quote:Alleen als je MS Windows draait
Op maandag 14 oktober 2002 21:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zou het gevaarlijk zijn dat ik dit gepost heb hier.. ?![]()
![]()
quote:Denk dat je wel anders piept als je paycheck door die man geregeld wordt. Dikke salarissen, nog dikkere leasecontracten, vette feestjes etc. etc. En 1000en secundaire arbeidsvoorwaarden....
Op maandag 14 oktober 2002 21:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind Steve Ballmer niet zo aardig overkomen.. gevaarlijke man volgens mij, net als zijn bedrijf, wat zolangzamerhand gevaarlijk veel invloed heeft in de wereld....
[afbeelding]
Ja, je moet werken, maar dat moet je bij elke baas..... Dan maar werken met een dikke beloning.
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 14-10-2002 22:00]
Peter Bakker heet hij volgens mij. Stond een stuk over hem in de Elsevier van vorige week. Hij is helemaal fan van autosport maar sponsort geen Formule 1. In plaats daarvan laar hij TNT de Verenigde Naties helpen met hun logistiek en vervoer, iets waar TNT beter in is dan de VN. Vind ik wel nobeler dan je eigen hobby...
quote:Heette dit topic niet:
Op maandag 14 oktober 2002 21:59 schreef _Mikkel_ het volgende:
De huidige CEO van TNT postgroup is ook een goede vent.Peter Bakker heet hij volgens mij. Stond een stuk over hem in de Elsevier van vorige week. Hij is helemaal fan van autosport maar sponsort geen Formule 1. In plaats daarvan laar hij TNT de Verenigde Naties helpen met hun logistiek en vervoer, iets waar TNT beter in is dan de VN. Vind ik wel nobeler dan je eigen hobby...
quote:Monkeyboy? Ach kom op, da's best een leuke vent. Doet dansjes en zo, zet zichzelf goed in de zeik, en durft in tegenstelling tot zijn voorganger nog eens toe te geven dat MS het ook wel eens goed mis kan hebben.
Ik vind Steve Ballmer niet zo aardig overkomen.. gevaarlijke man volgens mij, net als zijn bedrijf, wat zolangzamerhand gevaarlijk veel invloed heeft in de wereld....
Nee dan Steve Jobs van Apple, dat is pas een zakkenwasser. Apple is minstens twee keer zo zeikerig over intellectual property als Microsoft, alleen kan het gelukkig maar weinig mensen wat boeien, want ja, wat is Apple nou? Dat semi-arty geneuzel van vorm over funktie van hem en het gekonkel over PowerPC benchmarks komen me ook vierkant de neus uit. Of Larry Ellison van Oracle, ook zo'n jaloerse azijnpisser. Net als Scott McNealy van Sun. Jongens, begin eerst eens met goed concurrerend spul te leveren.
quote:Maar dat moet ook in die business, issie daardoor dan de minst sympathieke?
Op maandag 14 oktober 2002 21:56 schreef MSXUser het volgende:
Wat betreft Steve Ballmer moet ik je wel gelijk geven. Die spoort niet helemaal. Op en top zakenman, maar hij gaat absoluut over lijken.
quote:AMEN to that.
Op maandag 14 oktober 2002 22:08 schreef Vibromass het volgende:[..]
Monkeyboy? Ach kom op, da's best een leuke vent. Doet dansjes en zo, zet zichzelf goed in de zeik, en durft in tegenstelling tot zijn voorganger nog eens toe te geven dat MS het ook wel eens goed mis kan hebben.
Nee dan Steve Jobs van Apple, dat is pas een zakkenwasser. Apple is minstens twee keer zo zeikerig over intellectual property als Microsoft, alleen kan het gelukkig maar weinig mensen wat boeien, want ja, wat is Apple nou? Dat semi-arty geneuzel van vorm over funktie van hem en het gekonkel over PowerPC benchmarks komen me ook vierkant de neus uit. Of Larry Ellison van Oracle, ook zo'n jaloerse azijnpisser. Net als Scott McNealy van Sun. Jongens, begin eerst eens met goed concurrerend spul te leveren.
quote:hij is een beetje druk, verder is'ie wel leuk!
[afbeelding]
quote:Hij is wel spraakmakend met zijn tirades, die kun je grappig vinden, nieuwe vorm van psychologie
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:13 schreef Kimmie het volgende:[..]
hij is een beetje druk, verder is'ie wel leuk!
quote:ach ik vind die invloed niet eens zo vervelend
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hij is wel spraakmakend met zijn tirades, die kun je grappig vinden, nieuwe vorm van psychologie
... al vind ik het lastig hoogte te krijgen van die man en voor iemand met zo'n invloed lijkt hij vrij radicaal..
quote:Daar ben ik het volledig mee eens.
Op maandag 14 oktober 2002 22:08 schreef Vibromass het volgende:[..]
Monkeyboy? Ach kom op, da's best een leuke vent. Doet dansjes en zo, zet zichzelf goed in de zeik, en durft in tegenstelling tot zijn voorganger nog eens toe te geven dat MS het ook wel eens goed mis kan hebben.
Wie weet er trouwens meer over Jack Welch ex-CEO van General Electric, nu met pensioen
Z'n exorbitante *platina* pensioen met diamanten (ettelijke miljarden + gebruik bedrijfsjet, etc, etc.) vind ik uiterst onsympatiek
Voor de rest zegt die gast me niet veel eigenlijk.
Fred M.J. Böttcher van Van Der Moolen
slechte ceo's ?
dat is z'n berg dat ik er niet eens de moeite voor neem om er aan te beginnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |