!

Hij is wel spraakmakend met zijn tirades, die kun je grappig vinden, nieuwe vorm van psychologie ... al vind ik het lastig hoogte te krijgen van die man en voor iemand met zo'n invloed lijkt hij vrij radicaal..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6309043
Balmer is ook niet zo onsympathiek. Het bedrijf dat hij runt is onsympathiek, maar was dat al voor zijn aantreden.
pi_6311895
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Hij is wel spraakmakend met zijn tirades, die kun je grappig vinden, nieuwe vorm van psychologie ... al vind ik het lastig hoogte te krijgen van die man en voor iemand met zo'n invloed lijkt hij vrij radicaal..

ach ik vind die invloed niet eens zo vervelend
fake a dream
pi_6351519
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 22:08 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens.

Wie weet er trouwens meer over Jack Welch ex-CEO van General Electric, nu met pensioen

Z'n exorbitante *platina* pensioen met diamanten (ettelijke miljarden + gebruik bedrijfsjet, etc, etc.) vind ik uiterst onsympatiek

Voor de rest zegt die gast me niet veel eigenlijk.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 13:30:10 #23
545 dop
:copyright: dop
pi_6362912
als eerste 1 die ik erg waardeer

Fred M.J. Böttcher van Van Der Moolen

slechte ceo's ?
dat is z'n berg dat ik er niet eens de moeite voor neem om er aan te beginnen

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')