Feen feuk fordt fegeven.quote:Op zondag 20 april 2014 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelieve je eerst in mijn fysieke achtergrond te verdiepen voor je boude uitspraken plaatst over mijn mentale welgesteldheid. Wajong is er niet voor niets
Natuurlijk. Al die gastjes aan de Wajong! Alle 200.000 crimineeltjes en tuig!quote:Op zondag 20 april 2014 10:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Die automatische sympathie ben ik wel kwijtgeraakt na het zien van de wa jongers in de regio. Die overdag de hele dag door blowen en 's nachts de ruiten van alle winkelpanden in staan te gooien. Wil niet zeggen dat jij zo bent, ik wil alleen zeggen dat ik niet meer automatisch verdenk dat wa jongers er ernstig aan toe zijn fysiek gezien.
En trouwens, eerst trots en blij zijn op en met je wa jong om een post verder keihard in de verdediging te schieten. En mensen inbraken toewensen, jij bent lekker bezig wou je zeggen.
quote:Op zondag 20 april 2014 10:46 schreef eend112 het volgende:
Theedoeken pannenlappen dekseltjes nachtkastjes bloemen stoelen alles is weg
Hoe gaat het met je wanstaltige vormen?quote:
Hij heeft gewoon gelijk.. Jij gunt anderen een inbraak en zegt dat je wajong hebt, gevolgd door een smilie waaruit blijkt dat je er nog trots op bent ook. Wie is er nu de ongelofelijke loser?quote:Op zondag 20 april 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga zelf wat doen met je miezerige leventje man. Mensen met een uitkering die deze wegens vaak fysieke omstandigheden ontvangen zwartmaken op je paaszondag. Nou dan heb je het gemaakt in het leven hoor. Wat een ongelofelijke loser ben jij zeg![]()
Hehehehe nog chimi's gefixt?quote:
Jaloers dat ik even veel geld krijg met niets doen als jij met je uitzichtloze baantje?quote:Op zondag 20 april 2014 10:43 schreef Funkel het volgende:
[..]
Lekker heel de dag fokken en gratis geld krijgen![]()
tokkie
De overheid geeft je geld omdat zo'n mongool tussen de arbeiders hebben voor niemand echt positief is. Uiteindelijk win-win situatie.quote:Op zondag 20 april 2014 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaloers dat ik even veel geld krijg met niets doen als jij met je uitzichtloze baantje?![]()
Schijnbaar waardeert de overheid mij meer dan jouw werkgever jou. Geeft toch te denken.
Begrijpend lezen blijft uiterst lastig inderdaad. Had je maar wat meer naar school moeten gaan, slap nazaat, dan las je exact dat ik zei dat ik niet meteen bedoelde dat jij dat bent maar ik die sympathie niet automatisch meer heb.quote:Op zondag 20 april 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk. Al die gastjes aan de Wajong! Alle 200.000 crimineeltjes en tuig!
En dan nog denken dat ik echt aan een uitkering zit omdat ik naar de hand van een andere mongool spreek![]()
Je bent me er eentje zeg.
En natuurlijk gun je zulk volk nog een inbraak. Gelijk klaar staan met vooroordelen over buitenlanders en mensen met een uitkering, om wat voor reden dan ook. Dan verdien je het gewoon.
Je zit er behoorlijk naast. Allereerst, iemand die bij voorbaat al spreekt over buitenlanders en uitkeringstrekker, zulk kortzichtig volk mag wat mij betreft niet vaak genoeg op hun bek gaan. Karma heet dat.quote:Op zondag 20 april 2014 10:48 schreef Funkel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk.. Jij gunt anderen een inbraak en zegt dat je wajong hebt, gevolgd door een smilie waaruit blijkt dat je er nog trots op bent ook. Wie is er nu de ongelofelijke loser?
Waarom dat gejammer wanneer het Winwin is?!?quote:Op zondag 20 april 2014 10:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
De overheid geeft je geld omdat zo'n mongool tussen de arbeiders hebben voor niemand echt positief is. Uiteindelijk win-win situatie.
Dit bedoel ik nou. Je bent er gewoon trots op en blij mee en schiet vol in de verdediging als iemand er wat van zegt. Ik word echt ziek van die onschendbare status die je meekrijgt als uitkeringstrekker. Of die houding die ze/je aannemen/aanneemt.quote:Op zondag 20 april 2014 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaloers dat ik even veel geld krijg met niets doen als jij met je uitzichtloze baantje?![]()
Schijnbaar waardeert de overheid mij meer dan jouw werkgever jou. Geeft toch te denken.
Nee man, beetje jammer wel. Had ik wel zin in. Volgende week Koningsdag dan maar hèquote:
Dat verhaal dat ik vertelde is 100% waar. En ze krijgen een uitkering ja, heb ik met mijn eigen oren van een van de vaders gehoord.quote:Op zondag 20 april 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zit er behoorlijk naast. Allereerst, iemand die bij voorbaat al spreekt over buitenlanders en uitkeringstrekker, zulk kortzichtig volk mag wat mij betreft niet vaak genoeg op hun bek gaan. Karma heet dat.
Verder mag een wajonger natuurlijk best trots zijn dat er een sociaal vangnet is dat hem bescherming biedt. Wanneer je ook wat meer ingelezen zou zijn dan had je ook geweten dat wajong een aanmoediging is om te werken. Dus dat geneuzel over al die wajongers die op straat een beetje aan het blowen zijn van aaaaaaal dat overheidsgeld is flauwekul. En als je dan echt wil janken over iemand die meer dan 80% arbeidsongeschikt is dan vraag ik me af wie er uiteindelijk nu echt zielig is.
jij en je ouders plegen verzekeringsfraude sukkel en dan buitenlanders de schuld geven terwijl het ook je buurman kan zijn geweest...quote:Op zondag 20 april 2014 08:30 schreef Ypmaha het volgende:
Ipad weg, iphone weg, het huis een bende en ouders die overstuur zijn. Woensdag zou er iemand komen om betere sloten te installerenVast zo'n 40-jarige uitkeringstrekker die geen nederlands kan.
quote:Op zondag 20 april 2014 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik dat ik wel iets meer per maand binnenhark dan jij.quote:Op zondag 20 april 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zit er behoorlijk naast. Allereerst, iemand die bij voorbaat al spreekt over buitenlanders en uitkeringstrekker, zulk kortzichtig volk mag wat mij betreft niet vaak genoeg op hun bek gaan. Karma heet dat.
Verder mag een wajonger natuurlijk best trots zijn dat er een sociaal vangnet is dat hem bescherming biedt. Wanneer je ook wat meer ingelezen zou zijn dan had je ook geweten dat wajong een aanmoediging is om te werken. Dus dat geneuzel over al die wajongers die op straat een beetje aan het blowen zijn van aaaaaaal dat overheidsgeld is flauwekul. En als je dan echt wil janken over iemand die meer dan 80% arbeidsongeschikt is dan vraag ik me af wie er uiteindelijk nu echt zielig is.
Amenquote:Op zondag 20 april 2014 10:58 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Je bent er gewoon trots op en blij mee en schiet vol in de verdediging als iemand er wat van zegt. Ik word echt ziek van die onschendbare status die je meekrijgt als uitkeringstrekker. Of die houding die ze/je aannemen/aanneemt.
Ik zou me uiterst KAPOT schamen als ik niet eens voor mezelf kon zorgen, anderen nodig heb om mijn boontjes te doppen. En daar ben jij trots op?
misschien struikel je morgen wel over die teringzooi in je huis en breek je 2 benen en ben je 100 procent arbeidsongeschikt......dan ben je ook ineens een luie varken...quote:Op zondag 20 april 2014 11:04 schreef Funkel het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste denk ik dat ik wel iets meer per maand binnenhark dan jij.
Ten tweede... 80% arbeidsongeschikt, haha. Dan ben je gewoon gehandicapt, en heb je het lef te kankeren op mensen die wel hard werken voor hun geld.
Wie heeft er nu een uitzichtloos bestaan
of je bent gewoon een goede troll
Maar dan ga ik me niet zo gedragen als dven tegenover hardwerkende mensenquote:Op zondag 20 april 2014 11:06 schreef Xaxax het volgende:
[..]
misschien struikel je morgen wel over die teringzooi in je huis en breek je 2 benen en ben je 100 procent arbeidsongeschikt......dan ben je ook ineens een luie varken...
Interessant punt. Ik geef nergens aan dat je op mij zou doelen. Wel insinueer je dat een groot gedeelte van de wajongers rondhangende blowende en ongein-trappende nietsnutten zijn. Dus allicht is het toch beter dat jij iets beter leert te verwoorden voordat je andere personen beticht van een gebrekkige leeskennis. Jij plaatst het stigma waar ik geheel terecht tegen ageer. Dan moet je het niet op mij gooien.quote:Op zondag 20 april 2014 10:55 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft uiterst lastig inderdaad. Had je maar wat meer naar school moeten gaan, slap nazaat, dan las je exact dat ik zei dat ik niet meteen bedoelde dat jij dat bent maar ik die sympathie niet automatisch meer heb.
Oh god, weer zo'n zelfverklaard psychologisch wonder. Vermoeiend.quote:Maar uit je gedrag kan ik wel opmaken wat voor type je bent.
Van mij hoeft niemand medelijden te hebben met iemand die tijdelijk of volledig van een uitkering afhankelijk is. Helemaal niet zelfs. Om ze dan maar bij voorbaat onderuit te trappen is echter weer een totaal ander uiterste. Helaas kennen veel trappers de nuance van hetgeen wat tussen het medelijden en trappen inzit niet. Is immers al een veel gezonder uitgangspunt. Probeer het eens.quote:Dit is echt wel heel triest weet je dat, je loopt op mij te foeteren omdat ik niet van de medelijden omkom voor de uitkeringsgevalletjes
Ik heb al meermaals uitgelegd wat ik mensen die bewust vooringenomen reageren over zaken waar ze helemaal geen weet van hebben. Xenofobisch en stigmatiserend. Fijn dat jij daar mee kan leven. Ik niet.quote:maar zelf sta je mensen glashard een inbraak toe te wensen, omdat ze die dingen zeggen. (En die zogenaamde aannames bevestig je trouwens wel op deze manier, je zet jezelf wel een beetje Johnny neer zo).
Zoals ik hierboven al zei, nergens voor nodig om medelijden te hebben. Ik denk ook niet dat iemand daar om vraagt. Het is echter wel prettig wanneer je mensen neutraal beoordeelt in plaats van op het gegeven dat ze om eender welke reden dan ook niet zelf hun volledige inkomen kunnen vergaren. Daar doe je immers heel veel mensen te kort mee.quote:Moeten wij nu allemaal jou huilend in de armen vallen ofzo Er wordt prima voor je gezorgd dus stop met zeiken. Medelijden zoek je maar ergens anders.
quote:Op zondag 20 april 2014 10:58 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Je bent er gewoon trots op en blij mee en schiet vol in de verdediging als iemand er wat van zegt. Ik word echt ziek van die onschendbare status die je meekrijgt als uitkeringstrekker. Of die houding die ze/je aannemen/aanneemt.
Ik zou me uiterst KAPOT schamen als ik niet eens voor mezelf kon zorgen, anderen nodig heb om mijn boontjes te doppen. En daar ben jij trots op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |