38' Saymak 2-0quote:
Je verpest de grapquote:Op zondag 20 april 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC - ADO 6-1, NEC - PEC 1-5 soberso
Hij negeert mij al een jaar ofzo omdat hij niks terug kan zeggenquote:Op zondag 20 april 2014 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is echt een debiel. Kan wel uitdelen maar niet incasseren. Laffe herder tbh.
Laf?quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
j0rdiiii is de Valverde onder de posters op FOK!
quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers is de leukste Cambuur-user van FOK!
En toch: Weer geen beker, weer geen dubbel. KNVB-beker boeit in principe niks, maar straks vertrekt Frankie zonder dát te hebben gewonnen en geen dubbel. Da's wel een beetje zuurquote:Op zondag 20 april 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ach al verliest Ajax die prut beker, ze lachen toch als laatst met de schaal en CL
Maar toch is het leuk om even te zieken
Karmaquote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef alors het volgende:
Lol watskeburt, ik was even een royaal broodje aan het smeren en het staat opeen 3-1
pics van je broodjequote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef alors het volgende:
Lol watskeburt, ik was even een royaal broodje aan het smeren en het staat opeen 3-1
met wat erop?quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef alors het volgende:
Dat ook.quote:
Komt in de buurt maar ik vind persoonlijk Davy omdat hij de taken van GGMM goed overneemt. Heb Cavaliers nog geen Uh Oké comment zien doen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers is de leukste PSV-user van FOK!
Een royaal broodje.. dat is volgens mij codetaal voor een heel stokbrood #viesdikquote:
Aan de stand te zien is er 3 keer door Zwolle gescoord en 1 keer door Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef alors het volgende:
Uh, okéquote:Op zondag 20 april 2014 18:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt in de buurt maar ik vind persoonlijk Davy omdat hij de taken van GGMM goed overneemt. Heb Cavaliers nog geen Uh Oké comment zien doen.
Scherpquote:Op zondag 20 april 2014 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de stand te zien is er 3 keer door Zwolle gescoord en 1 keer door Ajax.
Man man manquote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef alors het volgende:
Jij denkt dat Feyenoord nog kampioen wordt ja?quote:Op zondag 20 april 2014 18:55 schreef Evertjan het volgende:
volgend seizoen de JC schaal wedstrijd tussen Feyenoord-PEC Zwolle![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 18:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt in de buurt maar ik vind persoonlijk Davy omdat hij de taken van GGMM goed overneemt. Heb Cavaliers nog geen Uh Oké comment zien doen.
quote:Op zondag 20 april 2014 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de stand te zien is er 3 keer door Zwolle gescoord en 1 keer door Ajax.
quote:Op zondag 20 april 2014 18:55 schreef Evertjan het volgende:
volgend seizoen de JC schaal wedstrijd tussen Feyenoord-PEC Zwolle![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |