Bij toertochten is de Eyserbosweg altijd leuk.. Je herkent meteen de mensen die hem voor de eerste keer oprijden, vanaf onder erop knallen en in het bos stil vallen.quote:Op zondag 20 april 2014 14:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
cauberg ging fluitend, Keutenberg is de eerste honderd meter klote, op de Eyserbos heb ik gehuild.
Idd, hij had een ietwat ongezonde levensstijl.quote:Op zondag 20 april 2014 14:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ie er niet meer is
Jean was gewoon klaar.quote:Op zondag 20 april 2014 14:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ie er niet meer is
De laatste jaren van zijn leven kwam hij ook bijzonder fragiel over. Dan keek ik liever niet.quote:Op zondag 20 april 2014 14:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, hij had een ietwat ongezonde levensstijl.
Die laatste keer in de Avondetappe hadden ze beter niet kunnen doen ja...quote:Op zondag 20 april 2014 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De laatste jaren van zijn leven kwam hij ook bijzonder fragiel over. Dan keek ik liever niet.
Baas jaquote:Op zondag 20 april 2014 14:46 schreef Panthera. het volgende:
Jean die de laatste jaren dat hij itempjes maakte niet meer in close-up in beeld kwam.
En Jacques "Zabel!!! Zabel!!! Zabel!!! Zabel!!! Het is Petacchi die wint!" Chapel
Mooi interview ja.quote:Op zondag 20 april 2014 14:45 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-niet-ik-zuip.dhtml
Dit blijft toch geniaal.
quote:In België zit er iemand met een stem van een meisje van twaalf. Ik ga geen namen noemen, maar dacht je nou echt dat je met zo'n stem vroeger een kans zou maken? Sopraantjes van elf, twaalf jaar, ik vind het verschrikkelijk.’’
Dit dus, omdat er altijd zoveel mensen lopenquote:Op zondag 20 april 2014 14:48 schreef Tommeke het volgende:
@knep en marcodej; De Dodeman is echt een hellig ding, pffff. Ik blaas me altijd op op die Cauberg omdat ik er te hard op wil rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |