nopequote:Op zondag 20 april 2014 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaa die maar heb je em ook in een gifje?
Doe maar even wisselen inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vermeer op doel gelijk 2 doelpunten tegen
quote:Op zondag 20 april 2014 18:38 schreef Susi het volgende:
Het is het toch waard deze wedstrijd aan te zetten
Het was erop wachtenquote:Op zondag 20 april 2014 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd. had niet zo'n spektakel verwachtquote:Op zondag 20 april 2014 18:38 schreef Susi het volgende:
Het is het toch waard deze wedstrijd aan te zetten
Als PEC scoort altijd dat plaatje gebruikenquote:Op zondag 20 april 2014 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WIJ LUISTEREN OOK, MIJN VRIEND.quote:
Deventenaar gespotquote:Op zondag 20 april 2014 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Zwolle, maar ik voor nu spring ik even op de bandwagon. PEC PEC PEC
G-voetbalquote:Op zondag 20 april 2014 18:39 schreef Be-Smart het volgende:
Dit is een parodie op voetbal. Of hoe noemt Derksen dat altijd als het om Roda gaat?
Als Cambuur-fan heb ik er ook niet veel mee maar prima als Ajax een prijs verneuktquote:Op zondag 20 april 2014 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Zwolle, maar ik voor nu spring ik even op de bandwagon. PEC PEC PEC
Ja maar ik heb het over GGMMquote:Op zondag 20 april 2014 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mods mogen tweemaal per jaar afwezig zijn om een wedstrijd te bezoeken
Corruptieschandaal uncovered hier.quote:Op zondag 20 april 2014 18:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moisander is stiekem gewoon nog in dienst voor PEC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |