Ik heb geen foto genomen, maar de herhaling komt vast wel op http://nos.nl/nieuws/video-en-audio/quote:
Was 2 minuten terug, maar zie link hierboven, staat er vaak vrij snel opquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412213
Omstreeks 03:10
Welk deel van "omstreeks" snap je niet?quote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mono is wel een ouwe lul geworden sinds ik hem laatst zag zeg.
Niet hopen dat Mono een ouwe lul wordt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welk deel van "omstreeks" snap je niet?geen greintje respect deze karige jongeman.
Epic mono is epicquote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik wist niet dat Monopoly nieuwslezer is...quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
Kus hier zijn schoenen, want bij zijn hoofd kom je toch nooit, die gast is veel te lang.
Hoaxquote:Op maandag 21 april 2014 09:19 schreef smegmanus het volgende:
Onomstotelijk bewijs dat sommige FOK!ers toch buiten komen ook.
Ik moest wel lachen. Die reporters stellen vragen aan een halfdronken Monoquote:
nee, ze kwamen naar mij toe.quote:Op maandag 21 april 2014 10:51 schreef Paul het volgende:
Hoe krijg je het nou voor elkaar om bij RTL en bij de NOS op tv te komen, ging je om hun camera heen lopen ofzo
Ik ben net klaar met verhuizen en heb zometeen paasontbijt. Anders waren we vannacht in Zwolle en moesten we nog moeilijk doen. Zo was het ook erg leuk.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Mono & Moira![]()
Want alleen Mono noemen kan natuurlijk niet hé
quote:Op maandag 21 april 2014 16:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hoort mijn stem in de laatste 2 seconden, en daarna vroegen ze mij nog wat (stond ernaast) maar dat hebben ze eraf gekniptkraskras
Mja ik sta ook met m'n kop in/op de Telegraaf(.nl) en we waren ook allebei op RTL Nieuws haha, en Mono nog op radio 1 en RTV Oost.
Celebritysupporter deze
Als we in de Kuip hadden gezeten (waar we niet zaten omdat skeere paupers) hadden we dit niet gehad
Mooie avond
Mijn face in dezequote:
Mono's dronkenmans stopwoordjesquote:
Haha dat is wel baasquote:Op maandag 21 april 2014 17:00 schreef Moira. het volgende:
Oh en Mono's quote als headline
[ afbeelding ]
Best grappig zo
Waren jullie als enige nog helder genoeg voor een enigszins samenhangend verhaal op dat plein of zo?quote:Op maandag 21 april 2014 16:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hoort mijn stem in de laatste 2 seconden, en daarna vroegen ze mij nog wat (stond ernaast) maar dat hebben ze eraf gekniptkraskras
Mja ik sta ook met m'n kop in/op de Telegraaf(.nl) en we waren ook allebei op RTL Nieuws haha, en Mono nog op radio 1 en RTV Oost.
Celebritysupporter deze
Als we in de Kuip hadden gezeten (waar we niet zaten omdat skeere paupers) hadden we dit niet gehad
Mooie avond
Haha ik was nog wel nuchter, maar Mono niet meerquote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren jullie als enige nog helder genoeg voor een enigszins samenhangend verhaal op dat plein of zo?
Wereldberoemde Fokkert natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2014 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ik was nog wel nuchter, maar Mono niet meer
Het viel ons ook al op dat hij telkens werd tegengehouden/aangesproken door al die journalisten, geen idee waarom
Gewoon een lange opvallende enthousiaste supporter?
Broquote:Op maandag 21 april 2014 17:40 schreef Mansjester het volgende:
Schaamteloze promotie![]()
ONZ / Zouden jullie deze hooligan chick geven?
Jaquote:Op maandag 21 april 2014 18:32 schreef Paul het volgende:
Is Mono al gespot bij de huldiging vandaag?
Dat is eigenlijk wat ik ook probeerde te zeggenquote:Op maandag 21 april 2014 20:48 schreef Keukendrol het volgende:
Monopoly is wel een normalere meneer dan ik dacht.
Voor iemand die zich jarenlang online uitgaf voor wijf wel ja.quote:Op maandag 21 april 2014 20:48 schreef Keukendrol het volgende:
Monopoly is wel een normalere meneer dan ik dacht.
Je bent in de war met Murpquote:Op maandag 21 april 2014 21:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die zich jarenlang online uitgaf voor wijf wel ja.
quote:Op maandag 21 april 2014 21:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die zich jarenlang online uitgaf voor wijf wel ja.
Tijdens het interview: "Ik ga nu weer even FOK!ken, zo van, klaar."quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:06 schreef Bart het volgende:
Beetje jammer dat je geen reclame hebt gemaakt voor FOK.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens het interview: "Ik ga nu weer even FOK!ken, zo van, klaar."
Was volledig nuchterquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
8/10 would hit, zelfs met je drugshoofd.
Serieus, is dat je nuchtere hoofd? Wow. Just wow.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was volledig nuchterAlleen wel brak van de dag ervoor
Mijn stonede hoofd is van die 'moirahuana' foto uit m'n foboquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus, is dat je nuchtere hoofd? Wow. Just wow.
*Klik*quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn stonede hoofd is van die 'moirahuana' foto uit m'n fobo![]()
Ik denk dat Mono jouw keel daarna ook nog eens heeft gesmeerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |