Krijgen allemaal een nieuw baasje, onder andere bij familie. Zijn al velen die graag een kitten willen hebben, zoveel dat ik dus veel mensen moet teleurstellen.quote:
Klinkt goed en zoals het hoort allemaal! Spannend!quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Het voelt een klein beetje nat op het poezendekentje dat in de doos ligt. Zoë begint een beetje onrustig te worden, mauwen als ze me ziet en ze durft volgens mij niet meer op haar kont te zitten. Zit telkens een soort van gehurkt met haar kont een beetje omhoog. En als ze wil liggen is ze telkens aan het draaien.
Kan niet lang meer duren denk ik.
Inderdaad. Heb meerdere poezenbevallingen meegemaakt (laatste is wel al jaren geleden) maar meestal als een poes niet meer op haar kont durft te zitten duurt het niet lang meer.quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt goed en zoals het hoort allemaal! Spannend!
Hier 'nog maar' drie nesten, maar telkens grote beebs. De enige hobbel: een stuitligging. In het fototopic vandaag nog een foto geplaatst. Lijkt me naar om mee te makenquote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Live FOK!poezenbevallingen zijn de leukste!
Aan moeder te zien kunnen er zowat alle kleurtjes uitrollen.
Wat naar van je vorige poes! Is inderdaad heel zeldzaam, ik ben inmiddels een bevalling of tien verder en heb het nooit meegemaakt. Maar mijn zwervertjes krijgen dan ook meestal kleine beebjes.
Heel naar.quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier 'nog maar' drie nesten, maar telkens grote beebs. De enige hobbel: een stuitligging. In het fototopic vandaag nog een foto geplaatst. Lijkt me naar om mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Bevallingsassistentie bieden en hier posten kan ook prima samen.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel naar.Dat is waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lang geleden
![]()
Bevallingsassistentie check! In dit topic is ervaring te vinden![]()
Ja 100% zeker want het beweegt heel erg in haar buik. Tepels steken meer uit en minder haar rondom de tepels. In de foto's die ik heb geplaatst is het ook duidelijk te zien dat ze zwanger is. Ik heb haar aanstaande vrijdag 7 weken, mocht ze vlak voordat ik haar opgehaald heb zwanger zijn geraakt dan kan het nog even duren tot ze gaat bevallen. Helaas weet haar vorige baasje niet meer wanneer ze buiten is geweest. Ze was een keer ontsnapt maar de datum kon ze me niet vertellen.quote:
Van mij mag ze nog even wachten, moet zo eerst op zoek bij de supermarkt voor een nieuwe grote doos. Doos stond in de keuken en mijn wasmachine besloot net om te gaan lekken, dus alles nat inclusief Zoë haar bevallingsdoos en Sammy zijn slaapdoosquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou ja, ook wel fijn dat ze niet begonnen is terwijl je nog 96km verderop was.![]()
Hup Zoë!
Stomme wasmachine!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef Wildervankstertje het volgende:
Van mij mag ze nog even wachten, moet zo eerst op zoek bij de supermarkt voor een nieuwe grote doos. Doos stond in de keuken en mijn wasmachine besloot net om te gaan lekken, dus alles nat inclusief Zoë haar bevallingsdoos en Sammy zijn slaapdoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |