Die hebben julie dan wel idd. Echter heb ik van velen gehoord dat "ze" dit ook wel even gingen doen..quote:
40-45 xDquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Wie wint de bekerfinale?
Je hebt gestemd op: PEC Zwolle na 90 minuten
Je IP is: 40.45.196.124
daar zorgde een man voorquote:
Daar ga je de oorlog niet mee winnenquote:
IP ff verbergen?quote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je IP is: 40.45.196.124
dit gaat nog gebeuren ookquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef gelezwembroek het volgende:
Zou wel mooi zijn als deze wedstrijd een klap geeft voor volgende week Heracles.
Waar is die avatar gif van?quote:
Thomas erinquote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
V.Gaal op de tribune op zijn aantekening boekje...
Vermeer
van Rhijn
quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
V.Gaal op de tribune op zijn aantekening boekje...
Vermeer
van Rhijn
quote:Op zondag 20 april 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijnik weet nog dat mensen mij probeerde wijs te maken dat Janmaat beter is.
Maakt niks uit.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijnik weet nog dat mensen mij probeerde wijs te maken dat Janmaat beter is.
ddos incomingquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je IP is:
Jij denkt dat zijn IP echt met 40.45 begint?quote:
handig om het dan te quotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop