haha ja zal wel drukke avond zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Was niet zo serieus bedoeld. Ben aan t werk en t is erg onrustig in de stad dus moet elk moment weer weg waarschijnlijk
Heb je m nog een rugzakje met eten meegegeven?quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja zal wel drukke avond zijn![]()
heb die kat trouwens weer buiten gelaten, op een of andere manier vind ik dat vet moeilijk
Ahw.quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja zal wel drukke avond zijn![]()
heb die kat trouwens weer buiten gelaten, op een of andere manier vind ik dat vet moeilijk
flipsquote:
Nee, ben vanaf morgen weer paar dagen weg, maar ga wel mono aanzetten om ergens een bakje met kattenvoer te verstoppenquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb je m nog een rugzakje met eten meegegeven?
Goed idee, krijg je blije krattenquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
flips
[..]
Nee, ben vanaf morgen weer paar dagen weg, maar ga wel mono aanzetten om ergens een bakje met kattenvoer te verstoppen![]()
Hehe. Ontnuchtert al bijna.quote:
Moiraaaquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
flips
[..]
Nee, ben vanaf morgen weer paar dagen weg, maar ga wel mono aanzetten om ergens een bakje met kattenvoer te verstoppen![]()
geen potje doen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe. Ontnuchtert al bijna.Een potje spelen klinkt erg vermoeiend ATM.
[..]
Moiraaa
succesquote:
ja eentjequote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
curvenquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
wat doen jullie zolaat ngo op
oke maar ik heb het nog nooit gespeeldquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
curvenkom spelen
room = FLIPPIE IS LEKKER
ww = tong80
als jij en flips er zijn gooi ik 'm open, wij tegen de rest
Hahahaha. Ik vind Duits ook gaar klinken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
succes![]()
[..]
ja eentjeik zat btw net in een room die ging aftellen en ik had voor 't eerst de Nederlandse
Wat een homo
curvefever.com/play2.phpquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oke maar ik heb het nog nooit gespeeld
Matigquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik vind Duits ook gaar klinken..
Ik heb een probleem. Het internet doet et niet op mijn laptop.Ik kan dus niet spelen
Kijk maar.
http://imgur.com/F0e8EUS
Succesquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
helddan maken wij ze wel in zonder flips
mét mijquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel naar. Ik had eindelijk het gevoel dat ik een kans tegen je maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |