abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139779123
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
DGVF VIta
Geweldige film die gratis te bekijken is via youtube.
Dit is de eerste film van jonge regisseur Emar de Vries en verteld over de gefrusteerde video game nerd die verliefd raakt op een meisje maar eigenlijk heeft het meisje snode plannen.
Emar verdient een doorbraak en een film met een budget. Zo als hij lowbudget op jonge leeftijd dit weet neer te zetten is gewoon geweldig en smaakt naar meer.
Ik kon het nog geen 6 minuten volhouden :') _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_139779363
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:26 schreef Zonnetje1981 het volgende:

Moet haast wel een barslechte film zijn

Piranhaconda (TV Movie 2012) - IMDb
En dan volgende week misschien;

Sharknado
  zaterdag 10 mei 2014 @ 16:16:49 #153
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_139779395
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 16:15 schreef destillegetuige het volgende:

[..]

En dan volgende week misschien;

Sharknado
Al gezien :@
Vond t aardig haha

Deel twee komt binnenkort geloof ik
pi_139779976
WOLF CREEK 2

1, ik heb zelden zon slechte film gezien het sloeg gewoon allemaal nergens op.
Het word nergens spannend en ook de gore en horror is waardeloos.

Verhaal gaat over dat er een moordenaar is (waarvan je het motief nooit krijgt, hij rijd zo een vrachtwagen kapot maar ach waar boeit het... who cares about the money) in australie en rondreizende mensen slacht....
Nou zijn er 3 ''slachttoffers'' en tja... het is gewoon zo voorspelbaar, en de moordenaar is niet eng dat er geowon niks aan in.
Plus het acteerwerk is gewoon zeer zwak, en de acties die de personages doen zijn gewoon ronduit dom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laten schieten deze film dus, geen b maar z film
  zaterdag 10 mei 2014 @ 17:27:37 #155
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_139781606
Wild Target

Wild Target (2009) - IMDb

Ik had zo'n zin in een no brainer vrouwenfilm en ik kwam deze titel tegen. Ik dacht, dit moet een goeie zijn, want alleen maar leuke hoofdrolspelers:
- Emily Blunt (goeie bitch in Devil wears Prada)
- Bill Nighy (held uit Love Actually met zn hit Christmas is all around you')
- Rupert Grint (Ronald Weasly, hiephoi!)
- Martin Freeman (heb je er nog een hobbit bij ook!)

Het verhaal wordt op IMDB goed kort samengevat: ' A hitman tries to retire but a beautiful thief may change his plans'

Maar ik wil dit dus iedereen besparen. Ik heb hem halverwege afgezet, zo saaaaaaaai! Mega saai. Niet kijken dus.

Een 3.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 17:38:46 #156
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139781936
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:27 schreef Smash-it het volgende:
Wild Target

Wild Target (2009) - IMDb

Ik had zo'n zin in een no brainer vrouwenfilm en ik kwam deze titel tegen. Ik dacht, dit moet een goeie zijn, want alleen maar leuke hoofdrolspelers:
- Emily Blunt (goeie bitch in Devil wears Prada)
- Bill Nighy (held uit Love Actually met zn hit Christmas is all around you')
- Rupert Grint (Ronald Weasly, hiephoi!)
- Martin Freeman (heb je er nog een hobbit bij ook!)

Het verhaal wordt op IMDB goed kort samengevat: ' A hitman tries to retire but a beautiful thief may change his plans'

Maar ik wil dit dus iedereen besparen. Ik heb hem halverwege afgezet, zo saaaaaaaai! Mega saai. Niet kijken dus.

Een 3.
dat is dus ook geen echte vrouwenfilm :D vond hem destijds wel vermakelijk, geen topper maar ook niet saai of slecht.

FDR: American Badass! (2012) - IMDb

President Roosevelt wordt gebeten door een weerwolf die eruit ziet als een soort chewbacca en komt in een rolstoel. Ondertussen krijgt hij te maken met de 2de wereldoorlog en willen Hitler, Mussolini en Japan (allemaal ook knuffelbeer achtige weerwolven _O- ) Roosevelt een kopje kleiner maken.
Verwacht geen logische film en veel subtiliteit maar een ouderwetse heerlijk onnozele komedie die eens anders is dan een scary/date/dance movie maar wat meer in de buurt komt van de oude Leslie Nielsen films. Lekker low budget ook maar dat past hier wel bij, special effects om te janken lach je juist om en bij een aantal scene's heb ik in een deuk gelegen, en dat is al lang geleden bij een komedie want de spoeling is wel erg dun de laatste jaren.

De humor moet je natuurlijk wel liggen, en nuchter kijken helpt ook niet. Vermoed ik :P

8.0
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:44:21 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139783683
Op tv gisteren:

Ziet eruit als een jeukerige chickflick, viel wel mee. Draait om een wat onbeholpen, slonzige huisvrouw die aan het lijntje gehouden wordt door haar man die maar niet wil scheiden. Teveel grappige scenes om een mierzoete film te worden, mede ook door de typisch Belgische personages die weggelopen zouden kunnen zijn uit een Herman Brusselmans boek :P (incl. het Vlaamse café)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:22:12 #158
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_139801920
El espíritu de la colmena (1973) - IMDb
Het uiterlijk heeft deze Spaanse film al meteen mee, want dat zag er mooi uit: veel warme oranje-achtige kleuren en maar weinig dingen in beeld. Ik ben wel een liefhebber van dat soort cinematografie. In het begin was het echter wat aan de saaie kant en even lastig inkomen. De scenes zijn lang opgezet en er gebeurt eigenlijk niet zo veel, maar na een tijdje heb je wel door dat die scenes stuk voor stuk mooi zijn gefilmd en gaat het plot ook steeds meer aanspreken.

Een jong meisje Ana komt in aanraking met de gevaren des levens en hoe ze ermee omgaat. Zo krijgt ze uitleg over giftige paddestoelen, raakt ze geïnteresseerd in het monster van Frankenstein en komt ze in contact met een gewonde vreemdeling met een pistool. Een stuk fantasie komt ook om de hoek kijken. Je kunt ook vast allerlei analyses en symboliek er op loslaten. Heb ik niet gedaan, want aan de film zelf had ik al meer dan genoeg om geraakt te worden. Cijfer: 7,5

If.... (1968) - IMDb
Wow, het einde doet het hem in deze film! Ik ga niet spoilen natuurlijk, maar het geeft zeker wat te denken en was sterker dan ik vooraf had gedacht. Daarvoor vond ik If.... namelijk een redelijke rechttoe rechtaan-film over onderhuidse spanningen in een kostschool tussen rebellen en de gevestigde orde. De hoofdrol wordt vervuld door een puike Malcolm McDowell en het lijkt haast voor hem een oefening te zijn voor het latere A Clockwork Orange. Daarnaast zitten er enkele weirde scenes (ook die verwachtte ik niet) in deze film die de wenkbrauwen doen fronzen, maar ik vond het wel geslaagd. Cijfer: 7,5

Bob le flambeur (1956) - IMDb
Aardig filmpje van Jean-Pierre Melville, al zijn zijn latere werken spannender (Le Samouraï!) en beter in elkaar gezet. Bob le flambeur is een gangsterfilm, maar wel wat vlak en niet altijd zo even spannend is als andere Franse gangsterfilms (Rififi!) uit die tijd. Het smoezelige sfeertje van Montmartre was desalniettemin okee en de hoofdpersoon Bob (een ouwe criminele knar die ook nog eens gokt) evenzo. Cijfer: 7
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_139828728
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139833105
quote:
al te downen?
  Redactie Games zondag 11 mei 2014 @ 18:30:01 #161
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_139834555
The Monuments Men vond ik i.t.t een aantal zuurpruimen hier wel leuk. Ik vond alleen zo sneu voor die Fransoos uit The Artist.. ;( Het is alleen niet wat je misschien van zo'n sterrencasts verwacht, maar slecht was de film zeker niet. 2e wereld oorlog vanuit een ander perspectief.

7'tje

Robocop vond ik maar een matige actiefilm... :{ 5je
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_139835097
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef casper019 het volgende:

[..]

al te downen?
Geen idee heb hem in de bios gezien
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139841213
Enemy (2013) - IMDb ook gezien. Damn... ik hou van zulke films. Die dieper gaat dan wat je ziet. Heerlijk! Heb de uitleg daarna ook maar bekeken want vond het ook maar vaag hier en daar en vooral het einde. Makes sense! Een van de beste films die ik heb gezien. 9! _O_
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 11 mei 2014 @ 21:05:52 #164
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139841516
Mooi. Enemy kan niet genoeg positieve reviews krijgen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zondag 11 mei 2014 @ 22:18:50 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139846716

Dawn of the dead
Voor de derde keer. Maar blijft een toffe zombie film. Voor het eerst dat ik hem heb gezien in de wetenschap dat Zack Snyder de regisseur is en dan valt het wel op.
toffe zombie film van een toffe regisseur niks mis mee.

cijfer 7

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Mikey op 12-05-2014 12:03:29 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 22:21:03 #166
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_139846904
Wel even de titel erbij zetten, Dr.Mikey.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 11 mei 2014 @ 22:42:56 #167
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_139848611
De link zegt in ieder geval Dawn of the Dead.
pi_139848891
3 days to kill

Vermakelijk om een keer te zien, maar meer niet...Film is het allemaal net niet..
Probeert een vader-dochter band relatiefilm te zijn, maar scenes komen net iets te geforceerd over, en het actie gedeelte.. zit redelijke actie in maar niet in een lekker tempo waardoor het ook net geen lekkere actie film is.
Film gaat over een huurmoordenaar die met pensioen gaat nadat hij hoort dat hij dood gaat, en danwilt hij de band met zijn vrouw en dochter ''goed'' maken.. Maar dan hoort hij van een cure MAAR als hij die wilt krijgen moet hij eerst iemand vermoorden...

Tja, tis inderdaad zo voorspelbaar als het klinkt, het acteerwerk is redelijk, maar voorderest tja...
Klinkt miss heel negatief, maar het is prima vermaak voor als t regent of even tussendoor..
6je
  maandag 12 mei 2014 @ 08:59:03 #169
78918 SeLang
Black swans matter
pi_139857534
3 Days to Kill (2014)
A dying CIA agent trying to reconnect with his estranged daughter is offered an experimental drug that could save his life in exchange for one last assignment.

Ik hou niet zo van dat gezeur altijd in die Amerikaanse films over vaders die willen re-connecten met hun familie.
6-
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_139859189
Life of Pi
Pi, een indiase tiener, is gedwongen de familie dierentuin en zijn vaderland te verlaten voor Canada. Ze vertrekken per boot, maar al snel komt deze in de problemen en zinkt. Pi weet zich te redden en komt terecht op een reddingsboot samen met een bengaalse tijger.
Op voorhand was ik een nogal sceptisch, bang voor een kitscherig of sentimenteel geheel, maar dat valt reuze mee. Visuals zijn gewoon top, toffe CGI tijger. Het verhaal, zoiets van jongen, en later de man, blijven geloven om zichzelf op been te houden, is los van de absurde omstandigheden niet ongeloofwaardig. Verder zitten er nog wat diepere religieuze kanttekeningen in verweven. Boek is allicht beter maar de film is de moeite waard. Net als de 3D versie naar het schijnt.
8/10
pi_139859983
Big Ass Spider (2013)
Een leger-experiment gaat mis waarna enorme spinnen mensen in L.A. aanvallen, en er is maar 1 ongediertebestrijder die de spinnen aan kan...

Loop met een wijde boog om deze film heen alsof je er AIDS van krijgt of je moet echt tijd willen verspillen: Deze is zooo slecht. Niet grappig slecht, maar echt slecht. Helaas.
Misschien dat de laatste 10 minuten nog wel heel spannend en goed zijn, dat weet ik niet want toen viel ik in slaap..
2,5 / 10
pi_139861191
Na de vele positieve reviews over Enemy, deze film dit weekend maar eens aangezet.
De spoilers en het uitlegfilmpje bewust vermeden dus ik ging heel open deze film tegemoet.
Ik moet toch tot de conclusie komen dat ik de grote poeha niet kan volgen.

Al vrij snel had ik in de gaten wat er aan de hand was en welke richting het verhaal zou opgaan.
Maar het greep me niet echt. Voor mij leek de film te rustig voort te kabbelen.
Je verwacht een bepaalde spanningsopbouw, wat de soundtrack ook steeds deed vermoeden, maar er gebeurde te weinig.
Ik moest steeds denken aan Mulholland Drive. Maar waar Mulholland Drive me wel wist te grijpen, gebeurde dat met Enemy niet.
Ok het einde was wel zeer verrassend, maar voelde ook meteen als een wel zeer opdringerige symboliek (voor het geval je de andere symboliek gedurende de film had gemist).

Neemt niet weg dat het er cinematografisch goed uitziet (de bruine filter werkt goed en creeert een mooie sfeer) en Jake Gyllenhaal zijn rol goed neerzet. Het is zeker een bovengemiddelde thriller/mystery, maar zo goed als menig review hier doet vermoeden vond ik hem helaas niet.
Every living creature on earth dies alone
  maandag 12 mei 2014 @ 12:06:22 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139861975

Fargo
Na het zien van de eerste vier afleveringen van de serie werd het ook eens tijd om de gelijknamige film eens te bekijken. Omdat het een film uit 96 is moet je even door de eerste scenes heen en even wennen aan de film kwaliteit. Als je daar eenmaal doorheen bent blijft er een heerlijke zwarte film over. Jargo is grof komisch en zit gewoon goed in elkaar. De serie is naar mijn mening leuker om te volgen maar zeker een van de betere films ooit gemaakt. cijfer 8
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:54:07 #174
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139867104
Pompeii

Een niet zo hoogstaande actiefilm verwacht met veel gedoe om de volkaan die uitbarst en de stad doet verdwijnen. Maar je krijgt een wannabee gladiator verhaal met Jon Snow en Adebisi als gladiatoren die toevallig naar Pompeii gestuurd worden om de mensen te vermaken, en Jon Snow weet hier itt Game of Thrones wel hoe die chicks moet versieren. Ondertussen is Jack Bauer er ook nog met een waanzinnig slecht engels accent en een cliché rol van bad guy die de opbloeiende liefde tussen Jon en een inwisselbare chick wil stoppen. Owja en dan barst het laatste half uur een volkaan uit waar je op zit te wachten en waar je een aantal spectaculaire scene's over verwacht. Maar ook dat slaat eigenlijk helemaal nergens op, het lijkt wel of de stad met wat vuurballen bekogeld wordt en ondertussen moeten Jon, Adebisi(zonde dat die gast na OZ nooit meer zo een epische rol heeft gespeeld) en Jack Bauer elkaar achtervolgen op leven en dood.

Klote bijeenraapsel van wat serieacteurs en een slap cliche liefdesverhaaltje, en dus een teleurstellende vulkaanuitbarsting. Dan zijn de inmiddels gedateerde jaren 90 films Vulcano en Dantes Peak nog een stuk beter.

4.5
pi_139867226
Dat accent van Kiefer was episch slecht idd :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')