SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef Gridlok het volgende:
wow, chloro, heb je haast, moest je je " ei " kwijt?Ik zag net een filmpje waar Chloro een aantal eieren kwijtraakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, chloro, heb je haast, moest je je " ei " kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow, chloro, heb je haast, moest je je " ei " kwijt?EIgenlijk wel, hahahahajajjajajahahhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ahh, dat maakt mijn dag toch nog een beetje goedquote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik vind jou niet lelijk
maar ook niet aantrekkelijk
Ik vind jou ook niet lelijk hoor, je kunt sowieso beter dan Braddie krijgen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ahh, dat maakt mijn dag toch nog een beetje goed
Fedora en nekbaard, jeweet.quote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als random flikkertjes op het internet dat zeggen moet je een fedora dragen.
wow, chloro, heb je haast, moest je je " ei " kwijt?Grid plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat vooral je dag niet afhangen van wat hier gezegd wordt.quote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ahh, dat maakt mijn dag toch nog een beetje goed
Wie vind je dan wel binnen haar liek vallen?quote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet lelijk hoor, je kunt sowieso beter dan Braddie krijgen.
dit jaquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Yiha het volgende:
[..]
Laat vooral je dag niet afhangen van wat hier gezegd wordt.
Aparte jongen ben je.quote:
Dat niet doenquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Yiha het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om jouw naam te noemen nu.quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie vind je dan wel binnen haar liek vallen?
Makkelijk en onwaarquote:Op zondag 20 april 2014 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om jouw naam te noemen nu.
Echt hè.quote:
Daarom niet gedaan.quote:
Thanksquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet lelijk hoor, je kunt sowieso beter dan Braddie krijgen.
For real? Waarom?quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Garpje bby.
Kom crew dan. Kan nu, ik ben er weg.
Doe ik ook nietquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Yiha het volgende:
[..]
Gebrek aan motivatie en zo.quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
For real? Waarom?
En nee, geen haar in m'n snor die eraan denkt.
Haha, je moeder gleed langs een cloaca.quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Feitelijk klopt het wel dat mijn mams uit een ei kwam...
Haha, idd!quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Feitelijk klopt het wel dat mijn mams uit een ei kwam...
Je was anders redelijk gemotiveerd in het overhalen van mij.quote:Op zondag 20 april 2014 20:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gebrek aan motivatie en zo.
En bah, Fatima.
Door wat misplaatste arrogantie dacht ik dat je mijn naam zou noemenquote:Op zondag 20 april 2014 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om jouw naam te noemen nu.
Dat is wel echt de saaiste running gag van deze SC hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je was anders redelijk gemotiveerd in het overhalen van mij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klaar haar broertjequote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Door wat misplaatste arrogantie dacht ik dat je mijn naam zou noemen
Ik had al een kk harde comeback klaar
quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je was anders redelijk gemotiveerd in het overhalen van mij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is zondag, dan laat ik altijd m'n snor staan.
Nou en, hij geeft tenminste om me. :s Jullie waarderen me niet, krijg nooit chocola of bloemen of cadeautjes ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is wel echt de saaiste running gag van deze SC hoor.
Wil je het alsnog delen met ons?quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Door wat misplaatste arrogantie dacht ik dat je mijn naam zou noemen
Ik had al een kk harde comeback klaar
oh ik klikte net op je foboquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, hij geeft tenminste om me. :s Jullie waarderen me niet, krijg nooit chocola of bloemen of cadeautjes ofzo.
Interessanter dan jij, MYGBMYM.quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is wel echt de saaiste running gag van deze SC hoor.
WÁT.quote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie waarderen me niet, krijg nooit chocola of bloemen of cadeautjes ofzo.
Yoooooooo hilarischquote:
Nou en?quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh ik klikte net op je fobo
je woont in arnhem![]()
Daar woon ik ookquote:
Je zat in de buurt, herlees zijn naam nog eens.quote:
Okay, jij wel.quote:
Oh god.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yoooooooo hilarisch![]()