Nee man, dat zijn de Paralympische Spelenquote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Autisme is toch als je kwijlend in een rolstoel zit en spastische bewegingen maakt?
Een kennis van mij schijnt een lichte vorm van autisme te hebben (PDD-NOS). Hij is wat onzeker, maar hij komt verder erg normaal over.quote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Autisme is toch als je kwijlend in een rolstoel zit en spastische bewegingen maakt?
quote:Op zondag 20 april 2014 12:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Autisme is een verzonnen excuus om je niet aan de maatschappelijke normen te hoeven houden.
Mijn neef heeft hetzelfde.quote:Op zondag 20 april 2014 12:35 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Een kennis van mij schijnt een lichte vorm van autisme te hebben (PDD-NOS). Hij is wat onzeker, maar hij komt verder erg normaal over.
Jaquote:Op zondag 20 april 2014 12:17 schreef Syntos het volgende:
Is autisme de nieuwe hype om te hebben na ADHD?
Deze begrijp ik niet helemaal. Een vriend van me is verschrikkelijk slecht in spellen, maar kan heel erg goed programmeren. Hoe is hij dan dom?quote:Op zondag 20 april 2014 12:57 schreef romanv het volgende:
net zoals dyslexie geen ziekte is, maar een ander woord voor dom is, is autisme net zoiets.
...en FOK! open op je laptopquote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Hyaenidae het volgende:
We're sorry.quote:Op zondag 20 april 2014 14:30 schreef .sfinx het volgende:
Ik vind het heel vervelend voor mensen met autisme dat ze normale mensen zo erg het bloed onder de nagels vandaag kunnen halen.
Treinspottenquote:Op zondag 20 april 2014 15:49 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat iedere treinenspottert een autist is.
Je moet als autist natuurlijk wel uniek zijn, immers.quote:Op zondag 20 april 2014 15:49 schreef Socios het volgende:
Op een kladblokje bijhouden welke trein vandaag tussen Den Haag en Gouda heeft geredenquote:Op zondag 20 april 2014 15:49 schreef Socios het volgende:
Dat niet interessant vindenquote:Op zondag 20 april 2014 15:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Op een kladblokje bijhouden welke trein vandaag tussen Den Haag en Gouda heeft gereden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |