Stuk of 5/6.quote:Op zondag 27 april 2014 03:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Herhaling? Hoeveel afleveringen zijn er al geweest dan, heb er maar 1 gezien die van vorige week
Andrea Bocelli, Semplicementequote:Op zondag 27 april 2014 10:15 schreef eefje47 het volgende:
Iemand enig idee op welke muziek ze dansten, zo'n vrolijk deuntje!
Haha, dat was inderdaad ook het enige wat ik er oprecht leuk aan vond.quote:Op zondag 27 april 2014 10:15 schreef eefje47 het volgende:
Iemand enig idee op welke muziek ze dansten, zo'n vrolijk deuntje!
quote:Op zondag 27 april 2014 17:24 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, dat was inderdaad ook het enige wat ik er oprecht leuk aan vond.
Hopelijk wat follow ups van eerdere afleveringen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef Adrie072 het volgende:
Ik Vertrek@TROSikvertrek·2 u
#ikvertrek-fans, wij vinden het ook heel jammer, er is op Ned1 even geen plaats voor nieuwe afleveringen, maar er zijn 16 nieuwe in de maak!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef k_man het volgende:
Kijk nou wat er vandaag voor mij reed... een Biodanza busje!
[ afbeelding ]
Op de onderste sticker staat:
levenslicht.net
Biodanza en klankconcerten
[ afbeelding ]
levenslicht.net
[ afbeelding ]
levenslicht.net
Je moet het wat tijd geven. Misschien dat Van der Gijp z'n aandacht eens kan verleggen van het paaldansen naar Biodanza en vervolgens er in VI wat aandacht aan kan besteden. Dat zou een boost geven, zeker als Genee, Boskamp en Derksen ook eens aan een workshop meedoen, al zal dat bij die laatste ijdele hoop zijn. Zuurpruim dat het is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had echt verwacht dat biodanza een rage zou worden na de aflevering. Beetje teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |