Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen wordenquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Echt, hopeloos.
Vermeer kun je eigenlijk niet iets verwijten nadat die idioten hem in de brand probeerde te sterken, maar vijf tegentreffers is ook geen toeval. In de verdediging was iedereen dramatisch, ongelofelijk hoe vaak er buitenspel werd opgegeven en niet alert gereageerd werd. Van Rhijn, Moisander en Denswil, zelden zo slecht gezien. Klaassen is mij in negentig minuten werkelijk geen een keer opgevallen. Blind is volgens mij gewoon kapot, Die speelt door dat jeugd EK al bijna twee jaar non-stop. Serero was ook niet denderend. En de aanval was zoals altijd een drama ... Schone had een mindere dag, Krkic had het ook niet en Sightorsson is altijd een drama.
Frank de Boer.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen worden![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Iemand anders ook HMF in de DM ?die jongen zijn dag is helemaal goed blijkbaar
Ik kreeg een aantal HAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAAHAAAAAAAAA'squote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Hij praat al heel lang niet meer tegen mij helaas. Jammer. Ik had graag gezien dat hij zout in m'n rottende wonden had gewreven.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Ook niet helemaal eerlijk vind ik, er zullen maximaal 20 zijn geweest die totaal niet sporen. Belachelijke klootzakken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
De Boer liet spelers alleen lange zijde bedanken: ‘Dit is schandalig’
Frank de Boer won nog nooit de KNVB Beker als trainer en zal nog minimaal een jaar geduld moeten hebben. De oefenmeester keek zondag lijdzaam toe hoe Ajax met liefst 5-1 onderuit ging tegen PEC Zwolle. Ajax leek door een vroege treffer van Ricardo van Rhijn op weg naar een nieuwe overwinning in het nationale bekertoernooi. De Amsterdammers keerden na een door vuurwerk noodzakelijke onderbreking echter onherkenbaar terug op het veld en zakten door de ondergrens.
Na het laatste fluitsignaal mochten de spelers van Ajax alleen de fans aan de lange zijde bedanken voor hun aanwezigheid in De Kuip, zo meldt Ajax Life. Het vak waaruit het vuurwerk kwam moest van De Boer worden overgeslagen. “Schandalig wat hier is gebeurd, dit heeft niets met voetbal te maken. Ze brengen Ajax in diskrediet, terwijl wij juist een goede uitstraling voor de club willen”, was De Boer woedend.
“Ik keur deze actie echt verschrikkelijk af.” De Boer kon na de onderbreking van circa een half uur niet geloven hoe Ajax compleet instortte. “'Er waren een paar honderd supporters afschuwelijk en ik heb ook een heel afschuwelijk Ajax gezien”, baalde hij.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
hoeveel wedstrijden heeft die de afgelopen 20 maanden gespeeld? Stuk of 100.quote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is Blind ook al een tijdje van een matig tot slecht niveau. De hype van de geweldige Blind op het middenveld kunnen we (voorlopig ?) ook weer in de ijskast zetten.
Ja, een klein wonder is het wel. Het is toch ook eigenlijk een tussenjaar door de transfers. Ik vind de term 'kampioen van de armoede' altijd maar slap, maar voor dit jaar wil ik toch wel een uitzondering maken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen worden![]()
Ik zat toevallig ook precies zo te denken: alle vier achterin bakken er geen ene klote van, Schöne staat niet op zijn eigen positie, Bojan laat sporadisch wat van zijn kwaliteiten zien, Sigi is Sigi, en dan heb je die drie op het middenveld die samen fantastisch kunnen voetballen, maar dat gewoon niet kunnen in dit team. Dat is triest.
Overigens hadden we beter de B1 naar de Kuip kunnen sturen.
Same herequote:Op zondag 20 april 2014 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kreeg een aantal HAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAAHAAAAAAAAA's
Je kan je afvragen in hoever je onschuldig bent als je de daders niet zal aanwijzen. Als supporters elkaar de hand al boven het hoofd houden, blijft het aantal mongolen op de tribune gelijk of wordt groterquote:Op zondag 20 april 2014 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook niet helemaal eerlijk vind ik, er zullen maximaal 20 zijn geweest die totaal niet sporen. Belachelijke klootzakken.
Vierde tussenjaar op rijquote:Op zondag 20 april 2014 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hoeveel wedstrijden heeft die de afgelopen 20 maanden gespeeld? Stuk of 100.
[..]
Ja, een klein wonder is het wel. Het is toch ook eigenlijk een tussenjaar door de transfers. Ik vind de term 'kampioen van de armoede' altijd maar slap, maar voor dit jaar wil ik toch wel een uitzondering maken.
Doet me hier weer aan denken trouwens.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En zie hier het zoveelste bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.
ach joh, niks mis mee met een beetje trollen, zou ik ook doenquote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.
Laat je niet zo gaan joh. Gun die gasten hun leedvermaak. Gaan wij weer feesten op het kampioensfeest.quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.
Bij mij ging ie ook DM's sturen ja. Wat een godquote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
jr vindt dit leukquote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen. Dit zie ik dus serieus voorbijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |