Heb jij de aflevering wel gezien?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je beweert het, ik kan het ook niet helpen dat je niet weet wat je zei
Ja maar ik weet nog steeds niet waarom hij de kinderen niet meer zou kunnen zien als ze ze zouden scheiden,quote:
Dat wordt ook niet beweerd.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nog steeds niet waarom hij de kinderen niet meer zou kunnen zien als ze ze zouden scheiden,
Ik weet wat er beweerd wordt, vroeg alleen om dat te verklarenquote:
Ergens jaargang 2011 moet je zoeken voor deze herhaling, geloof ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:10 schreef kissaa het volgende:
Ik kan de uitzending niet terugvinden op uitzending gemistHeeft er iemand misschien een linkje voor me?
Dat ook nog tussentijds kan worden opgezegd. Ik kreeg in het begin echt de indruk dat ze het hadden gekocht.quote:
Yep maar als je dat risico niet wil nemen moet je lekker thuis blijven, aldus zijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Dus zij investeren en knappen op en dan zegt eigenaresse ciao tegen ze????
Ondankbare constructiequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Dus zij investeren en knappen op en dan zegt eigenaresse ciao tegen ze????
Klagen over de Italiaanse bureaucratiequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef MilaNL het volgende:
Gingen ze weg uit Nederland vanwege alle regeltjes?
Hij wilde zijn stropdas aan de wilgen hangen en elke dag een korte broek dragen. Dat was wel zo'n beetje de motivatie, geloof ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef MilaNL het volgende:
Gingen ze weg uit Nederland vanwege alle regeltjes?
Aha, een kortebroekenman.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij wilde zijn stropdas aan de wilgen hangen en elke dag een korte broek dragen. Dat was wel zo'n beetje de motivatie, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |