Het is geen reeële vraagprijs voor jou, dat is alles wat telt. Als je100 miljoen had had je het er misschien wel voor over gehadquote:Op zondag 20 april 2014 09:44 schreef Verbal het volgende:
Mmmmkay...
Het is me wel duidelijk dat 220 gewoon geen reëele vraagprijs is, zeker als je bedenkt dat het huis ernaast bijna twee keer zo groot is, een tuin heeft die twee keer zo groot is en waar 240 voor wordt gevraagd.
V.
Da's waar. En ik moet met mijn tijdelijke contract sowieso nog maar een hypotheek zien los te peuteren.quote:Op zondag 20 april 2014 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is geen reeële vraagprijs voor jou, dat is alles wat telt. Als je100 miljoen had had je het er misschien wel voor over gehad
succes. Wilden ze bij vrienden niet aan. Thank my boss voor een vast contract na een jaarquote:Op zondag 20 april 2014 09:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's waar. En ik moet met mijn tijdelijke contract sowieso nog maar een hypotheek zien los te peuteren.
V.
Nee, het is nu in 'normale staat', zal ik maar zeggen. Sauzen en je kunt erin.quote:Op zondag 20 april 2014 09:47 schreef Renesite het volgende:
Bottomline: WOZ zegt niets, indicatief. Woongenot wordt niet meegerekend maar wordt gemiddeld verwacht. Zit er een sauna in en een hottub in de tuin is het huis gewoon duurder.
Maarre, ben je wel helemaal 'overtuigd' van dit huis ? Ik merk dat je niet helemaal verkocht bent, misschien nog even verder kijken? In het algemeen zijn er zat huizen te koop in dit landquote:Op zondag 20 april 2014 09:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's waar. En ik moet met mijn tijdelijke contract sowieso nog maar een hypotheek zien los te peuteren.
V.
kenbaar maken, alleen jammer dat je nooit oog in oog komt met de tegenpartij, alleen met hun makelaar - ongetwijfeld zo'n gladde aal.quote:Op zondag 20 april 2014 09:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, het is nu in 'normale staat', zal ik maar zeggen. Sauzen en je kunt erin.
Maar het is, zoals gezegd, 60 m2, en dan nog met onmogelijke hoeken.
V.
Ach ja, ik ben er nu twee keer tussenuit geweest, doe al 7 jaar hetzelfde werk voor dit bedrijf. Maar in een eerdere fase, paar jaar terug, zei de hypotheker dat met een intentieverklaring, mijn werkverleden en ons meer dan gezonde financiële situatie er niet echt problemen zouden zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 09:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
succes. Wilden ze bij vrienden niet aan. Thank my boss voor een vast contract na een jaar
Ja, dat ben ik. Mijn vrouw en ik zijn nou eenmaal een beetje 'apart' wat dat betreft. De ligging is perfect, wij houden van klein en kneuterig en zoals gezegd, vier jaar geleden waren wij ook geïnteresseerd.quote:Op zondag 20 april 2014 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maarre, ben je wel helemaal 'overtuigd' van dit huis ? Ik merk dat je niet helemaal verkocht bent, misschien nog even verder kijken? In het algemeen zijn er zat huizen te koop in dit land
Je kúnt het laten gebruiken als waarde. Dan gebruiken ze deze waarde als executiewaarde. Al jaren. Het is geen verplichting. Ze hechten totaal geen waarde aan de WOZ-waarde wanneer je met een taxatierapport op de proppen komt (in 90% van de gevallen wordt er gewoon getaxeerd)quote:Op zondag 20 april 2014 09:25 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Rabo, ABN en ING gebruiken allemaal een WOZ of taxatie als basis. Al jaren.
Ja, want dat zeg ik toch? In pakweg 8 jaar tijd iets van 30-40 koophuizen bekeken.quote:Op zondag 20
april 2014 10:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jaren huizenkijkervaring? Bestaat dat?
F.
Dat probleem kun je misschien ondervangen door dit in je koopovereenkomst als ontbindende voorwaarde op te nemen en vervolgens het probleem bij de verkoper neer te leggen.quote:Op zondag 20 april 2014 11:22 schreef hoas het volgende:
Zal toch een taxatie voor je bank moeten komen, en als die veel afwijkt heb je pech
Of je moet veel zelf bijleggen
Als de keuken er net in staat en om een onvoorziene reden moet het huis verkocht worden kan je de keuken er zonder problemen weer uit halen en in een andere woning plaatsen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |