SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 17 April 2014 : Nederland een staat van de USA laten worden en KLTZK tot gouverneur uitroepen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 29 februari 2016: Moira. & Resania gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- Elke dag : d4v1d adoreren![]()
Snowiequote:
Jaquote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowie
Al weer bijgekomen vande werk leef?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jahelemaal uitgerust.
Hoe staat de leef bij jou? Vriendlief die met klei speelt
quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jahelemaal uitgerust.
Hoe staat de leef bij jou? Vriendlief die met klei speelt
sportief pasen bij familie unfquote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Doodmoe na al het voetballen, tikkertje en verstoppertje spelen
Alle paaszooi compenseert dat wel weerquote:
Wilde al vragen of je geen tv hadquote:
Nee, check fbquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Zit mono eigenlijk in de Kuip? Ik dacht eerst dat hij wel zou gaan, toen niet en nu twijfel ik.
Volgens mij kijkt ie in Zwolle. Zag iets op fb langskomen dacht ikquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Zit mono eigenlijk in de Kuip? Ik dacht eerst dat hij wel zou gaan, toen niet en nu twijfel ik.
ik merk niks van pasenquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alle paaszooi compenseert dat wel weer
Hoe is jouw Pasen?
Oh volgens mij wel nvmquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
denk dat het in zwolle wel gezellig is vanavondquote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ie in Zwolle. Zag iets op fb langskomen dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |