Die is Zuid-Afrikaan en daar ook internationalquote:
Dat is toch juist karakteristiek te noemen, denk ik zo.quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het ajaxpubliek is ook niet heel aanwezig ofzo
quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die worden volgende week kampioen, PEC dat wint is toch mooi toch? vinden de ajaxsupporters helemaal niet erg als spreek ik dan voor mezelf. Spelen goed en aanvallendbeter dan de andere clubs in de eredivisie.
Tijdje geleden dat ik zo een club in de eredivisie aardig zag voetballen.
nee juist ajax waardig nuquote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef HighVolume het volgende:
Ik schaam me kapot voor dit trieste zooitje op het veld..... Ajax onwaardig dit.
Schaam je liever voor die supporters op de tribune die er een teringbende van maken.quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef HighVolume het volgende:
Ik schaam me kapot voor dit trieste zooitje op het veld..... Ajax onwaardig dit.
oooh bra bra pow powquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef sneakydesert het volgende:
In de kleedkamer van Ajax schijnen geen handdoeken te hangen. Ze worden door PEC namelijk al volledig afgedroogd.
Dat rijtje ging over spelers die in Oranje zouden moeten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee bijna niemand in de Nederlandse competitie
Dat heeft niets met nuchterheid te maken, let maar op bij de huldiging morgen in Zwolle. Denk dat het shock is idd...quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat heet nuchterheid en het ontbreken van een arrogante houding![]()
Van jou voor mij inderdaad. Dank je welquote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor jou idd wel. Goed van je dat je het merkt.
Net een hele stroom naar huisquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef gelezwembroek het volgende:
Wel kut, zit je daar als successupporter in de Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |