SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had dezelfde tt hahaAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bloedlip van woedeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja ik zat er ook al naar te kijken.quote:
hij zat zich te verbijtenquote:Op zondag 20 april 2014 18:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik zat er ook al naar te kijken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 20 april 2014 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beker aan zwolle geven en niet verder spelen
Hmm hier regent het al keihard.. dus zal niet lang meer duren voor het daar gaat regenen.
De veldmeester heeft het liefst dat ze allemaal oprotten. Zo zei hij het niet maar dat bedoeld tie wel![]()
Ach dat trieste kut volk van 410 altijdquote:Kan nooit normaal gaan met die mongolen. Als Ajax ballen heeft heffen ze heel dat clubje eens op.
![]()
Baasje.quote:Op zondag 20 april 2014 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat trieste kut volk van 410 altijdKan nooit normaal gaan met die mongolen. Als Ajax ballen heeft heffen ze heel dat clubje eens op.
![]()
Het meest trieste vond ik wel dat ze die fakkels bijna op hun eigen keeper gooien
regenen? Ik zit op de buienradar te kijken maar zie geen regen. Hier buiten is het gewoon droogquote:Op zondag 20 april 2014 18:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hmm hier regent het al keihard.. dus zal niet lang meer duren voor het daar gaat regenen.![]()
Europees gaat het 9 van de 10 keer mis, tegen Feyenoord mogen er al geen supporters meer mee en nu ga je de beker weer verzieken. Gewoon opheffen dat clubje dan ben je er misschien niet vanaf maar dan beseffen ze misschien wel wat ze doen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Baasje.![]()
Het meest trieste vond ik wel dat ze die fakkels bijna op hun eigen keeper gooien![]()
Dan klopt buienradar niet of de buurman is vanuit zijn zolderraam aan het zeiken.quote:Op zondag 20 april 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
regenen? Ik zit op de buienradar te kijken maar zie geen regen. Hier buiten is het gewoon droogRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maak es filmpje dan.quote:Op zondag 20 april 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
regenen? Ik zit op de buienradar te kijken maar zie geen regen. Hier buiten is het gewoon droog![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat trieste kut volk van 410 altijdKan nooit normaal gaan met die mongolen. Als Ajax ballen heeft heffen ze heel dat clubje eens op.
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Agh elke club heeft wel van die paupers.quote:Op zondag 20 april 2014 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Europees gaat het 9 van de 10 keer mis, tegen Feyenoord mogen er al geen supporters meer mee en nu ga je de beker weer verzieken. Gewoon opheffen dat clubje dan ben je er misschien niet vanaf maar dan beseffen ze misschien wel wat ze doen.
Klopt. Alleen bij grote clubs zijn het er meer omdat er meer fans zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 18:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh elke club heeft wel van die paupers.![]()
Ja maar je denkt toch niet dat het die gasten van 410 om het voetbal gaat? Die staan daar alleen om op zichzelf te geilen en om te rellenquote:Op zondag 20 april 2014 18:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh elke club heeft wel van die paupers.![]()
![]()
heuj domme actie bojan en tegengoal'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja maar die heb je bij Feyenoord ook want waar ik sta staan ze soms de hele wedstrijd met de rug naar het veld toe (te snuiven, dealen en ruzie te zoeken).quote:Op zondag 20 april 2014 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar je denkt toch niet dat het die gasten van 410 om het voetbal gaat? Die staan daar alleen om op zichzelf te geilen en om te rellen
Valt wel mee toch.quote:
Zit je nu wel te kijken?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja.quote:Op zondag 20 april 2014 18:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Zit je nu wel te kijken?![]()
Gewoon een vraag hoor, zit niks achter.quote:
Misschien heb je bezoek ofzo..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wow
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuk voor de supporter van Zwolle dit. En keiharde karma voor de Ajacieden . Al is het ook geen drama voor Ajax als ze de beker niet winnen.![]()
Dit ja. Dat stel idioten zal zich wel achter de oren krabben nu.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
AIGSquote:Op zondag 20 april 2014 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rot toch op man. Typische FIFA-wedstrijd dit. 3 kansen 3 goals.![]()
Van Rhijn is ook alles behalve scherp. Leuke goal, maar de eerste 2 goals zat hij goed fout.quote:Op zondag 20 april 2014 18:49 schreef Reemi het volgende:
Vermeer speelt zich wel in de kijker bij Van Gaal zo![]()
Er zijn sowieso een stuk of vijf Nederlandse keepers beter/minder slecht dan Vermeer, dat van Gaal hem als beste keuze ziet![]()
![]()
Maar ik kan me niet voorstellen dat dit ook was gebeurd als dat vuurwerk niet op het veld gegooid was. Zoals jij al zei: keiharde karma voor die supporters.quote:Op zondag 20 april 2014 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van Rhijn is ook alles behalve scherp. Leuke goal, maar de eerste 2 goals zat hij goed fout.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die capo's bij de supporters zijn echte pure aids.
Is er een keer wat sfeer in de Kuip, is het nog niet goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bekkiequote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Is er een keer wat sfeer in de Kuip, is het nog niet goed.![]()
Hehequote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Is er een keer wat sfeer in de Kuip, is het nog niet goed.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat denk je van die tering trommelsquote:Op zondag 20 april 2014 18:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die capo's bij de supporters zijn echte pure aids.
Feyenoord Rotterdam![]()
Omfg eaidsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Didier Fernandez ineens. Moisander ook een fijne rentreeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 ding is zeker, olle wint de bekerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
BohhjanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Knvbfix. Ajax moest het laten lopen door dat vuurwerk. U hoorde het hier als eerste.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vandaag is hij in FUT Ibarbo modequote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Fernandez kan er normaal gesproken ook geen ene klote van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zwolle doet het wel slim. Gewoon allws binnen 35 meter van het doel neerschoffelwn. Jeannetekes van Ajax zijn helemaal van de leg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Liever een reactiepubliek dan zo'n aids capoquote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Is er een keer wat sfeer in de Kuip, is het nog niet goed.![]()
Ik zit maar te trollen lieverd.quote:Op zondag 20 april 2014 19:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Liever een reactiepubliek dan zo'n aids capo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel jammer dat ze nu met een combi zijn want nu kunnen ze het stadion niet verlaten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mighty Mike er maar in, Moisander en Fano kon je net zo goed niet opstellen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
het is AZ nietquote:Op zondag 20 april 2014 19:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel jammer dat ze nu met een combi zijn want nu kunnen ze het stadion niet verlaten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heerlijk
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Whahaha ik was aan het gourmetten en toen zag ik opeens dat het 4-1 voor PEC is
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
OmfgAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoppa'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Het kan nogAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit begint Tim86-DS2 vormen aan te nemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Lekker voor die joden. Moeten ze zich maar fatsoenlijk gedragen.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
grootste nederlaag ooit in de kuip zometeen
Tegen zwolle
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die conclusie had je nog niet eerder getrokken?quote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het erge is dat er nog internationals inzitten. Dit wordt echt een kut WK.
Maar idd erg jammer.Big Al gaat James vanavond aanpakkenquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef BDIL het volgende:
Lekker voor die joden. Moeten ze zich maar fatsoenlijk gedragen.
gr gr![]()
BDILquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef BDIL het volgende:
Lekker voor die joden. Moeten ze zich maar fatsoenlijk gedragen.Dat is even geleden
![]()
![]()
Weten we iig zeker dat Rico niet meegaat. En Vermeer. Goede zaak. Veltman is er niet bij. En Blind kan er weinig aan doen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het erge is dat er nog internationals inzitten. Dit wordt echt een kut WK.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moest werken bij de kuip, wat een chaos was het bij het uitvakquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Nooitquote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die conclusie had je nog niet eerder getrokken?
Maar idd erg jammer.
[..]
Big Al gaat James vanavond aanpakken
gr gr
Gr grHala Madrid !
Davy PaassenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kansen op 6-1 ook..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter wordt het snel 6-1, dan kan Ajax zich op de tweede set focussen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja inderdaad, Zwolle is niet scherp genoeg om de 9-1 te maken.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Zwolle houdt wel rekening met ds2 hoor'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef poker4lifee het volgende:
Zwolle houdt wel rekening met ds2 hoor![]()
![]()
het is maar voetbal joh'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik mis zelden tot nooit een wedstrijd van Ajax, ik heb jaren een seizoenskaart gehad en het doet mij oprecht pijn als ik zie hoe ontzettend matig dit Ajax is. Er speelt geen enkele speler met ook maar een beetje kwaliteit. Lasse fucking Schöne is je beste speler dat is toch gewoon triest?quote:![]()
Ik gun je dit wel.quote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mis zelden tot nooit een wedstrijd van Ajax, ik heb jaren een seizoenskaart gehad en het doet mij oprecht pijn als ik zie hoe ontzettend matig dit Ajax is. Er speelt geen enkele speler met ook maar een beetje kwaliteit. Lasse fucking Schöne is je beste speler dat is toch gewoon triest?![]()
quote:
Ik vind het in ieder geval wel klasse van je dat je je niet verschuilt achter de "beker is niet belangrijk en toch maar een troostprijs, het draait alleen maar om het kampioenschap"
Nou ik zal hier maar niet posten wat ik echt van dit Ajax vind want dan heb ik zo een ban aan mijn broek hangenOverigens ben ik al wat minder boos want ik heb een Paulaner gedronken
![]()
Wat een kutwedstrijd er is al 30 minuten niet gescoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Finales zijn er om gewonnen te worden zeker door een club als Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval wel klasse van je dat je je niet verschuilt achter de "beker is niet belangrijk en toch maar een troostprijs, het draait alleen maar om het kampioenschap"![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 april 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Finales zijn er om gewonnen te worden zeker door een club als Ajax.
Er was eens een wedstrijd met pasen.
Die bracht heel het volk in extase, vuurwerkterreur, de Boer in mineur, de spelers van FC Zwolle zijn eindbazenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Er was eens een wedstrijd met pasen.
Die bracht heel het volk in extase, vuurwerkterreur, de Boer in mineur, de spelers van FC Zwolle zijn eindbazen
Bedankt, Ab Normaal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het maakt inderdaad elke vorm van discussie overbodigquote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef StijnDa het volgende:
PEC Zwolle 5
Nooit verwacht.
Verdiend Europa in zullen we maar zeggen![]()
![]()
Ja vastquote:Op zondag 20 april 2014 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als die supporters geen vuurwerk hadden gegooid was dit niet gebeurd. Bedankt mensen.
Had zelfs 8-1 moeten zijn...![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als die supporters geen vuurwerk hadden gegooid was dit niet gebeurd. Bedankt mensen.
Vlak na de 0-1 gebeurde het en toen was Ajax zo erg van slag en daardoor verloren ze.quote:Op zondag 20 april 2014 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vast
Nou ik zou ook niet echt met vertrouwen staan te verdedigen daarna. Ik zeg niet dat het de oorzaak is maar het speelt zeker meequote:Op zondag 20 april 2014 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vast
Niet als Ajax nu 2x 5-1 verliest.quote:Op zondag 20 april 2014 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daarom. Op naar het kampioensfeest volgende week.![]()
Feyenoord wordt kampioen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
De broer van Mart Smeets op het podium.
IF Mbia gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boilesen man.quote:Op zondag 20 april 2014 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo, dat was me het potje weer wel. Beste man bij Ajax: de Sa
Zoals die al weken de beste is (de drie? sinds ie terug is)Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Boilesen was zo teringslecht tegen Vitesse en ADO johquote:Op zondag 20 april 2014 20:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boilesen man.
Zoals die al weken de beste is (de drie? sinds ie terug is)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja wie niet (op Cillissen na), maar Boilesen heeft wel de meeste kwaliteit en heeft tenminste nog iets van tempo in zn spel zitten. Hij maakt fouten maar hij probeert tenminste wat en laat, mijns inziens, elke week weer zien dat ie het in zich heeft om de top te halen. De rest zijn allemaal half lamme zakken die een bal net met 5 km/h over het veld versturen op dit moment.quote:Op zondag 20 april 2014 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boilesen was zo teringslecht tegen Vitesse en ADO johBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die SBS presentator heeft echt een kop en stem om te stompenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik hem zagquote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Die SBS presentator heeft echt een kop en stem om te stompen![]()
![]()
Bij deze alsnog de column over Gerardquote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Die SBS presentator heeft echt een kop en stem om te stompen
http://www.nusport.nl/col(...)-steven-gerrard.htmlNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Die SBS presentator heeft echt een kop en stem om te stompenInderdaad.
Feyenoord Rotterdam![]()
Kongolo en Rekik. Tenminste, silver's. Gouden weet ik niet eigenlijk.quote:
Misschien UP Veltman ook wel, maar die heb ik nooit gebruikt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik denk dat de HDD van mijn PS3 overleden is..
Als ik de HDD er uit haal dan start hij wel op en geeft hij een storage not found error, als ik de HDD er in doe krijg ik alleen een zwart scherm.
Heb de HDD nu in mijn PC gepropt, in de Bios wordt hij wel herkend, maar in Windows niet (kan dus ook geen backup van mijn savegames maken).
![]()
die SIF Habibou gaat echt schandalig goed worden..kijken of ik er een leuk team omheen kan bouwen
Met El Ghanasy
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij liep wel vaak vast de laatste tijd, maar na rebooten deed hij het dan wel weer, maar nu niet dus.quote:![]()
Wat een gedoe over een beetje vuurwerk
Met oud en nieuw knal ik ook altijd zoveel jongen, daarom gewoon 3000 euro schuld en me vriendin heeft me gedumpt.![]()
![]()
mehAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zieke omhaal van Aduriz op de paal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kansloze reacties op voetbalzonequote:Vuurwerk gooien naar je eigen keeper. Echt te triest voor woorden..
Alsof naar een andere keeper niks uitmaakt![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond Carcela echt matig..al was dat wel op RM. Delph met zijn 2* en El Ahmadi lijken me ook niet zo. Maar toch bedanktquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Barca weer achter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Messi ook al alleen voor de keeper naast gaat schieten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
89-rated Braziliaans keepertje oppikken in PES Master League. Naam? Rogerio Ceno. Lijkt ook sprekend maar hij is 16 jaar![]()
![]()
Dat is daar altijd volgens mij..spelers die stoppen komen gewoon terug als 16-jarigequote:Op zondag 20 april 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
89-rated Braziliaans keepertje oppikken in PES Master League. Naam? Rogerio Ceno. Lijkt ook sprekend maar hij is 16 jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pedro 1-1, zowaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koekoek Messi, 2-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met dezelfde rating ja? Lamequote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is daar altijd volgens mij..spelers die stoppen komen gewoon terug als 16-jarige![]()
![]()
Zo was het wel toen ik het voor het laatst speelde, maar dat was in 2008 ofzo.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo ziet het er ook uit ja. Zitten hier echt met 4 man tequote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo was het wel toen ik het voor het laatst speelde, maar dat was in 2008 ofzo.en...
![]()
Zo dan.quote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo ziet het er ook uit ja. Zitten hier echt met 4 man teen...
Gr grquote:Op zondag 20 april 2014 23:18 schreef wieisboos het volgende:
daar is een apart topic voor kut venten!![]()
Bitchakoes
Dat vuurwerk op het veld moesten de bommen op Rotterdam voorstellen.
Dat vuurwerk was van ajacieden?quote:Op zondag 20 april 2014 23:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bitchakoes
Dat vuurwerk op het veld moesten de bommen op Rotterdam voorstellen.![]()
Klopt, onderling wedstrijdje ofzo..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die hebben wel een groot aandeel in het verlies van Ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, onderling wedstrijdje ofzo..
Wel mooi![]()
![]()
Ik heb echt een teringhekel aan deze dude.![]()
Godverdomme gek dat je nog maagd bent op je 25e met zulk gedrag.Wat een pauper.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja ik ben ook nog maagd en dan?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja, echt helemaal niets mis met maagd zijn. Ik ken er zat van zijn leeftijd die maagd zijn.quote:
Al ben je maagd tot je dood, maar deze knul.Bah.
Sowieso een kansloos programma, maar /care. Vermaak is vermaak.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kom je clubsquote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, echt helemaal niets mis met maagd zijn. Ik ken er zat van zijn leeftijd die maagd zijn.
Al ben je maagd tot je dood, maar deze knul.Bah.
Sowieso een kansloos programma, maar /care. Vermaak is vermaak.![]()
Clubben nondeju.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
daar is een apart topic voor kutventen!quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wanneer ga je solliciteren voor mod?quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
daar is een apart topic voor kutventen!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
daar is een apart topic voor kutventen!
Ja, maar dat is toch niet zo bijzonder.quote:Dat is al een paar keer gelukt.
Pingel uit strakke corner.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Deze had ik vanmiddag alquote:
Gratis pakje leverde een error op, moest album reloaden en toen was die wegheeft EA dat ding geprogrammeerd ?
![]()
![]()
Hij post op fok hequote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kap met deze shit.quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze had ik vanmiddag al
[ afbeelding ]
Gratis pakje leverde een error op, moest album reloaden en toen was die wegheeft EA dat ding geprogrammeerd ?
quote:quote:
Post alleen in deze reeks:
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan | Marc and horses
Marcel is: http://forum.fok.nl/user/history/403731
Alex is: http://forum.fok.nl/user/history/424402
Alex heeft zijn beste rapeface opgezet voor de foto's. Angbwa is er niks bij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post alleen in deze reeks:
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan | Marc and horses
Marcel is: http://forum.fok.nl/user/history/403731
Alex is: http://forum.fok.nl/user/history/424402
Alex heeft zijn beste rapeface opgezet voor de foto's. Angbwa is er niks bij.![]()
Wat een eindbaas is Marcel
[ Bericht 7% gewijzigd door Lindgren. op 21-04-2014 01:07:26 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Blijft een mooie ja.quote:Op maandag 21 april 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_omdat_het_mag.html Trusten4 seconden voor je klok ook echt
Spoedfapje afgerond en lekker tukkie doen.
Ricky Onegoalswinkel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nondeju, teampje hoorquote:
Zou alleen zonde van de coins zijn, want speel dit jaar amper met silvers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#mierenneuken
Dat zijn TOTY formats, TOTS heeft erzo'n gouden/zilveren/bronzen gloed door heen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Op het ea forum maakt ook iedereen al teams met blauwe kaartjesquote:Op maandag 21 april 2014 11:07 schreef The_Yakuza het volgende:
#mierenneuken
Dat zijn TOTY formats, TOTS heeft erzo'n gouden/zilveren/bronzen gloed door heenben wel benieuwd hoe dat moet
![]()
http://www.fifauteam.com/(...)ple-cards-the-first/
Deze zijn wel lelijk als format voor de world cup kaartenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Moge.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Futwizquote:Op maandag 21 april 2014 11:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waar kan je teams maken met tots kaartjes?![]()
wat heeft dat met spotnet te maken dan xD..quote:Op maandag 21 april 2014 12:16 schreef ThadCastle het volgende:
Wat een aids bij spotnet joh, kan GoT gewoon niet downloaden of hij is al weer neergehaald
Takedowns worden niet via spotnet gedaan natuurlijk maar gewoon op de server die dat spul host
maar verder terechte klacht, takedowns![]()
![]()
nou omdat het bij spotnet gebeurt, daarom ook 'bij' spotnet.quote:Op maandag 21 april 2014 12:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat heeft dat met spotnet te maken dan xD..
Takedowns worden niet via spotnet gedaan natuurlijk maar gewoon op de server die dat spul host
maar verder terechte klacht, takedowns
Ik snap ook wel dat dat niet aan hun ligt.
Maar heb een goeie gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |