Meh, ik vind alles boven de 20 gewoon normaal om samen te gaan wonen en kinderen te krijgen. Tussen de 20 en de 30, en daarbinnen gewoon wanneer men eraan toe isquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmm nahh
maar ALS het wel gebeurd vind ik het alsnog een jonge leeftijd
Ik heb helemaal niks met markten. Heel misschien dat ik vanmiddag nog ga kijken. Puur uit interesse voor m'n vriendin. Kijken wat de opbrengsten zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:13 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht nog naar de markt te gaan. Maar heb niet zoeel interesse in meuk eigenlijk
O nee, ik vind dat echt niet normaal haha. Maar het zijn wel vaak bepaalde mensen uit een bepaalde sociale klasse milieu die op 20-jarige leeftijd of begin 20 al kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, ik vind alles boven de 20 gewoon normaal om samen te gaan wonen en kinderen te krijgen. Tussen de 20 en de 30, en daarbinnen gewoon wanneer men eraan toe is
Ik weet het niet, want ik was vrij herkenbaar. Vlaggetjes en een oranje muts en al die shit. Volgens mij was je gewoon niet bij de pint.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:08 schreef Fierce. het volgende:
Omdat je te bezopen was, denk ik, waarom zag ik jou niet?
De pint? O nee, ik bedoel dat ik gewoon in Groningen was met vlaggetjes op m'n wang en een muts.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik weet het niet, want ik was vrij herkenbaar. Vlaggetjes en een oranje muts en al die shit. Volgens mij was je gewoon niet bij de pint.
Generalisatieeeeeeee..quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:07 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O nee, ik vind dat echt niet normaal haha. Maar het zijn wel vaak bepaalde mensen uit een bepaalde sociale klasse milieu die op 20-jarige leeftijd of begin 20 al kinderen krijgen.
Er zijn ook een aantal die juist bewust vroeg kinderen nemen, zodat ze zich ook op hun carrière kunnen richten. Dat is beter mogelijk als de kinderen al wat groter zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:07 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O nee, ik vind dat echt niet normaal haha. Maar het zijn wel vaak bepaalde mensen uit een bepaalde sociale klasse milieu die op 20-jarige leeftijd of begin 20 al kinderen krijgen.
Mja, zie niet vaak carrieretijgers vroeg kinderen krijgen - tbh..quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal die juist bewust vroeg kinderen nemen, zodat ze zich ook op hun carrière kunnen richten. Dat is beter mogelijk als de kinderen al wat groter zijn
Niet, is gewoon de waarheid.quote:
Nooit van gehoord, maar het zal vast wel eens gebeuren.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal die juist bewust vroeg kinderen nemen, zodat ze zich ook op hun carrière kunnen richten. Dat is beter mogelijk als de kinderen al wat groter zijn
De pint. Gezellig samen aan de Vedett white.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:33 schreef Fierce. het volgende:
Waarheen Nietzie?
Ik moet even naar een boekhandel en een juwelier zo.
Kusjes en schouderklopje voor jou xxxxxxxxxquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
De pint. Gezellig samen aan de Vedett white.
"Jong"quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:51 schreef Renesite het volgende:
Werd raar aangekeken dat ik net in de supermarkt was als jong persoon zijnde. Rustige thuisblijfdag.
Oef.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:16 schreef Fierce. het volgende:
Kusjes en schouderklopje voor jou xxxxxxxxx
Watdan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou vannacht dikke paniek en drama met die politiepaarden
iemand hier ook gezien?
Ik heb een keer een half uur lang een politiepaard geaaid in Breda. Beatrijs of zo heette die.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou vannacht dikke paniek en drama met die politiepaarden
iemand hier ook gezien?
Wowwowwowwowwowquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een half uur lang een politiepaard geaaid in Breda. Beatrijs of zo heette die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |